Berkery +1quote:
quote:I was feeling sick
I was loosing my mind
I heard about these treatments
From a good friend of mine
he was always happy smile on his face
He said he had a great time at the place
belsen + 1quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:28 schreef belsen het volgende:
Gimme gimme shock treatment van de Ramones.
Ja, het verbaasde me dat ranja Gimme Gimme Gimme niet noemde.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:28 schreef belsen het volgende:
Gimme gimme shock treatment van de Ramones.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:18 schreef tennis_jongen het volgende:
Benjamin b met die gasten die niet eens b. Heten?
tennis_jongen +1quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:18 schreef tennis_jongen het volgende:
Benjamin b ket die gasten die niet eens b. Heten?
quote:You can't stop looking at me, staring at me, be what I be,
You can't stop looking at me,
So get up out my face,
You can't stop clicking at me,
Writing 'bout me, tweeting 'bout me,
I can't stop, it's what it gon' be,
ah ja waren het er toch 5quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:18 schreef Berkery het volgende:
Ja, het verbaasde me dat ranja Gimme Gimme Gimme niet noemde.
Sounds like Eminem to me.quote:
Is dat Ian Watkins, die was veroordeeld voor kindermisbruik? Gezicht lijkt wel maar kapsel herken ik niet terug..quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:08 schreef bartrid het volgende:
Wie is dit en waarom was hij in het nieuws?
[ afbeelding ]
Van dat dus.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat Ian Watkins, die was veroordeeld voor kindermisbruik? Gezicht lijkt wel maar kapsel herken ik niet terug..
Nee deze heer is niet veroordeeld voor kindermisbruik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat Ian Watkins, die was veroordeeld voor kindermisbruik? Gezicht lijkt wel maar kapsel herken ik niet terug..
Dit dan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:50 schreef MadMaster het volgende:
Zijn foto is, net als die van Morgan Freeman bij het overlijden van Mandela, ten onrechte gebruikt bij het nieuws over het boefje Watkins?
MadMaster +1quote:Op zaterdag 21 december 2013 09:50 schreef MadMaster het volgende:
Zijn foto is, net als die van Morgan Freeman bij het overlijden van Mandela, ten onrechte gebruikt bij het nieuws over het boefje Watkins?
Nu weet ik gelijk weer hoe goed ik Lostprophets kenquote:Op zaterdag 21 december 2013 09:50 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fay Lovsky - Christmas was a friend of mine
quote:Oh you can depend on me
Over and over... over and over
Know that I intend to be
The one who who always makes you laugh until you cry
And you can call on me until the day you die
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:51 schreef ranja het volgende:
Over and Over van George Baker? Lijkt me sterk aangezien je dan de titel wel weggeeft
quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet 'm even in mijn hoofd zien te krijgen qua tempo etc., maar ik ken 'm vast.
Helaas...quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:02 schreef tennis_jongen het volgende:
Er zijn zo veel liedjes met over en over![]()
Van Nelly over and over?
Three days grace - over and over
Dat zijn de liedjes die ik ken iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |