SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Klokov op 20-12-2013 15:03:04 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Mascottes.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat zijn mascots?
En mensen die fruit etenHallo 99% carbs en 1% protein
In Amerika wordt veel voedsel gepromoot door mascottes om het voor kinderen aantrekkelijk te makenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja maar dan is het me nog steeds niet duidelijk. Is suiker een mascotte? Wat is dat voor raar taalgebruik.
alsof jij geen bananen eet #nohomoquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat zijn mascots?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat zijn mascots?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:18 schreef Ethanolic het volgende:
* Ethanolic eet ondertussen een mandarijntje. Lkr geniete
Chiquita bananen zijn de duivel!quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:19 schreef Sapstengel het volgende:
Is er geen fruitmascotte in de VS dan,
Sinds wanneer zijn vita pillen fruitachtig?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:23 schreef Ethanolic het volgende:
Srs fruit is gewoon nice hoor
Ik doe vaak van dat bevroren fruit door m'n shakes heen. en ik neem vitamine pillen, dat is ook een beetje fruitachtig
in fruit zit vitaminequote:Op vrijdag 20 december 2013 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn vita pillen fruitachtig?
nee joh, daar zitten chemische vita's inquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
in fruit zit vitamine
in vitamine pillen ook
ben je dom ofzo S:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |