Mooie radio vind ik het trouwens niet. Eergisteren in de nacht draaiden ze Narcotic van Liquido. Jezus wat hadden ze dat nummer versneld. Dat is echt gewoon een schande om een mooi nummer zo te verminken voor de radio. En alleen maar omdat het dan sneller klaar is en ze meer kunnen lullen / reclames kunenn afspelenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eens. Naast dat het mooie radio is, weet ik niet of ik die doelen helemaal kan vertrouwen. Helemaal na het Alpe d'HuZes gedoe
haquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou jij even willen stoppen met mij quoten met onzin. Dit heb ik je al vaker gevraagd.
Ik wacht nog steeds op je feedback.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn DM-box begint vol te raken. Eerst al die penissen en nu moet ik dit weer jureren
Haha, succesquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn DM-box begint vol te raken. Eerst al die penissen en nu moet ik dit weer jureren
Je mag het vragen, maar dat betekent niet dat ik er gehoor aan hoef te geven. Ik reageer normaal dus ik snap niet waarom jij zo reageert.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou jij even willen stoppen met mij quoten met onzin. Dit heb ik je al vaker gevraagd.
Ben het nog steeds met alles wat hij zegt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:43 schreef Muto het volgende:
Typ, wat ben je weer negatief. Alles goed met je?
Stress niet zo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je mag het vragen, maar dat betekent niet dat ik er gehoor aan hoef te geven. Ik reageer normaal dus ik snap niet waarom jij zo reageert.
En ik reageer ook niet met onzin, dit zijn normale reacties. Als je daar niet normaal op in kunt gaan dan ligt dat misschien aan jou?
Sorry man.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:43 schreef Muto het volgende:
Typ, wat ben je weer negatief. Alles goed met je?
Ik vind dit geen aantrekkelijk man. Hij roept enkel ergernis bij bij op.quote:
Beetje eng welquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben het nog steeds met alles wat hij zegt.
Ik heb borderline stop eens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je mag het vragen, maar dat betekent niet dat ik er gehoor aan hoef te geven. Ik reageer normaal dus ik snap niet waarom jij zo reageert.
En ik reageer ook niet met onzin, dit zijn normale reacties. Als je daar niet normaal op in kunt gaan dan ligt dat misschien aan jou?
Sorry, ik was de smileys vergeten. Ik bedoelde het op een vriendelijke toon. Van dat ik niet begrijp wat ik verkeerd doe en dat als ze er last van heeft, het probleem misschien bij haar zelf ligt?quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe mensen iemand via een forumpje kunnen haten.
Je kunt slechts de persoonlijkheid op internet haten, daar je diegene in 't echt toch niet kent en dus niet weet hoe hij of zij is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
okquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe mensen xcachet via een forumpje kunnen haten.
ik snap dat alleen bij mensen als tongquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
kan jij kaarten kopen voor de beker?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:47 schreef Tjacka het volgende:
Al haat ik in real ook weinig mensen trouwens.
Ik niemandquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:47 schreef Tjacka het volgende:
Beetje tegenstrijdige reactie. Eerst zeg je dat je het snapt als mensen hem haten, en dan noem je hem een kanjerquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik snap dat alleen bij mensen als tong
kanjer tong
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdige reactie. Eerst zeg je dat je het snapt als mensen hem haten, en dan noem je hem een kanjer?
ga eens weg, debielquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdige reactie. Eerst zeg je dat je het snapt als mensen hem haten, en dan noem je hem een kanjer?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dit compenseer ik door veel mensen op tv te verachtenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:47 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:49 schreef xcachet het volgende:
Dat is de enige persoon op aarde waar ik van hou.
Ik ook van jouquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:49 schreef xcachet het volgende:
je bent zelf houquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:49 schreef xcachet het volgende:
je bent zelf openquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
heb ik een diploma dan open ik wat voor de witwas
Deze was leuk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat zei ik ook tegen je moeder
OWWW BRAA BRA POW POW
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:51 schreef xcachet het volgende:
Nu ga ik slapen en weer lekker weg uit deze *ziekte* kut loser SC, stoppen met fok vanaf nu haha dàààààg
hoi msacrasquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:51 schreef xcachet het volgende:
Nu ga ik slapen en weer lekker weg uit deze *ziekte* kut loser SC, stoppen met fok vanaf nu haha dàààààg
haha noobquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:51 schreef xcachet het volgende:
sacras is chill.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
Die heeft het recht niet om Maaike te heten.
Waarom noem je iedereen hier losersquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:51 schreef xcachet het volgende:
ken je klassiekersquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Waarom noem je iedereen hier losers.
Voor jou heb ik niet eens meer woordenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zou beiden maaike's rakenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef xcachet het volgende:
Die heeft het recht niet om Maaike te heten.
Ik zou de ene maaike wel rakenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou beiden maaike's raken
No. No thnx.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou beiden maaike's raken
Referentie naar de laatste post van msacras een tijd geledenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt het wel lang volgehoudenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor jou heb ik niet eens meer woorden
Sorry, ik ga de park wel even checken. Dan koop ik op de rommelmarkt een beeldje voor 50 cent en stamp ik het kapot. Dan stuur ik het daarna naar PostalGold en krijg ik 450 euro want dat is echt fantastisch.quote:
ik mocht haar welquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
hahah msacras haatte mij omdat ik haar feminisme op sublieme wijze dood had geargumenteerd
je mist AZ en de MILF MILF MILF MILF MILFquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry, ik ga de park wel even checken. Dan koop ik op de rommelmarkt een beeldje voor 50 cent en stamp ik het kapot. Dan stuur ik het daarna naar PostalGold en krijg ik 450 euro want dat is echt fantastisch.
Ik moet toegeven dat ik dat wel zielig vind.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor jou heb ik niet eens meer woorden
Niet alles, maar groot gedeelte...quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Whaha, heb je dat echt gelezen allemaal?.
En dankje![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |