Mooie radio vind ik het trouwens niet. Eergisteren in de nacht draaiden ze Narcotic van Liquido. Jezus wat hadden ze dat nummer versneld. Dat is echt gewoon een schande om een mooi nummer zo te verminken voor de radio. En alleen maar omdat het dan sneller klaar is en ze meer kunnen lullen / reclames kunenn afspelenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eens. Naast dat het mooie radio is, weet ik niet of ik die doelen helemaal kan vertrouwen. Helemaal na het Alpe d'HuZes gedoe
haquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou jij even willen stoppen met mij quoten met onzin. Dit heb ik je al vaker gevraagd.
Ik wacht nog steeds op je feedback.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn DM-box begint vol te raken. Eerst al die penissen en nu moet ik dit weer jureren
Haha, succesquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn DM-box begint vol te raken. Eerst al die penissen en nu moet ik dit weer jureren
Je mag het vragen, maar dat betekent niet dat ik er gehoor aan hoef te geven. Ik reageer normaal dus ik snap niet waarom jij zo reageert.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou jij even willen stoppen met mij quoten met onzin. Dit heb ik je al vaker gevraagd.
Ben het nog steeds met alles wat hij zegt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:43 schreef Muto het volgende:
Typ, wat ben je weer negatief. Alles goed met je?
Stress niet zo.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je mag het vragen, maar dat betekent niet dat ik er gehoor aan hoef te geven. Ik reageer normaal dus ik snap niet waarom jij zo reageert.
En ik reageer ook niet met onzin, dit zijn normale reacties. Als je daar niet normaal op in kunt gaan dan ligt dat misschien aan jou?
Sorry man.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:43 schreef Muto het volgende:
Typ, wat ben je weer negatief. Alles goed met je?
Ik vind dit geen aantrekkelijk man. Hij roept enkel ergernis bij bij op.quote:
Beetje eng welquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben het nog steeds met alles wat hij zegt.
Ik heb borderline stop eens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je mag het vragen, maar dat betekent niet dat ik er gehoor aan hoef te geven. Ik reageer normaal dus ik snap niet waarom jij zo reageert.
En ik reageer ook niet met onzin, dit zijn normale reacties. Als je daar niet normaal op in kunt gaan dan ligt dat misschien aan jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |