Bedankt mutoquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:32 schreef Muto het volgende:
[..]
je weet mijn dm-box te vinden hè. Ik wil tjacka best vervangen in jouw leven. xx
Met vrienden, joah.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij houdt dan ook van strandvakanties
dat had ik laatste dagenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi. Ik ben solidair met Serious Request. Ik kan niks anders binnen houden dan thee, water en een vruchtensappie.
Tevens zit ik aan de diarree.
Het is feest
Ik was toen nog niet oud genoeg om er zelf op pad te gaan s'avonds, misschien dat dat mee heeft gespeeld.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met vrienden, joah.
Maar als ik dan moet kiezen om wat sightseeing te doen, dan ga ik toch eerder naar een stad als Londen, Japan, China of de grote plas over richting Amerika.
Maar dat ben ik.
jollyquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
maar hoe is het met jullie?
tmi....quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoi. Ik ben solidair met Serious Request. Ik kan niks anders binnen houden dan thee, water en een vruchtensappie.
Tevens zit ik aan de diarree.
Het is feest
ik ga volgende week weerquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik was toen nog niet oud genoeg om er zelf op pad te gaan s'avonds, misschien dat dat mee heeft gespeeld.
Ik had weer even zin om op Amerika te haten, het is niet persoonlijk.quote:
3 van de 4 zijn geen steden, debiel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met vrienden, joah.
Maar als ik dan moet kiezen om wat sightseeing te doen, dan ga ik toch eerder naar een stad als Londen, Japan, China of de grote plas over richting Amerika.
Maar dat ben ik.
Okquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had weer even zin om op Amerika te haten, het is niet persoonlijk.
Scherp opgemerkt bedankt knut.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
3 van de 4 zijn geen steden, debiel.
Nou, nee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
tmi.....
Trouwens: moeten we maar aan jou doneren zodat je niet dood gaat?
Dat klopt, ik heb mijn zin nog aangepast en niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
tijd voor weer een fotootje in zijn dmquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
Japan wordt genoemd en KutdeIJsbeer is weer aanwezig
hahha knut=kut wat een woordgrapquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:36 schreef xcachet het volgende:
Japan wordt genoemd en KutdeIJsbeer is weer aanwezig
Goed gezien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik laat mij niet meer chanteren door u.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
tijd voor weer een fotootje in zijn dm
japan
chanteren? Ik vroeg het en je deed het gewoon.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik laat mij niet meer chanteren door u.
Lees de OP eens even kreng.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
chanteren? Ik vroeg het en je deed het gewoon.
Zie je dat Tjacka? Gewoon vragen straks op die meet van je, ze doet het toch wel.
Ja, dat hebben ze niet overal, dat het water schoon genoeg is om te drinken. Ik denk dat het ook wel helpt dat we het hier filteren enzo...quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, nee.
Ik zit dat de hele tijd te kijken en te lurken aan een fles water. En hebben ze het over hoe belangrijk schoon drinkwater is en dan ga je toch denken.
Ik haal dit gewoon uit de kraan
Ze heeft wat goed te maken dus ik verwacht wel het een en ander.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
chanteren? Ik vroeg het en je deed het gewoon.
Zie je dat Tjacka? Gewoon vragen straks op die meet van je, ze doet het toch wel.
Eens. Naast dat het mooie radio is, weet ik niet of ik die doelen helemaal kan vertrouwen. Helemaal na het Alpe d'HuZes gedoequote:Op vrijdag 20 december 2013 13:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze niet overal, dat het water schoon genoeg is om te drinken. Ik denk dat het ook wel helpt dat we het hier filteren enzo...
Maarja, ik vind het een beetje een feelgoodshow. Zodat je je maar beter over jezelf kunt voelen omdat je gedoneerd hebt. Ik vraag me af hoeveel er nu nog aan de strijkstok blijft hangen.
Mijn DM-box begint vol te raken. Eerst al die penissen en nu moet ik dit weer jurerenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zie er toch echt een. Post anders eens pics van jouw kont, kunnen we vergelijken.
Zou jij even willen stoppen met mij quoten met onzin. Dit heb ik je al vaker gevraagd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zie er toch echt een. Post anders eens pics van jouw kont, kunnen we vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |