jij staat nu op mijn shitlistquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind de oostbloklanden maar niks.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind de oostbloklanden maar niks.
gestuurd.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Stuur die piemels maar door hoor
Ik zou er bij jou eens even in gaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben al zo'n 20 keer niet op Adora in gegaan.
Je moet je gewoon niet zo op de kast laten jagen joh. Druk maken om dingen die niet belangrijk zijn is echt een dikke tijdverspilling.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben al zo'n 20 keer niet op Adora in gegaan.
Is 4 jaar geleden. Met de auto. Weet niet meer. Maar had ik al wel verteld. Want was toen onderweg naar Tsjechie.quote:
ja dan kun je even heel het oostblok beoordelenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is 4 jaar geleden. Met de auto. Weet niet meer. Maar had ik al wel verteld. Want was toen onderweg naar Tsjechie.
En de 100000 polen hier in de omliggende dorpenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan kun je even heel het oostblok beoordelen
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
En de 100000 polen hier in de omliggende dorpen
Ja, ik vind dat ook een beetje een rare reactie. Alsof alle oostbloklanden hetzelfde zijn? En alsof alle mensen die daar wonen hetzelfde zijn? Op tv worden alleen de probleemgevallen uitvergroot, maar ik geloof er niks van dat ze allemaal zo zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan kun je even heel het oostblok beoordelen
Oekraïense chicksquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:29 schreef Tjacka het volgende:
Sowieso later altijd naar oostblok op vakantie.
Sowieso oostblok.
Harderwijkers.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oude vriendin van mij is ook Pools. Net zo debiel als ik.
Dit gaat niet werken Tjack.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:29 schreef Tjacka het volgende:
Sowieso later altijd naar oostblok op vakantie.
Sowieso oostblok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |