Sorry, ik was de smileys vergeten. Ik bedoelde het op een vriendelijke toon. Van dat ik niet begrijp wat ik verkeerd doe en dat als ze er last van heeft, het probleem misschien bij haar zelf ligt?quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe mensen iemand via een forumpje kunnen haten.
Je kunt slechts de persoonlijkheid op internet haten, daar je diegene in 't echt toch niet kent en dus niet weet hoe hij of zij is.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
okquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe mensen xcachet via een forumpje kunnen haten.
ik snap dat alleen bij mensen als tongquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:46 schreef Tjacka het volgende:
kan jij kaarten kopen voor de beker?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:47 schreef Tjacka het volgende:
Al haat ik in real ook weinig mensen trouwens.
Ik niemandquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:47 schreef Tjacka het volgende:
Al haat ik in real ook weinig mensen trouwens.
Beetje tegenstrijdige reactie. Eerst zeg je dat je het snapt als mensen hem haten, en dan noem je hem een kanjerquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik snap dat alleen bij mensen als tong
kanjer tong
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdige reactie. Eerst zeg je dat je het snapt als mensen hem haten, en dan noem je hem een kanjer?
ga eens weg, debielquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdige reactie. Eerst zeg je dat je het snapt als mensen hem haten, en dan noem je hem een kanjer?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |