Dat geluid wanneer die curlingsteen over het ijs schaaft.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tijd dat al dat achterlijke gelanglauf en geschaats oprot zodat we kunnen kijken
Vooral die foto's met bezem en/of steen vind ik erg opwindend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:06 schreef kibo het volgende:
[..]
http://www.adme.ru/olimpi(...)ya-olimpiady-619005/
Dat kan ik mij wel voorstellen, jammer dat ik de grote kick-off van deze legendarische sport heb moeten missen.quote:
Zag je die kaats. Een goede commentator had nu iets geroepen in de trend van "BOEM KOEKOEK ZOOOOOOOOOO KAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSSSS GOAAAAAAAAALLLL DE DENEMARKEEEEEEN"quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is de hopen dat die site niet overbelast raakt, Curling is razend populair.
En iets over de restaurantjes in de buurt van het Curling stadion.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zag je die kaats. Een goede commentator had nu iets geroepen in de trend van "BOEM KOEKOEK ZOOOOOOOOOO KAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSSSS GOAAAAAAAAALLLL DE DENEMARKEEEEEEN"
De mannen curling steam is er mee opgehoudenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geniet er van hoe vele wedstrijden echt nek aan nek gaan. De spanning giert gewoon door het stadion, je kan een steen horen glijden. Tenzij de fans weer één van hun vele luidkeelse gezangen instarten natuurlijk.
Wat ben jij voor nep fan. De mannen waren al lang geweest, dit waren de hoogtepunten uit deze wedstrijd, dat moet iedere kenner toch zien.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar wat ben ik boos voor de stream keuze van de NOS, wat een ontiegelijke honden. Tyf een eind op met dat walgelijk shorttrack, stelletje landverraders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |