Vroeger was het zo dat je hooguit 1 swipe nodig had om daar te komen, of 1 keer scrollen met de muis. Nu is het of 4x scrollen met de muis (of steeds met de HOME of END knop en dan scrollen of 2 tabs gebruiken ipv 1). Voor mij is het alleen maar extra vervelend. Niet een drama, maar wel extra vervelend.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:03 schreef Copycat het volgende:
Misschien moet je gewoon even wennen. Ik zie het probleem echt niet. Twee keer naar beneden swipen op mijn iPad en ik ben bij de reeksen.
Waarom was het dan, zoals het was, een probleem voor jou?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind topictitels lezen ook niet zo vermoeiend.
Even wennen gewoon. Een seconde langer 'werk'.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vroeger was het zo dat je hooguit 1 swipe nodig had om daar te komen, of 1 keer scrollen met de muis. Nu is het of 4x scrollen met de muis (of steeds met de HOME of END knop en dan scrollen of 2 tabs gebruiken ipv 1). Voor mij is het alleen maar extra vervelend. Niet een drama, maar wel extra vervelend.
Het was voor mij geen probleem, hoor. Maar ik vind wel dat het nu verbeterd is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom was het dan, zoals het was, een probleem voor jou?
Tsja, lijkt er op dat ik weinig keus heb verder he?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het geeft een veel grotere zooi als alles bovenin staat.
Gewoon even wennen, niks aan de hand.
Wat vind jij dan verbeterd als het voor jou verder niet eens een issue was?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het was voor mij geen probleem, hoor. Maar ik vind wel dat het nu verbeterd is.
Een seconde langer werk...elke keer als ik wil kijken of er nog iets nieuws gepost is, maakt bij elkaar wel een hele hoop secondes als je een middagje op fok zit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even wennen gewoon. Een seconde langer 'werk'.
En nogmaals, voor de passanten is deze opzet imo een stuk 'klantvriendelijker'.
Het is verbeterd voor de passanten. De regulars zoals jij weten hun weg naar de reeksen wel te vinden. Voor de passanten kan die muur aan reeksen afschrikkend werken. En daar moet je je denk ik vooral op richten, met het oog op mogelijk nieuwe aanwas.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat vind jij dan verbeterd als het voor jou verder niet eens een issue was?
Een seconde langer werk...elke keer als ik wil kijken of er nog iets nieuws gepost is, maakt bij elkaar wel een hele hoop secondes als je een middagje op fok zit.
En ik ben natuurlijk geen passant.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo valt er voor iedereen wel wat te zeggen. Ik vind de reeksen bijv waardeloos, post er ook zelden. Kan dit trouwens niet instelbaar gemaakt worden, lay-out keuze? Dan Is iedereen blij
De passanten zullen nu eerder een nieuw topic aanmaken omdat de reeksen niet meer in het zicht staan terwijl juist die reeksen bedoeld zijn om te voorkomen dat er elke dag nieuwe topics over hetzelfde onderwerp worden aangemaakt (bijvoorbeeld over depressie of liefdesverdriet of over versieren). Zo eindig je alsnog met meer extra topics, bovenop de reeksen die onderop staan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is verbeterd voor de passanten. De regulars zoals jij weten hun weg naar de reeksen wel te vinden. Voor de passanten kan die muur aan reeksen afschrikkend werken. En daar moet je je denk ik vooral op richten, met het oog op mogelijk nieuwe aanwas.
En kom op zeg, niet zo overdrijven met die luttele secondes. Het is niet zo alsof je je in R&P constant een breuk moet scrollen. Is dat wel het geval dan is twee tabbladen naast elkaar een snellere optie.
Maar ik denk vooral dat je het gewoon even een kans moet geven en dat het snel genoeg went.
wat is er mis met iemand die een apart topic wil aanmaken?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De passanten zullen nu eerder een nieuw topic aanmaken omdat de reeksen niet meer in het zicht staan terwijl juist die reeksen bedoeld zijn om te voorkomen dat er elke dag nieuwe topics over hetzelfde onderwerp worden aangemaakt (bijvoorbeeld over depressie of liefdesverdriet of over versieren). Zo eindig je alsnog met meer extra topics, bovenop de reeksen die onderop staan.
Er vanuit gaan dat ik overdrijf, vind ik dan weer wat overdreven.
En wsl zal ik dit probleem met een extra tab gaan oplossen maar hoe dan ook, voor mij is het nieuwe systeem alleen maar een extra fok!ergernis ipv een verbetering.
Dit.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:37 schreef Re het volgende:
[..]
wat is er mis met iemand die een apart topic wil aanmaken?
Oh wauw, tof!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:54 schreef Re het volgende:
Mocht je je centrale topics kwijt zijn... die zijn dus nu daadwerkelijk centraal... voor een proefperiode om te kijken of het werkt of niet
Ditquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:56 schreef Copycat het volgende:
Wow, dat zijn er nog best veel.
Wel overzichtelijk zo. En ruimt lekker op.
Maar andere mensen vinden het wisselen van tab dan weer niet 'probleemwaardig', dat doe ik eigenlijk sowieso altijd als ik FOK!.quote:Op dinsdag 24 december 2013 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In MyAT staan niet de nieuwe topics in R&P, dus dat wordt alsnog van tab blijven wisselen.
En het 'probleem' vind ik (en dat is gewoon mijn mening) niet probleemwaardig, aangezien er per keer dat ik inlog (bijvoorbeeld als ik net wakker ben) sowieso maar in een stuk of 20 topics nieuwe posts bijgekomen zijn. Dat 10 daarvan een reeks zijn, stoort mij niet omdat het totale aantal gekickte topics in R&P zo gering is (een 20-stuk topics waarin iets nieuws te lezen valt, vind ik een heel gering aantal)
Sorry hoor, maar dan zit je anderen te emo.giffen dat ze 'topictitels lezen zo veel moeite vinden'?quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger was het zo dat je hooguit 1 swipe nodig had om daar te komen, of 1 keer scrollen met de muis. Nu is het of 4x scrollen met de muis (of steeds met de HOME of END knop en dan scrollen of 2 tabs gebruiken ipv 1). Voor mij is het alleen maar extra vervelend. Niet een drama, maar wel extra vervelend.
Zou mij idd een goede optie lijken voor heel FOK!quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo valt er voor iedereen wel wat te zeggen. Ik vind de reeksen bijv waardeloos, post er ook zelden. Kan dit trouwens niet instelbaar gemaakt worden, lay-out keuze? Dan Is iedereen blij
Als iedereen die normaal gesproken in 1 van de reeksen zou posten, een eigen topic zou gaan aanmaken, dan heb je in no time dezelfde onoverzichtelijkheid als wanneer je de reeksen gewoon tussen de rest van de topics houdt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:37 schreef Re het volgende:
[..]
wat is er mis met iemand die een apart topic wil aanmaken?
En precies dat heen en weer geklik was dus helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar andere mensen vinden het wisselen van tab dan weer niet 'probleemwaardig', dat doe ik eigenlijk sowieso altijd als ik FOK!.
Sowieso altijd MyAT open staan, dan tabs van topics die ik wil doorlezen, of tabs van heel ONZ of R&P of whatever
En dan af en toe klik je wat om te kijken of er ergens anders wat nieuws is, en dan klik je weer terug, als je geen tabs open wil hebben staan.
Nouja, aan de reacties te lezen vinden veel mensen het wel overzichtelijker zo. Daar ging mijn idee ook om.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als iedereen die normaal gesproken in 1 van de reeksen zou posten, een eigen topic zou gaan aanmaken, dan heb je in no time dezelfde onoverzichtelijkheid als wanneer je de reeksen gewoon tussen de rest van de topics houdt.
[..]
En precies dat heen en weer geklik was dus helemaal niet nodig.
Beetje zwak dat je alweer mijn autisme als argument gebruiktquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, aan de reacties te lezen vinden veel mensen het wel overzichtelijker zo. Daar ging mijn idee ook om.
Het is ook nog maar een probeersel, he? Het is niet het einde van je wereld ofzo.
En like I said: ook al zou het wel permanent zijn, ben je er zo aan gewend. En dan vind je het weer verschikkelijk als er iets įnders verandert, en moet het weer terug naar hoe het nu is.
Oké, nu word je weer lachwekkendquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beetje zwak dat je alweer mijn autisme als argument gebruikt
quote:
Ehm, dit vind ik pas lachwekkendquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is niet het einde van je wereld ofzo.
En dan vind je het weer verschikkelijk als er iets įnders verandert, en moet het weer terug naar hoe het nu is.
Een goed punt, verder stel ik de diagnose 'aanstelleritis'quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe noem jij Moira's door mij vetgedrukte tekst dan?
Omdat je reageert alsof het het einde van de wereld is en je het verschrikkelijk vindt en het weer terug moet naar het oude.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ehm, dit vind ik pas lachwekkend
Waarop baseer je dat dan wel, als ik vragen mag?
Sorry hoor, maar dit:quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Een goed punt, verder stel ik de diagnose 'aanstelleritis'
Ik ben hiertoe bevoegd
vind ik best wel een trieste manier van omgang met anderenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is niet het einde van je wereld ofzo.
En dan vind je het weer verschikkelijk als er iets įnders verandert, en moet het weer terug naar hoe het nu is.
Waarom niet dan? Dit is toch R&P?quote:
Gast...quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit:
[..]
vind ik best wel een trieste manier van omgang met anderen
[..]
Waarom niet dan? Dit is toch R&P?
O?quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat je reageert alsof het het einde van de wereld is en je het verschrikkelijk vindt en het weer terug moet naar het oude.
Daarop.
Niet doen alsof het niet zo is. Straks ben je helemaal gewend aan het nieuwe plekje van je centrale topics en dan open je een KLB-topic om even je gal te spuwen als ze ineens bovenaan de pagina staanquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit:
[..]
vind ik best wel een trieste manier van omgang met anderen
Nou ... Je komt op mij wel over alsof deze verandering een onoverkomelijk probleem is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
O?
En waar reageer ik er dan op alsof het het einde van de wereld is en ik het verschrikkelijk vind?
Ga maar gerust op zoek naar quotes waaruit dat blijkt want ik weet, die ga je niet vinden.
Je portreteert mij als iemand die is zoals jij in die post van jou beschreven heb terwijl dat nergens op gebaseerd is. Dat weet je zelf toch ook?
Uhu!quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niet doen alsof het niet zo is. Straks ben je helemaal gewend aan het nieuwe plekje van je centrale topics en dan open je een KLB-topic om even je gal te spuwen als ze ineens bovenaan de pagina staan
Dat is hoe jij het zelf interpreteert, niet zoals het is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... Je komt op mij wel over alsof deze verandering een onoverkomelijk probleem is.
Tsja, als jij niet in staat bent om in mijn posts mijn bedoelingen te lezen, dan is dat jouw probleem.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:15 schreef Copycat het volgende:
Ik maak dat op uit alle beren die je op de weg werpt ... Maar hey, als je er geen probleem mee hebt, is het helemaal prima, toch?
Denk dat hij gewoon een troll is.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... Je komt op mij wel over alsof deze verandering een onoverkomelijk probleem is.
Nou, je ziet blijkbaar beren op de weg (door mij daar opgeworpen) die namelijk helemaal niet bestaan.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nergens problemen mee. En mijn leesvaardigheid is prima in orde. Jammer dat je zo vijandig doet.
Er = de verandering.
En op deze toon ben ik wel klaar met je. Wen ook daar maar aan.
Zegt mevrouw emo.gif herselfquote:
Jij interpreteert mijn argumenten als beren op de weg (dat heb je gezegd). Daarin zit er iets fout in de manier waarop je mijn posts interpreteertquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:30 schreef Copycat het volgende:
Uhm ... Ik zie geen enkele beer op de weg. Jij werpt allerlei mitsen en maren op om deze verandering onderuit te halen. Scrollen, extra topics, you name it ...
Ben zo blij dat ik niet de enige ben die dat denktquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:34 schreef Snakey het volgende:
Ik geloof dat iemand een topic moet openen over omgaan met verandering. Of was daar al een reeks over?
Als het over verandering door autisme gaat, bestaat er wel een topic over.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:34 schreef Snakey het volgende:
Ik geloof dat iemand een topic moet openen over omgaan met verandering. Of was daar al een reeks over?
Misschien moet je zelf eens wat volwassener worden. En weerbaarder.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik geef gewoon mijn mening en prima als je het niet met mijn mening eens bent (en wanneer ben je dat wel), maar ga daar dan a.u.b. wel op een volwassener manier mee om, dank U wel
Alleen al uit het feit dat het voor mij niet nodig is om jouw posts te ridiculiseren, terwijl dat andersom wel het geval is, concludeer ik dat jij diegene bent die zelf eens volwassener mag worden.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eens wat volwassener worden. En weerbaarder.
Probeer sherlock en kom er zelf achterquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nogmaals: wanneer kom ik jou tegen? Je doet net alsof we wekelijks discussies hebben?
Neuh, blijkbaar nauwelijks indruk gemaakt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Probeer sherlock en kom er zelf achter
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:42 schreef Copycat het volgende:
Waarom zou ik me in hemelsnaam door jou aangevallen moeten voelen? Niet alleen beren, maar ook spoken.
Leuk he, diequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:21 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nergens problemen mee. En mijn leesvaardigheid is prima in orde. Jammer dat je zo vijandig doet.
Er = de verandering.
En op deze toon ben ik wel klaar met je. Wen ook daar maar aan.
De post waardoor hij zich aangevallen voelde was geen aanval. Dat is alles.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:48 schreef Murmeli het volgende:
Maar mk gaan zitten afzeiken vind ik ook een beetje zinloos.
Ik zal de juiste conclusie voor je trekken:quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neuh, blijkbaar nauwelijks indruk gemaakt.
Bye!quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
En nu ga ik een filmpje kijken. Succes met de verandering.
Die hij als schuiven op zijn autisme opvatte bedoel je? Misschien niet maar de tendens is wel een beetje dat hij zijn eigen mening niet mag hebben. Dat vind ik niet nodig. Leven en laten leven etc..quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
De post waardoor hij zich aangevallen voelde was geen aanval. Dat is alles.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:48 schreef Murmeli het volgende:
Ik snap de discussie niet. Mk vindt de verandering niet positief, ik ook niet echt en een hoop anderen wel. Dat is toch prima? Zoveel mensen zoveel meningen en zulks?
Lijkt me voor de modjes handig om wat meningen te lezen om straks te beslissen of het evt moet worden terug veranderd (ws niet gezien het grotere aantal voorstanders maar dat terzijde).
Maar mk gaan zitten afzeiken vind ik ook een beetje zinloos.
MK's mening over dit onderwerp had hij in het vorige FB topic al haarfijn duidelijk gemaakt, voordat er constant over doorgezeverd werd. Ik snap ook niet waarom hij er zo lang over door gaat met elke keer weer ellelange verhalen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 22:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Die hij als schuiven op zijn autisme opvatte bedoel je? Misschien niet maar de tendens is wel een beetje dat hij zijn eigen mening niet mag hebben. Dat vind ik niet nodig. Leven en laten leven etc..
quote:Op dinsdag 24 december 2013 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Moira![]()
Niemand heeft het er meer over, behalve jij...
En volgens de modjes is het nu ook genoeg geweest
Ja, maar hij hebt een leven, wij allemaal niet natuurlijk.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:24 schreef stbabylon het volgende:
Het is maar hoe je je kerstavond wil doorbrengen. Sommigen doen dat met familie en/of vrienden. Sommigen hebben een paginalange discussie over werkelijk helemaal niks
Kijk maar uit stbabylon, straks denkt magnetronkoffie nog dat je 'm een autist noemt omdat je indirect insinueert dat hij geen leven heeft.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, maar hij hebt een leven, wij allemaal niet natuurlijk.
Ik ben mk niet hequote:Op woensdag 25 december 2013 10:56 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk maar uit stbabylon, straks denkt magnetronkoffie nog dat je 'm een autist noemt omdat je indirect insinueert dat hij geen leven heeft.
Fijne kerstfeest Koffietjequote:Op dinsdag 24 december 2013 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zal de juiste conclusie voor je trekken:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:54 schreef Re het volgende:
Mocht je je centrale topics kwijt zijn... die zijn dus nu daadwerkelijk centraal... voor een proefperiode om te kijken of het werkt of niet
TVP/Volg-knop gebruiken een optie?quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kan dat topic van 'hoe voel je je nu' niet van sticky af. Ik keek dat wel gewoon tussendoor omdat het simpel is maar nu staat het zo onder bij de serieuzere reeksen en kijk er eigenlijk niet zoveel als gedacht. Denk dat het mooier is als die gewoon los komt te staan weer sowieso.
Ziet er beter uit dan ik gedacht had!!!quote:
Haha mooiquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan ik gedacht had!!!
En jullie weten het he! Verrandering zorgt voor verbetering. Zonder verranderingen staat alles stil![]()
verranderingen
mensen die bang zijn voor veranderingen
Klik eens op het pijltje naast de tekst "open topics".quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:48 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik vind het toch een enorm scrollfestijn. Zouden julllie misschien de (meest bezochte) centrale topics bovenaan willen zetten in een apart vakje of een optie aanbieden waarmee het aantal normale topics, dat je kunt zien, flink ingeperkt kunnen worden.
Dat idd.. zorgt ervoor dat je niet hoeft te scrollenquote:Op donderdag 2 januari 2014 15:49 schreef zarGon het volgende:
Klik eens op het pijltje naast de tekst "open topics".
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klik eens op het pijltje naast de tekst "open topics".
Och, daar kun je op klikken! Dat had ik helemaal niet door johquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd.. zorgt ervoor dat je niet hoeft te scrollen
quote:Op zondag 5 januari 2014 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Persoonlijk vind ik het geweldig. Zie nu veel meer de 'echte' topics, en als het aan mij persoonlijk zou liggen blijft 't lekker zo. Maar dit is mijn persoonlijke mening.
Mee eens.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Persoonlijk vind ik het geweldig. Zie nu veel meer de 'echte' topics, en als het aan mij persoonlijk zou liggen blijft 't lekker zo. Maar dit is mijn persoonlijke mening.
Lees het topics gewoon voor de was- en strijktips! Opgelost!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Even een vraag deels uit interesse. Maar als een topic iets uitdraagt, doet alsof iets zo is op basis van onderzoek terwijl het juist helemaal niet zo is kan dat dan niet gezien worden als trollen of het uitlokken van discussies op basis van foute info?
Bedoel zoiets als dit: R&P / Man depri als vrouw meer verdient. Bonus: huishoudtips. #2
Onderzoek geeft aan dat die mannen vaker depri zijn, geeft geen enkel beeld van hoeveel die groei is. Kan 1% zijn. Maar in het topic, door hoe TS het onderzoek denkt op te kunnen vatten, gaat het lijken alsof het een meerderheid is en ontstaat een discussie over iets wat volstrekt onzin is.
Ja het is logisch dat mannen voor hun gezin willen zorgen en dus eerder een bepaalde hoeveelheid depressieve klachten zal krijgen. Maar de OP en TS doen alsof dat zoveel zijn terwijl de basis daarvan weer juist nergens te vinden is. Vervolgens al wel 2 delen erover met allemaal geblaat. Ben zelf ook niet altijd ontopic dat weet ik ook wel maar dit is gewoon van alle kanten ongefundeerd en daar mag best tegen opgetreden worden.
TS wordt in dat topic ook best aangepakt, op flauwe manier soms misschien maar verder is het niet verplicht om alleen over een juiste hypothese te discussiėren.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Even een vraag deels uit interesse. Maar als een topic iets uitdraagt, doet alsof iets zo is op basis van onderzoek terwijl het juist helemaal niet zo is kan dat dan niet gezien worden als trollen of het uitlokken van discussies op basis van foute info?
Bedoel zoiets als dit: R&P / Man depri als vrouw meer verdient. Bonus: huishoudtips. #2
Onderzoek geeft aan dat die mannen vaker depri zijn, geeft geen enkel beeld van hoeveel die groei is. Kan 1% zijn. Maar in het topic, door hoe TS het onderzoek denkt op te kunnen vatten, gaat het lijken alsof het een meerderheid is en ontstaat een discussie over iets wat volstrekt onzin is.
Ja het is logisch dat mannen voor hun gezin willen zorgen en dus eerder een bepaalde hoeveelheid depressieve klachten zal krijgen. Maar de OP en TS doen alsof dat zoveel zijn terwijl de basis daarvan weer juist nergens te vinden is. Vervolgens al wel 2 delen erover met allemaal geblaat. Ben zelf ook niet altijd ontopic dat weet ik ook wel maar dit is gewoon van alle kanten ongefundeerd en daar mag best tegen opgetreden worden.
Maar als je kan weten dat een hypothese niet klopt en doet alsof die wel klopt dan is het gewoon met opzet. Dan wordt het trollen, niet onwetendheid. Als een onderzoek aangeeft dat er meer van B is als A het geval is, zonder aan te geven hoeveel meer, en het wordt gepost en gedaan alsof B zoveel is (terwijl dat gewoon gelogen is en nergens uit af te leiden verder) dan is dat toch gewoon met opzet liegen. Ik snap jullie conservativiteit wat dit betreft maar bij zoiets is het niet gewoon onwetendheid. Is gewoon iets stellen op basis van verzinsels die je toevoegt aan informatie die je geeft.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:55 schreef Re het volgende:
[..]
TS wordt in dat topic ook best aangepakt, op flauwe manier soms misschien maar verder is het niet verplicht om alleen over een juiste hypothese te discussiėren.
ik zelf vond de hypothese niet eens gebaseerd op nonsense, het gaat er natuurlijk over dat het niet generaliserend kan worden gebruikt en daar mag je dan iemand best op aanspreken.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 16:58 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Maar als je kan weten dat een hypothese niet klopt en doet alsof die wel klopt dan is het gewoon met opzet. Dan wordt het trollen, niet onwetendheid. Als een onderzoek aangeeft dat er meer van B is als A het geval is, zonder aan te geven hoeveel meer, en het wordt gepost en gedaan alsof B zoveel is (terwijl dat gewoon gelogen is en nergens uit af te leiden verder) dan is dat toch gewoon met opzet liegen. Ik snap jullie conservativiteit wat dit betreft maar bij zoiets is het niet gewoon onwetendheid. Is gewoon iets stellen op basis van verzinsels die je toevoegt aan informatie die je geeft.
Geen last van, en ik zie niets vreemds in het topic staan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vraag me iets af he. Heel de site werkt bij mij behalve als ik het topic "hoogbegaafd of hoog van de toren" aanklik, dan crasht heel de boel. Dit nu al meerdere keren geprobeerd maar het blijft gebeuren. iemand een idee hoe dat komt?
Zal dat eens proberen dan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen last van, en ik zie niets vreemds in het topic staan.
Leeg je cache en probeer het dan eens nogmaals. Open desnoods een topic in BUG.
Het zijn de hoogbevaagden. Die willen niet dat je bij hun clubje komt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vraag me iets af he. Heel de site werkt bij mij behalve als ik het topic "hoogbegaafd of hoog van de toren" aanklik, dan crasht heel de boel. Dit nu al meerdere keren geprobeerd maar het blijft gebeuren. iemand een idee hoe dat komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |