Krijgen ze dan wèl betaald?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik ben nu genoodzaakt om verdere stappen te nemen. Jullie zullen horen van mijn advocaat. Aan het einde van deze week zullen jullie werken in Alaska. Dus draag warme kleding.
Graag! Altijd al eens willen bezoeken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik ben nu genoodzaakt om verdere stappen te nemen. Jullie zullen horen van mijn advocaat. Aan het einde van deze week zullen jullie werken in Alaska. Dus draag warme kleding.
Sorry, ging gewoon met de flow mee. Als ik stil was geweest was het ook niet veel beter geweest uiteindelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Graag! Altijd al eens willen bezoeken.
beetje over de top nu, jammer
Vroeg op en dat op een vrije dag...quote:
Wordt tijd om bal 342349 te trekken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
Het is dan ook een soort Lingo.
[ afbeelding ]
Of 224207.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Wordt tijd om bal 342349 te trekken.
Of 1.quote:
I see what you did therequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Wordt tijd om bal 342349 te trekken.
R&P / omgaan met angst voor overlijden van geliefden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:10 schreef Re het volgende:
ja hou dit topic eens voor echte feedback, anders opzouten
Re voelt zich wat boos.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:10 schreef Re het volgende:
ja hou dit topic eens voor echte feedback, anders opzouten
Zou hij erover willen praten?quote:
Zal wel erg random zijn ja.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Dus ik verwacht zo een random ban.
Omdat men niet zo'n fan is van (praten over) zelfmoord op FOK!/R&P?quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:24 schreef Tobbes_Returns het volgende:
Waarom wordt anno 2014 een serieus topic met uitsluitend serieuze reacties op slot gegooid? Wat is de logica daarachter?
Oh sorry, ik was in de veronderstelling dat voor een trein springen wel zelfmoord was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef Tobbes_Returns het volgende:
1. Wat een gelul.
2. Het ging niet over zelfmoord.
Zo kwam het topic niet op mij over iig, en ik heb er ook op gereageerd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:39 schreef Tobbes_Returns het volgende:
Dan is roken ook zelfmoord. Net als neuken.
Even serieus: het ging over het sociologisch fenomeen waarbij de dagelijkse sleur van de onbewuste massa het diepste dal van de menselijke psyche ontmoet op een absurdistische plaats als een perron, klaarblijkelijk zonder er erg in te hebben en het bijdragen aan bewustzijn van dergelijke confrontaties. Daarmee heeft het topic grote maatschappelijke waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |