en dit...quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef BasEnAad het volgende:
Dat is niet omgaan met angst, dat is weglopen voor angst.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:12 schreef BasEnAad het volgende:
Dat is niet omgaan met angst, dat is weglopen voor angst.
Tenzij je natuurlijk ook nog last hebt van ontbindingsangst.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:16 schreef ReplaR het volgende:
Gewoon zorgen dat je eerder dan de rest gaat.
Probleem opgelost.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:18 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Tenzij je natuurlijk ook nog last hebt van ontbindingsangst.
Precies! Het middel is erger dan de kwaal. Het lijkt mij moeilijker om geen contact meer te hebben met je familie en vrienden die nog leven dan geen contact meer met ze te hebben na hun onvermijdelijke dood. Niets is een zwaardere straf dan eenzaamheid. Dan ben je al een beetje dood namelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:20 schreef kwiwi het volgende:
De rest van m'n leven 'alleen' zijn weegt m.i. niet op tegen het relatief kortdurende verdriet dat ik heb wanneer een familielid/goede vriend(in) overlijdt.
Dit kan gelezen worden als aanzet tot... maar begrijp, of denk te begrijpen, dat je dat niet bedoelde..quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:34 schreef Re het volgende:
zonder familie en vrienden blijft er verdomd weinig over... dus of je er dan gewoon een end aan maakt zal idd dan ok niemand boeien... win win
het lijkt een erg eenzijdig verhalquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dit kan gelezen worden als aanzet tot... maar begrijp, of denk te begrijpen, dat je dat niet bedoelde..
Maar je angst verdwijnt daar niet mee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:50 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Op mijn achttiende is mijn broer verhuisd naar Australiė. Ik gaf toentertijd veel om hem. Maar nu na 6 jaar dat ik hem niet gezien heb, lijkt het alsof hij nooit heeft bestaan. Ik geef dus niet zoveel meer om hem. Zelfde logica pas ik toe op de rest van mijn familie en vrienden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |