SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! || FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hoiquote:
#YOLOquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dagoduck hoort bij de slechte mensen onder ons
Volgende week luister ik liever naar De Tijdlozequote:Op vrijdag 20 december 2013 02:14 schreef Krambo het volgende:
[..]
volgende week bij de buren heb je meer kans denk ik (helaas)
hahahahaquote:
Trusten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:17 schreef noodgang het volgende:
idd een mooi moment om te gaan slapen
Morgen weer werken
Die is maar 1 dag...quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgende week luister ik liever naar De Tijdloze
Trustequote:Op vrijdag 20 december 2013 02:17 schreef noodgang het volgende:
idd een mooi moment om te gaan slapen
Morgen weer werken
Klopt. Even kijken wat er zoal in de TOP SR staat.quote:
Die is minder dan de top 2000...quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt. Even kijken wat er zoal in de TOP SR staat.
EAT SLEEP RAVE REPEAT.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt. Even kijken wat er zoal in de TOP SR staat.
Lagere nummers vind ik vaak toffer tijdens de top2000quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is minder dan de top 2000...
Ik vrees alleen niet op 1.quote:
Wat ik me kan herinneren van vorige jaren is dat ik switch. In de TOPSR komen genoeg lekkere nummers voorbij die nooit in de Top2000 staan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is minder dan de top 2000...
Dat is allemaal op de laatste dag pas. Als ik De Tijdloze aan het luisteren ben.quote:
Ik denk dat ik ga slapenquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:22 schreef Snowballed het volgende:
Dus ik gooi er net een pizza in... kom ik terug.. krijg je dit....
Weg eetlust...![]()
![]()
quote:
Toegegeven: ze heeft een punt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nou Rutte, steek die maar in je zak.
Zullen wel wat studentenhuizen op biedenquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:23 schreef JJH het volgende:
Ze moeten geld toegeven om dat shirt kwijt te raken.
Het is jammer ja.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:24 schreef houdjemond het volgende:
Mijn hoofd pleegt gewoon vrijwillig zelfmoord.
Voor dit soort schijtlolligheden luister ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:24 schreef JJH het volgende:
Ze doen dit trouwens ook niet voor niets om vvijf voor half drie 'snachts.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:24 schreef houdjemond het volgende:
Mijn hoofd pleegt gewoon vrijwillig zelfmoord. En dat playbacken... mag ik schelden hier?
Heel ergquote:
White, discussion is beter!quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij is dit Live.
I Alone is een topplaat van ze.
Leuk toch ditquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:26 schreef Zaktabak het volgende:
Zelfs de generale religie van de Josti band gaat subtieler
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:26 schreef Zaktabak het volgende:
Zelfs de generale religie van de Josti band gaat subtieler
Ze gaan ervanuit dat de luisteraars dronken zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:26 schreef gijsman het volgende:
gelukkig doen ze dit s'nachts anders doneert er niemand meer
minthyquote:
Ik vind dit ook echt geweldigquote:
Nee, voor zijn broek.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:27 schreef chufi het volgende:
Moet hier achteraf voor geboden worden ?
Ze hadden moeten laten bieden om die Rinus NIET in het Glazen Huis te latenquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:27 schreef chufi het volgende:
Moet hier achteraf voor geboden worden ?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:28 schreef Tropicalx het volgende:
ik bied 2000 euro voor 1 nacht met Deborah
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:28 schreef Tropicalx het volgende:
ik bied 2000 euro voor 1 nacht met Deborah
Brainfart....quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:28 schreef houdjemond het volgende:
... nee, gewoon nee. Ik ontken dit.
Weg. WEG. WEGquote:
Dat doen vrouwen nietquote:
Hiervan wel....quote:
Publiek zwaait toch wel terug. Kuddevolk.quote:
Doe ik ook altijd naar oudjes.. dan denken die mensen s avonds nog: wie was dat nou...?quote:
Stijve nek...quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
http://www.panorama.nl/videos/sexy/deborah-voor-de-spiegel.html
Aanradertje!
Schurk! Ach, dan hebben ze wel wat om over na te denkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:34 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd naar oudjes.. dan denken die mensen s avonds nog: wie was dat nou...?
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:34 schreef BobW het volgende:
[..]
Schurk! Ach, dan hebben ze wel wat om over na te denken
Guns N' Roses werd in 1985 opgericht door zanger Axl Rose, gitaristen Tracii Gunsquote:
quote:
Zowel links als rechts is geefbaarquote:
Helemaal niks mis mee.quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:43 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zowel links als rechts is geefbaar
Alsof jij je roede niet in die pruimen zou pompen als je de kans hadquote:
Natuurlijk wel, maar die uitspraakquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alsof jij je roede niet in die pruimen zou pompen als je de kans had
Gewoon, because
Ik moest het knopje KLB even omzettenquote:
Voor jou links of voor hun?quote:
Die rechter kijkt mij zo lief aan.quote:
Deze meneer weet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Die rechter kijkt mij zo lief aan.
DAt is bij een volendammer geen moeilijke vraag.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:47 schreef CrashO het volgende:
Wat heeft ze pianist gesnoven? Lijkt nergens op dit
Daag.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:47 schreef Dagoduck het volgende:
Lekkere muziek op StuBru!
INTERGALACTIC LOVERS - Shewolf
Niet pompen maar prakken. Dat klinkt meer liefdevol.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Alsof jij je roede niet in die pruimen zou pompen als je de kans had
Gewoon, because
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet pompen maar prakken. Dat klinkt meer liefdevol.
Egoïstisch hier, dus links voor mijquote:
Ga erheen dan!quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Die rechter kijkt mij zo lief aan.
En dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Egoïstisch hier, dus links voor mij
[..]
Ga erheen dan!
Aardappels en groenten prak je. Niet je gelukslotus in zo'n verticale big smile.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet pompen maar prakken. Dat klinkt meer liefdevol.
Ieniminimuisquote:
trioquote:
Prak hem er maar in, schatje.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Aardappels en groenten prak je. Niet je gelukslotus in zo'n verticale big smile.
Verticale big smile. Daar ging m'n waterquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Aardappels en groenten prak je. Niet je gelukslotus in zo'n verticale big smile.
Ja, lekkere muziek hoor. Heb ik in mn jaarmix gegooidquote:
Bierkoerier?quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:52 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mijn bier is al vanaf 0.00 uur op.
Gezellig heh, zo'n nacht?quote:
Stonden op Pukkelpop, niet gezien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, lekkere muziek hoor. Heb ik in mn jaarmix gegooid
Als onkruid?quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja beetje woekerprijzen betalen.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Verticale big smile. Daar ging m'n water
Ze kijkt waarschijnlijk alleen leuk in camera's niet zozeer in mijn ogen.quote:
Nachtwinkel hier vraagt een geeltje voor een krat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja beetje woekerprijzen betalen.
Ze schrikt zich een hartverlamming!quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze kijkt waarschijnlijk alleen leuk in camera's niet zozeer in mijn ogen.
Hier zijn geen nachtwinkelsquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Nachtwinkel hier vraagt een geeltje voor een krat.
Trustequote:
Dat vul je in, je weet het niet!quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze kijkt waarschijnlijk alleen leuk in camera's niet zozeer in mijn ogen.
Ach mensen schrikken wel vaker van mijn hoofd. Het went.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze schrikt zich een hartverlamming!
Neen, al is het wel lang geleden dat ik dat tegen je heb gebruiktquote:
Slaap ze!quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:56 schreef JJH het volgende:
Nooit meer slapen.
Ik zo wel.![]()
Morgen weer een lange dag...
Om 11 wordt er iets afgeleverd hier ... Kan nog net 8 uur slapen neverquote:Op vrijdag 20 december 2013 02:56 schreef HiDiHo het volgende:
nooit meer slapen.....en iedereen vertrekt![]()
En dat zonder veel posts van jou.quote:
Dit.. en wat een herrie!quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:56 schreef JJH het volgende:
Nooit meer slapen.
Ik zo wel.![]()
Morgen weer een lange dag...
Ik neem dit toch weer terug, wat een tyfuseinde.quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:56 schreef heloef het volgende:
Ja ik ga hier stiekem toch gewoon heel lekker op.
van?quote:
Hier was het gezellig!quote:Op vrijdag 20 december 2013 02:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat zonder veel posts van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |