abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 december 2013 @ 01:44:58 #1
418011 Goldar
Haat Powerrangers
pi_134476259
quote:
PVV-leider Wilders heeft anti-islamstickers laten drukken die mensen bij hem kunnen bestellen. Op de sticker staat: "De islam is een leugen. Mohammed is een boef. De koran is gif." Een van de stickers heeft hij op de deur van zijn werkkamer geplakt.

Wilders gebruikt voor zijn actie de vlag van Saudi-Arabië waar normaal gesproken de islamitische geloofsbelijdenis op staat. "Het is niet mijn intentie om rotzooi te trappen bij mensen die gelovig zijn maar het is wel mijn intentie om mensen te proberen te bevrijden, om ze los zien te krijgen van het juk van de islam," zegt Wilders in een interview met de NOS.

Wilders roept mensen op de sticker bij hem te bestellen en op te plakken waar ze willen, "zoals ik op de deur van mijn werkkamer". Op de sticker staat overigens niet het logo van de PVV. In 2010 gaf de Anti-Fascistische Actie gratis anti-Wilders stickers uit.

Haatzaaien
PvdA-voorzitter Hans Spekman vindt de sticker-actie van Wilders te ver gaan. "Ik geloof niet, maar een boek is nooit gif. Het echte gif is haatzaaien; en groepen op basis van geloof tegen elkaar opstoken", zegt hij in een tweet.

De regering heeft afstand genomen van de actie.

[quote]
Kabinet hekelt anti-islamactie
Het kabinet neemt de anti-islam stickeractie van PVV-leider Wilders hoog op. Minister Timmermans laat vanuit de Eurotop in Brussel weten dat de regering afstand neemt van de actie.

Timmermans wijst er verder op dat meer dan een miljard mensen op de wereld en honderdduizenden Nederlanders gelovige moslims zijn van goede wil en zonder radicale denkbeelden.

"Hun geloof beledigen is geen bijdrage aan de bestrijding van extremisme, maar speelt de extremisten juist in de kaart. Daar neemt de Nederlandse regering afstand van," zegt Timmermans.

"Een walgelijke actie", reageert ook vice-premier Asscher.

"Slecht middel"
Hij stelt dat de vrijheid van meningsuiting belangrijk is en dat kritiek op godsdienst altijd mogelijk moet zijn zonder bang te zijn voor geweld. "Maar als je doel is radicalisering, extremisme en terrorisme te bestrijden, is het beledigen van een godsdienst en het daarmee krenken van vele gelovigen een buitengewoon slecht en ineffectief middel."

De Nederlandse regering neemt ook afstand van het beschimpen of misbruiken van nationale symbolen, zoals een vlag. Wilders gebruikt voor zijn sticker de vlag van Saudi-Arabië waar normaal gesproken de islamitische geloofsbelijdenis op staat.
Bron

Bestellen kan hier:

islamsticker@gmail.com
pi_134476392
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 21:23 schreef Flounder het volgende:

[..]

Bron

Bestellen kan hier:

Tjongejongejonge. Wat een actie.
Het christendom is een leugen. Jezus is was een boef. De bijbel is gif.
OK, bij nader inzien een verbeterde versie:
Het christendom is een leugen. Jezus was een boef. De bijbel is gif.
Het jodendom is een leugen. De Thora is gif.

En dan?

Zullen we stickers gaan plakken de vele christelijke en de weinige joodse gebedshuizen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_134476398
Ben benieuwd wanneer de eerste haatbaarden weer schuimbekkend de straat op zullen gaan en allerlei doodsverwensingen scanderen.
pi_134476436
Niet, denk ik, ow wilders weer, ok zal wel , laat maar.
  vrijdag 20 december 2013 @ 01:56:20 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_134476469
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:20 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Maar je hebt voor de rest ook wel eens punten die niet op stompzinnig naïeve utopische vergezichten gebaseerd zijn? :)
En heb jij denkbeelden die niet alleen egocentrisch gericht zijn en een periode langer dan een paar jaar behelzen?
pi_134476477
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste haatbaarden weer schuimbekkend de straat op zullen gaan en allerlei doodsverwensingen scanderen.
Mmm. hoop dat iedereen hem gewoon negeert.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:51 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Tjongejongejonge. Wat een actie.
Het christendom is een leugen. Jezus is was een boef. De bijbel is gif.
OK, bij nader inzien een verbeterde versie:
Het christendom is een leugen. Jezus was een boef. De bijbel is gif.
Het jodendom is een leugen. De Thora is gif.

En dan?

Zullen we stickers gaan plakken de vele christelijke en de weinige joodse gebedshuizen?
En dan deze ook maar meteen negeren
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 20 december 2013 @ 01:58:42 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_134476503
Alle religies zijn een stompzinnig fenomeen, geloven in een fictief superwezen, kom op.

Maar om er nu eentje uit te pikken en die opeens als een gevaarlijke ideologie te bestempelen, kom op zeg :')
  vrijdag 20 december 2013 @ 02:00:44 #8
104871 remlof
Europees federalist
pi_134476541
Laat gewoon iedereen lekker geloven wat ie wil en focus je op dingen die onze samenleving echt in gevaar kunnen brengen, zoals fascistische ideologieën zoals die van Wilders.
pi_134476552
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:56 schreef remlof het volgende:

[..]

En heb jij denkbeelden die niet alleen egocentrisch gericht zijn en een periode langer dan een paar jaar behelzen?
Ga jij nou maar bidden dat de wereld één wordt door en via de Koran, Bijbel, Thora, het atheïsme, Boeddhisme en anti-vrijheid. Het is jammer dat je wrs niet langer mee gaat dan 50 jaar, want 't zal zo nog wel een jaartje of 5000 duren.
pi_134476563
Octopus Paul geeft geen heilig boek, maar geeft iedereen Zijn heilige inkt. Waarmee iedereen zijn geheel eigen en persoonlijke heilige boek kan schrijven.
Hij heeft wel een uitverkoren volk: de zwarten. Die zijn immers gedoopt in Zijn heilige inkt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 20 december 2013 @ 02:02:13 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_134476567
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ga jij nou maar bidden dat de wereld één wordt door en via de Koran, Bijbel, Thora, het atheïsme, Boeddhisme en anti-vrijheid. Het is jammer dat je wrs niet langer mee gaat dan 50 jaar, want 't zal zo nog wel een jaartje of 5000 duren.
Ik heb niets met religie. Maar ik vind wel dat iedereen het recht heeft te geloven wat hij of zij wil.
pi_134476583
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:02 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik heb niets met religie. Maar ik vind wel dat iedereen recht heeft te geloven wat hij of zij wil.
Misschien is het daar te vroeg voor - hoe graag je dat ook wil. En dat het daar te vroeg voor is ligt geheel en alleen bij de religieuze medemens.
pi_134476606
Het is vreemd fenomeen. Pvda'ers die jaren met succes hebben gestreden tegen de kerk en nu héél boos worden als iemand zich tegen de islam verzet
Dat snap ik nou niet. Kritiek op de islam mag alleen als het van een sociaal-democraat komt ofzo
  vrijdag 20 december 2013 @ 02:05:57 #14
104871 remlof
Europees federalist
pi_134476615
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Misschien is het daar te vroeg voor - hoe graag je dat ook wil. En dat het daar te vroeg voor is ligt geheel en alleen bij de religieuze medemens.
Misschien wel, maar tekeer gaan als een idioot als Wilders helpt in ieder geval niet het te versnellen.

Geert Wilders bestrijdt in plaats van de extremen een hele groep en is daarmee zelf een extremist geworden.
pi_134476625
Kolere. Deel 3! vanaf 18:07 en is die al rijp voor F&L?

Waarom kijk ik ook na een gezellige avond hier -O-
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  vrijdag 20 december 2013 @ 02:07:02 #16
104871 remlof
Europees federalist
pi_134476631
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:05 schreef arjan1112 het volgende:
Het is vreemd fenomeen. Pvda'ers die jaren met succes hebben gestreden tegen de kerk en nu héél boos worden als iemand zich tegen de islam verzet
Dat snap ik nou niet. Kritiek op de islam mag alleen als het van een sociaal-democraat komt ofzo
Lees je nog maar eens in dan, de PvdA is nooit zo tekeer gegaan tegen het christendom als de PVV nu tegen de islam doet.
  vrijdag 20 december 2013 @ 02:07:54 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_134476644
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:06 schreef paddy het volgende:
Kolere. Deel 3! vanaf 18:07 en is die al rijp voor F&L?

Waarom kijk ik ook na een gezellige avond hier -O-
Ik zou deze stompzinnige discussie F&L niet aandoen. Dat niveau is te hoog gegrepen voor de meeste deelnemers hier.
pi_134476681
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:07 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik zou deze stompzinnige discussie F&L niet aandoen. Dat niveau is te hoog gegrepen voor de meeste deelnemers hier.
Ik zou deelnemer zijn mening hierover anders graag horen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2013 02:11:52 ]
pi_134476744
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Misschien wel, maar tekeer gaan als een idioot als Wilders helpt in ieder geval niet het te versnellen.

Geert Wilders bestrijdt in plaats van de extremen een hele groep en is daarmee zelf een extremist geworden.
Het is dat Wilders in de TT staat maar ik vind m eigenlijk niet zo boeiend meer vwb het onderwerp.
  vrijdag 20 december 2013 @ 02:14:27 #20
104871 remlof
Europees federalist
pi_134476757
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het is dat Wilders in de TT staat maar ik vind m eigenlijk niet zo boeiend meer vwb het onderwerp.
Je wil het over anti-islam stickers in het algemeen hebben? :')
pi_134476849
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:14 schreef remlof het volgende:

[..]

Je wil het over anti-islam stickers in het algemeen hebben? :')
Ja, hypothetisch... Zou Theo zoeits bedacht kunnen Hebben? Zou die m op zn fiets geplakt hebben?
  vrijdag 20 december 2013 @ 02:22:21 #22
104871 remlof
Europees federalist
pi_134476899
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, hypothetisch... Zou Theo zoeits bedacht kunnen Hebben? Zou die m op zn fiets geplakt hebben?
Who cares, dit topic gaat over de actualiteit, het staat niet voor niks in NWS.
pi_134476908
Wilders wil gewoon van zijn stemmers af denk ik :')

En ik wil het wel eens over andere onderwerpen hebben O+
pi_134476930
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:22 schreef remlof het volgende:

[..]

Who cares, dit topic gaat over de actualiteit, het staat niet voor niks in NWS.
Ow, we mogen wel 100 jaar vooruit kijken, maar 10 jaar terug kan niet? Nee je snapt mn punt, de sticker had onder het bloed gezeten van de plakker.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2013 02:24:40 ]
  vrijdag 20 december 2013 @ 02:24:14 #25
104871 remlof
Europees federalist
pi_134476940
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:22 schreef paddy het volgende:
Mensen die nu nog op hem gaan stemmen moeten echt een IQ van onder de 70 hebben.

Hiervoor was het nog 80 geloof ik :')
  vrijdag 20 december 2013 @ 02:25:02 #26
104871 remlof
Europees federalist
pi_134476962
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ow, we mogen wel 100 jaar vooruit kijken, maar 10 jaar terug kan niet? Nee je snapt mn punt, de sticker had onder het bloed gezeten van de plakker.
De actualiteit gaat inderdaad meer over de toekomst dan over het verleden.
pi_134476997
quote:
Overheidsbezuinigingen
Te beginnen bij de overheidsuitgaven zelf. De Griekse overheid verkoopt staatsbezittingen als havens, luchthavens, spoorwegen, waterbedrijven, elektriciteitsbedrijven, het gokmonopolie, land en wegen, mijnbouwrechten, openbaar vervoer, telecombedrijven, aandelen in staatsbanken en raffinaderijen voor een totale waarde van 50 miljard euro. Daarbij wordt er bezuinigd op onderwijs door 1976 scholen te sluiten of te laten fuseren, en krijgen lokale overheden minder subsidies.

De overheid voert in totaal 9,55 miljard euro aan directe bezuinigingen door, waaronder 300 miljoen subsidies aan pensioenfondsen die worden geschrapt, 850 miljoen minder overheidsinvesteringen in infrastructuur, 1,2 miljard op de defensiebegroting, 2,1 miljard bezuinigingen op de gezondheidszorg en 5,1 miljard op de sociale zekerheid.

Pensioenen
Op de pensioenen wordt bezuinigd door de pensioenleeftijd te verhogen naar 65 jaar, en deze te koppelen aan de levensverwachting. Alle ambtenarenpensioenen worden bevroren, de aanvullende pensioenen worden met 15 procent gekort. Er wordt een solidariteitsheffing van 3 tot 10 procent op pensioenen boven de 1400 euro per maand ingevoerd, en een korting van 10 tot 20 procent op pensioenen van alle gepensioneerden onder de 60 jaar. Het pensioen bedraagt nog 65 procent van het eindloon in plaats van 96 procent.

Lonen
Het minimumloon wordt verlaagd van 877 euro per maand naar 700 euro per maand. Voor jongeren onder de 25 wordt het minimumloon nog lager. De ambtenarensalarissen worden met 15 tot 20 procent verlaagd, de overurenbetaling aan ambtenaren daalt met 30 procent, de lonen van werknemers van staatsbedrijven worden met 30 procent verlaagd. Voor de overheid geldt een vacaturestop, en 30.000 ambtenaren worden op non-actief gesteld. Zij krijgen 40 procent minder loon, en na een jaar worden ze ontslagen. Voor eind 2012 moeten 15.000 ambtenaren zijn ontslagen. Wat het bedrijfsleven betreft: ook daar worden de lonen bevroren, en het ontslagrecht wordt versoepeld.

Verder worden de financiële privileges voor leden van het Griekse leger en de veiligheidsdiensten afgeschaft, en worden ongeveer 140 'gesloten' beroepen als tandarts, notaris, advocaat en vrachtwagenchauffeur geliberaliseerd.

Belastingen
De belastingvrije voet gaat omlaag, van 12.000 euro naar 5.000 euro. Er wordt een belasting ingevoerd op luxegoederen als jachten, vakantiehuizen en dure auto's. Alle btw-tarieven worden verhoogd, de accijnzen op brandstof, tabak en alcohol worden met eenderde verhoogd. Ook komt er een eenmalige 'solidariteitsheffing' van 1 tot 5 procent op het bruto-inkomen van huishoudens. De vennootschapsbelasting wordt verhoogd voor bedrijven met een jaarwinst hoger dan 100.000 euro, en er komt een belasting op commerciële activiteiten van kerkgenootschappen. De drempel voor belasting op onroerend goed wordt verlaagd van 400.000 naar 200.000 euro. En het wordt duurder om met het openbaar vervoer te reizen: de tarieven gaan met 25 procent omhoog.
.
Als dit pakket in Nederland zou moeten, dan was Wilders allang premier.
pi_134477003
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:25 schreef remlof het volgende:

[..]

De actualiteit gaat inderdaad meer over de toekomst dan over het verleden.
Hoe dat zo?
  vrijdag 20 december 2013 @ 02:30:43 #29
104871 remlof
Europees federalist
pi_134477070
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
:')!
pi_134477094
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:30 schreef remlof het volgende:

[..]

:')!
We krijgen hier toch altijd beschrijvingen van daden in het verleden waarop we vage voorspellingen voor in de toekomst gaan maken... Waarop we concluderen wat goed en slecht is, wie we dom moeten vinden en wie nog dommer...
pi_134477164
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:26 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Als dit pakket in Nederland zou moeten, dan was Wilders allang premier.
Zijn discriminerende gevoelens tegen bevolkingsgroepen (en dan is dat in dit geval de islam, maar maakt me geen zak uit welke groep het is) zal me tegenhouden. Zoals de SP mij vroeger ook tegenhield.

VVD en PVDA zal het niet worden want naai ik mijn eigen gehandicapte dochter. Ik weet niet meer waar ik op moet stemmen.
  vrijdag 20 december 2013 @ 02:40:31 #32
104871 remlof
Europees federalist
pi_134477167
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:33 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

We krijgen hier toch altijd beschrijvingen van daden in het verleden waarop we vage voorspellingen voor in de toekomst gaan maken... Waarop we concluderen wat goed en slecht is, wie we dom moeten vinden en wie nog dommer...
De actualiteit beïnvloedt de toekomst. aan het verleden kan je niets meer veranderen.
pi_134477182
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:40 schreef paddy het volgende:

[..]

Zijn discriminerende gevoelens tegen bevolkingsgroepen (en dan is dat in dit geval de islam, maar maakt me geen zak uit welke groep het is) zal me tegenhouden. Zoals de SP mij vroeger ook tegenhield.

VVD en PVDA zal het niet worden want naai ik mijn eigen gehandicapte dochter. Ik weet niet meer waar ik op moet stemmen.
GroenLinks ? Hm die naaien je weer met de energierekening en je auto ? dan weet ik het ook niet.
pi_134477194
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:40 schreef remlof het volgende:
De actualiteit beïnvloedt de toekomst. aan het verleden kan je niets meer veranderen.
Actualiteit is het verleden en staat in het verband met het (eerdere) verleden. Negeer dat en je komt inderdaad met idiote ideeën over de toekomst...
  vrijdag 20 december 2013 @ 04:01:55 #35
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_134477928
Ik ben het er ergens mee eens maar dan moet het wel volledig uigebreidt worden naar alle geloven, christendom, jodendom, etc.
Maar dan nog, geloof is.. een geloof, een opinie en iedereen is vrij om een eigen opinie/geloof te hebben.
Wat dat betreft hoort Wilders zich hier niet mee te bemoeien maar dat is ook zijn opinie/geloof.

Aan de andere kant kwets je hier bewust een hele hoop mensen mee en je mag volgens de wet niet zomaar mensen beledigen of kwetsen.
Hiermee gaat Wilders dus (weer) te ver in zijn opinie/geloof.
Wilders maakt ook duidelijk een onderscheid tussen de Islam en andere geloven, andere geloven (vooral het Jodendom) zijn kennelijk wel OK terwijl er ook uit naam van die geloven enorm veel oorlogen gevoerd worden.

Wilders loopt met dit soort uitspraken ook gevaar dat hij door extremisten vermoord wordt en soms denk ik weleens dat het hem erom te doen is, als ie vermoord wordt door een Islamiet dan maakt het hem een martelaar en denkt ie een soort Blonde Che Guevarra te worden ofzo.
Ik denk alleen dat als hij net zo anti-Joods zou zijn zoals hij anti-Islam is dat hij dan ook net zo goed door de Israëlische geheime dienst vermoord zou kunnen worden, gevalletje polonium bijv.
En er zijn ook genoeg extremistische christenen op aarde.

Zelf zal ik nooit op Wilders stemmen vanwege die anti-islam ideeën van 'm.
Ik ben zelf niet gelovig, ook nooit zo opgevoed maar ik heb me er wel een beetje in verdiept uit interesse, een beetje met de vraag "wat maakt een geloof dan zo interessant?".
En als je dat bekijkt dan is de Torah wat de Christenen het oude testament noemen, de Christenen hebben er daarna het nieuwe testament bij verzonnen/gemaakt en de Islam vertelt beide verhalen weer opnieuw maar dan ook weer in eigen woorden en met een eigen profeet (Jezus is voor hen ook een profeet en geen zoon van God)

Dus uiteindelijk is het een en hetzelfde verhaal alleen met wat toevoegingen en extra delen.
Als atheïst die verder wel respect heeft voor andere meningen en geloven snap ik dus ook echt niet waarom men altijd ruzie met elkaar heeft terwijl ze het eigenlijk met elkaar eens zijn..
pi_134478551
Wilders. :r

Die man doet er gewoon alles aan om te verzekeren dat er straks niemand met hem wil regeren, en terecht. Zijn ambitie is dus duidelijk; trollen in de oppositie, maar geen regeringsverantwoordelijkheid. Misschien moeten de mensen die op hem stemmen daar nog eens over nadenken!
pi_134479556
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:58 schreef remlof het volgende:
Maar om er nu eentje uit te pikken en die opeens als een gevaarlijke ideologie te bestempelen, kom op zeg :')
lol, je kan vast wel een reden bedenken waarom precies deze religie uitgekozen is. Of je moet even gemist hebben wat er in Syrie of Soedan gebeurt. Dat is van een heel andere orde dan een priester die zijn handjes niet kan thuishouden.

Het verbaast mij eigenlijk dat de islam nog steeds met fluwelen handschoentjes wordt aangepakt. Volgens mij is het speelkwartiertje nu onderhand wel over.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_134479598
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 04:01 schreef SiGNe het volgende:

Aan de andere kant kwets je hier bewust een hele hoop mensen mee en je mag volgens de wet niet zomaar mensen beledigen of kwetsen.
Islam gaat verder dan een land, dus die wet is leuk en aardig binnen Nederland maar moslims elders kwetsen mij ook dus hoe moet je daar tegen optreden?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_134479632
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:07 schreef kawotski het volgende:

[..]

lol, je kan vast wel een reden bedenken waarom precies deze religie uitgekozen is. Of je moet even gemist hebben wat er in Syrie of Soedan gebeurt. Dat is van een heel andere orde dan een priester die zijn handjes niet kan thuishouden.

Het verbaast mij eigenlijk dat de islam nog steeds met fluwelen handschoentjes wordt aangepakt. Volgens mij is het speelkwartiertje nu onderhand wel over.
Wel een beetje blijven opletten he. Zuid-Soedan is het Christelijke deel van Soedan dat zich van het islamitische Noorden heeft losgemaakt.

En nu zitten ze elkaar onderling te bevechten in Zuid-Soedan. Dus dat heeft niks met moslims te maken.

Maar goed, ieder verstandig persoon wist al dat er in Soedan vooral een stammenstrijd bezig was en geen religieuze strijd, ook hiervoor.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_134479637
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_134479846
Bah Geertje. Maak dan een positieve variant, zoals men toen in het VK op de bussen had.

Ik stel voor: "There probably is no Allah. So relax and have a beer".
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_134480010
Ze hadden er gister in Editie NL een item over, de moslims die op straat werden geïnteviewd reageerden vrij gelaten.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_134480165
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:38 schreef DroogDok het volgende:
Ze hadden er gister in Editie NL een item over, de moslims die op straat werden geïnteviewd reageerden vrij gelaten.
Ik vind "boef" eigenlijk ook meer schattig dan beledigend.
Jij boefje. Wie is dan een schattige profeet ? Ja ! Jij bent dat ! Durkadurkadurka !
Maar misschien heeft het in het Arabisch een wat andere lading.
pi_134480172
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:38 schreef DroogDok het volgende:
De gemiddelde moslim is dan ook een stuk genuanceerder en weldenkender dan Wilders.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:47 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Ik vind "boef" eigenlijk ook meer schattig dan beledigend.
Jij boefje. Wie is dan een schattige profeet ? Ja ! Jij bent dat ! Durkdurkadurka !
Maar misschien heeft het in het Arabisch een wat andere lading.
Boef is ook geen goede vertaling. Vertaling crimineel zou beter zijn. En dat klinkt al weer anders.
pi_134480284
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_134480332
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:48 schreef Ludd het volgende:
Boef is ook geen goede vertaling. Vertaling crimineel zou beter zijn. En dat klinkt al weer anders.
Ah. Dus het is een verwijzing naar het feit dat zoveel Mohammeds in Nederland criminelen zijn ?
Subtiel. Had ik niet van Wilders verwacht.

Hoe zou gif beter vertaald moeten worden ? Ik mag hopen dat Wilders niet denkt dat moslims op de Koran kauwen ;)
pi_134480344
Waarom denken jullie eigenlijk dat Wilders telkens zo provocerend doet?

Als we er van uit gaan dat hij psychisch nog in orde is, wat zou dan de rationele motivator zijn? Dit levert geen extra stemmen op. Het leidt alleen maar tot isolatie. Zou dit zijn doel zijn? Hoe denken jullie daar over?
pi_134480444
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:56 schreef Ludd het volgende:

Als we er van uit gaan dat hij psychisch nog in orde is, wat zou dan de rationele motivator zijn? Dit levert geen extra stemmen op. Het leidt alleen maar tot isolatie. Zou dit zijn doel zijn? Hoe denken jullie daar over?
Voornamelijk aandacht denk ik. Als hij de Islam werkelijk als een walgelijke ideologie zou zien zou hij niet zo' halfslachtig stickertje gemaakt hebben maar wel wat krachtiger uitspraken gekozen hebben. Wellicht ook een milde vorm van Asperger erbij.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 10:19:34 #49
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_134480854
quote:
Dit levert geen extra stemmen op. Het leidt alleen maar tot isolatie.
Waar baseer je dat op? Het klopt namelijk niet.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_134480903
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:19 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat Wilders hiermee mensen die toch al niet zo'n fan van hem zijn naar zich toetrekt, eerder het tegenovergestelde.
pi_134480951
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:19 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het eerste of het tweede?

Het tweede lijkt me evident. Door dit soort misselijk getroll zullen andere partijen geen coalitie met hem willen vormen. Blijkbaar wil hij dus helemaal niet regeren.

Voor wat betreft het eerste. De mensen die achter dit soort imbeciele acties staan, zullen toch al op hen stemmen. Het is niet zo dat mensen eerst op een andere partij stemmen, en nu op basis van deze sticker-actie opeens wél op hem zullen stemmen. Denk je wel? Ik denk eerder dat het potentiële stemmers afschrikt, maar dat terzijde.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 10:23:59 #52
341203 3-voud
pi_134480958
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:21 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat Wilders hiermee mensen die toch al niet zo'n fan van hem zijn naar zich toetrekt, eerder het tegenovergestelde.
Mensen die nu nog schoffelend het met hem eens zijn durven hierdoor wat duidelijker hun mening te geven. Dat is precies wat hij eerder al bereikte met zijn doelgroep die nu al aangeven achter hem te staan.
Het verlegd grenzen en maakt voor sommigen de drempel lager.

Appel-eitje psychologie.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 10:25:13 #53
341203 3-voud
pi_134480983
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:23 schreef Ludd het volgende:

De mensen die achter dit soort imbeciele acties staan...
Dat jij dat vindt maakt het geen feit. Dat begrijp je?
pi_134481011
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Mensen die nu nog schoffelend het met hem eens zijn durven hierdoor wat duidelijker hun mening te geven. Dat is precies wat hij eerder al bereikte met zijn doelgroep die nu al aangeven achter hem te staan.

Appel-eitje psychologie.
Of mensen die het schoffelend met hem eens zijn worden juist weggedrukt door dit soort extreme acties.
pi_134481021
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:25 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat jij dat vindt maakt het geen feit. Dat begrijp je?
Akkoord. Formuleer het dan anders; De mensen die achter dit soort acties staan, zullen toch al op hen stemmen. Je maakt mij niet wijs dat er mensen zijn die eigenlijk níet achter zijn standpunten staan, door zo'n stickeractie denken van hé laat ik er toch maar op stemmen want hij is zo creatief met stickers. :')
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:28:01 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134481049
quote:
Het verlegd grenzen
nou ja, hij wil die juist inperken en de maatschappij zuiveren van enge invloeden zoals religie de islam
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 10:28:29 #57
341203 3-voud
pi_134481059
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:26 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Of mensen die het schoffelend met hem eens zijn worden juist weggedrukt door dit soort extreme acties.
Ook dat. Misschien accepteert hij dat verlies wel. Weet jij veel.
Tot nu toe is hij erg succesvol geweest, ook met zijn overdreven uitspraken. Denk dat hij beter weet waar hij mee bezig is dan wij.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 10:30:04 #58
341203 3-voud
pi_134481091
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:26 schreef Ludd het volgende:

[..]

Akkoord. Formuleer het dan anders; De mensen die achter dit soort acties staan, zullen toch al op hen stemmen. Je maakt mij niet wijs dat er mensen zijn die eigenlijk níet achter zijn standpunten staan, door zo'n stickeractie denken van hé laat ik er toch maar op stemmen want hij is zo creatief met stickers. :')
Zeg ik. Die groep is ook niet van belang.
Maar er heerst nog veel schaamte in pons land om hardop te zeggen dat je Wilders steunt. Die groep en de groep zwevers die sommige uitspraken van Wilders prima vinden maar ook hinken naar een andere partij, is de groep die hij hiermee aanspreekt.
pi_134481099
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:28 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Tot nu toe is hij erg succesvol geweest, ook met zijn overdreven uitspraken. Denk dat hij beter weet waar hij mee bezig is dan wij.
Dat denk ik ook. Hij is zeer doelgericht bezig met zichzelf te isoleren zodat er straks niemand in een coalitie wil. Zo hoeft hij geen verantwoordelijkheid te nemen en kan hij vanaf de zijlijn de huilie blijven spelen.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 10:31:12 #60
341203 3-voud
pi_134481121
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:28 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, hij wil die juist inperken en de maatschappij zuiveren van enge invloeden zoals religie de islam
Mja. Die grens wordt ook niet bedoeld.
Ik bedoelde ook niet onze landgrenzen die verder Duitsland in moeten gedrukt worden... voor je met die flauwekul aankomt.
pi_134481145
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:28 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik denk dat Wilders vooral doet wat zijn adviseurs hem influisteren en zelf gewoon geniet van alle aandacht.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 10:32:32 #62
341203 3-voud
pi_134481160
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:30 schreef Ludd het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Hij is zeer doelgericht bezig met zichzelf te isoleren zodat er straks niemand in een coalitie wil. Zo hoeft hij geen verantwoordelijkheid te nemen en kan hij vanaf de zijlijn de huilie blijven spelen.
Maak je daar maar niet druk over. Hij is een ervaring rijker hoe andere partijen hun eigen grootspraak te grabbel gooien als het pluche in zicht komt.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 10:33:12 #63
341203 3-voud
pi_134481179
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:32 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ik denk dat Wilders vooral doet wat zijn adviseurs hem influisteren en zelf gewoon geniet van alle aandacht.
... of wacht hij op gratis Unox soep na deze actie.
Zo kunnen we wel even doorgaan.
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:34:02 #64
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134481198
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:31 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Mja. Die grens wordt ook niet bedoeld.
Ik bedoelde ook niet onze landgrenzen die verder Duitsland in moeten gedrukt worden... voor je met die flauwekul aankomt.
net iets verder misschien, al geeft dat ook weer problemen want MOE

maar ok, ik noem dit soort dingen niet grensverleggend eigenlijk, het bewust uitspelen van bevolkingsgroepen vind ik persoonlijk meer een beperking van vrijheden, iets wat hoog in het vaandel staat bij Wilders, allicht wat selectiever dan het woord impliceert
pi_134481225
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:22 schreef paddy het volgende:

En ik wil het wel eens over andere onderwerpen hebben O+
Is moslimpje/Marokkaantje/Allochtoontje/buitenlandertje (verschil wordt niet echt gemaakt door de doelgroep) pesten niet de voornaamste reden dat hij zo'n grote achterban heeft? Die andere onderwerpen interesseren zijn achterban niet, aangezien ze op opportunistische gronden massaal op de VVD stemden, want ja, dat is 'rechts'.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 10:35:09 #66
341203 3-voud
pi_134481226
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:34 schreef Re het volgende:

[..]

net iets verder misschien, al geeft dat ook weer problemen want MOE

maar ok, ik noem dit soort dingen niet grensverleggend eigenlijk, het bewust uitspelen van bevolkingsgroepen vind ik persoonlijk meer een beperking van vrijheden, iets wat hoog in het vaandel staat bij Wilders, allicht wat selectiever dan het woord impliceert
Sja, dat doet de linkerkant ook met mensen die in hun ogen "rechts" zijn. En die gaan verder dan Wilders enkel met woorden doet. Die worden agressief.
Wat is erger dan?
pi_134481228
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Maak je daar maar niet druk over. Hij is een ervaring rijker hoe andere partijen hun eigen grootspraak te grabbel gooien als het pluche in zicht komt.
Denk je dat nou echt? Niemand wil toch met die idioot in een coalitie gaan zitten? Denk jij nog echt dat als het puntje bij het paaltje komt dat ze dat tóch gaan doen? Echt?
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 10:35:34 #68
341203 3-voud
pi_134481233
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:35 schreef Ludd het volgende:

[..]

Denk je dat nou echt? Niemand wil toch met die idioot in een coalitie gaan zitten? Denk jij nog echt dat als het puntje bij het paaltje komt dat ze dat tóch gaan doen? Echt?
We saw it before...
pi_134481269
quote:

publiciteits stuntje. zijn doel is de islam bestrijden, en dat doet hij dus. ale andere PVV agendapunten worden gebruikt om stemmers te winnen, maar deze menen ze echt.
pi_134481285
quote:

[..]

VVD deed het en sloot een tweede keer niet uit. De VVD zit nu ook met de PvdA die bijna net zo socialistisch zijn, dus dat agenda hebben ze ook weinig op tegen. Ik denk dat alleen de linkse partijen +D'66 niet met de PVV zullen reageren. De anderen allemaal wel.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_134481340
quote:

[..]

Denk dat je wat naïef bent. Dit levert wel degelijk stemmen op. Om de zoveel tijd moet hij dit doen zodat hij kan blijven vissen in de vijver van mensen die gewoon iets tegen buitenlanders heeft (plus wat domme allochtone groepen die denken dat er een verschil gemaakt wordt tussen moslims en derest door het grootste deel van de autochtone PVV-stemmers die om die reden PVV stemmen).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_134481430
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:35 schreef 3-voud het volgende:

[..]

We saw it before...
Deel uitmaken van een coalitie? Ik dacht het niet. En daarbij lijkt zijn provoceren alleen maar erger te worden.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 10:45:23 #73
341203 3-voud
pi_134481513
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef Ludd het volgende:

[..]

Deel uitmaken van een coalitie? Ik dacht het niet. En daarbij lijkt zijn provoceren alleen maar erger te worden.
Sja, zolang het jou "lijkt" kunnen we er niets mee. Ondertussen heeft Wilders al jaren aangetoond veel te bereiken met zijn uitspraken.
Laat hem maar gaan.
pi_134481581
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:45 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sja, zolang het jou "lijkt" kunnen we er niets mee. Ondertussen heeft Wilders al jaren aangetoond veel te bereiken met zijn uitspraken.
Laat hem maar gaan.
Feit is dat ze voor zijn sticker en vlaggen actie zich al voor hem geneerden in het buitenland, en geen mogelijkheid onbenut lieten om aan te merken dat hij in gedoogconstructie zat er nadrukkelijk geen onderdeel van het kabinet uit maakte. Ik zie geen enkele reden waarom andere partijen nu opeens wel met hem in het kabinet zouden willen.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 10:55:51 #75
341203 3-voud
pi_134481813
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:48 schreef Ludd het volgende:

[..]

Feit is dat ze voor zijn sticker en vlaggen actie zich al voor hem geneerden in het buitenland, en geen mogelijkheid onbenut lieten om aan te merken dat hij in gedoogconstructie zat er nadrukkelijk geen onderdeel van het kabinet uit maakte. Ik zie geen enkele reden waarom andere partijen nu opeens wel met hem in het kabinet zouden willen.
Politiek is een raar kindje die belangen dagelijks afweegt.
Zo was Saddam ook eerst vriendjes/vijand/vriendjes voor die opgehangen werd.

Zo fanatiek als jij achter je computer zit en met 1 consequente lijn altijd Wilders hier op Fok afbrand, zo werkt de politiek niet. Ik vermoed dat je dat inzicht mist omdat je ogen plaats moeten maken voor het vuur dat eruit spuugt als Wilders op je netvlies komt.
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:01:31 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134481992
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 09:07 schreef kawotski het volgende:

[..]

Dat gezeik in die regio is al duizenden jaren gaande, Beetje onzinnig dat wij er mee moeten bemoeien.
En ja gewoon praten met elkaar helpt meer dan paar bommen er op gooien en niet meer naar omkijken.

Wilders is echt super achterlijk bezig hij probeert reactie uit te lokken bij de moslims zodat hij straks weer met zijn vingertje kan wijzen van zie je wel, zo zijn ze allemaal.

Religie ik ben er ook niet kapot van, maar ipv andere te beoordelen en te veroodelen, en belachelijk maken, en elkaar uit te moorden, gewoon elkaar in hun waarde laten.
maar goed dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_134482093
quote:

[..]

Appel-eitje psychologie.
Hmm, daar heb je een punt. Als Wilders gewoon letterlijk keihard de Islam en moslims verbaal zou aanvallen deinzen mensen terug uit een soort "dat is wel erg grof" reflex. Maar met dit soort clowneske stickertjes lokt hij discussie uit en rekt hij de grenzen weer een beetje op.

Ik vraag mij altijd af of die man (of zijn adviseurs) werkelijk zo slim zijn of dat het allemaal toeval is.
pi_134482109
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:48 schreef Ludd het volgende:

[..]

Om te regeren. Dat is ook de reden dat het CDA en de PVV met hem gingen zitten. Veel optie hebben ze niet met bijv. de CU en de SGP. Beiden te klein en zullen op bepaalde gebieden veel vragen.

Over het buitenland: Wilders trekt op met de FPÖ het FN en de Lega Nord. Geen van allen echte fatsoensrakkers en toch een vrij degelijke aanhang. Sowieso blijft WIlders grenzen verleggen. Roept iets belachelijks, en een stapje terug is dan wel redelijk... Wanneer je die grenzen blijft verleggen verschuif je de toon vanzelf...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 11:09:59 #79
341203 3-voud
pi_134482280
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat gezeik in die regio is al duizenden jaren gaande, Beetje onzinnig dat wij er mee moeten bemoeien.
En ja gewoon praten met elkaar helpt meer dan paar bommen er op gooien en niet meer naar omkijken.

Wilders is echt super achterlijk bezig hij probeert reactie uit te lokken bij de moslims zodat hij straks weer met zijn vingertje kan wijzen van zie je wel, zo zijn ze allemaal.

Religie ik ben er ook niet kapot van, maar ipv andere te beoordelen en te veroodelen, en belachelijk maken, en elkaar uit te moorden, gewoon elkaar in hun waarde laten.
maar goed dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan
Praten helpt ook. Maar met mensen die zo vast zitten in hun ideologie is dat praten tegen een muur. En met de islam is dat nu eenmaal veel erger dan met de rest van de religies. Ik zie nergens Christenen het westen verketteren of het land waar ze wonen verbaal met de grond gelijk maken. En op de koop toe er een zootje van maken in dat land.
Kan me dan wel voorstellen dat het idee "praten" goed voelt maar je met mensen die zo tegenover je staan het wel uit je hoofd laat.
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:13:51 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134482379
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:35 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sja, dat doet de linkerkant ook met mensen die in hun ogen "rechts" zijn. En die gaan verder dan Wilders enkel met woorden doet. Die worden agressief.
Wat is erger dan?
en "rechts" zijn allemaal lieverdjes O+
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 11:16:08 #81
341203 3-voud
pi_134482456
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:13 schreef Re het volgende:

[..]

en "rechts" zijn allemaal lieverdjes O+
Als we de acties tot nu toe op een balans leggen, ja.
pi_134482465
quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:31 schreef Yi-Long het volgende:
... ben benieuwd wanneer Geertje met 'islam-sterren' komt, die moslims verplicht op hun kleding moeten dragen...
Hij is nu iig met PVV-sterren gekomen, PVV'ers die vrijwillig een sticker op zichzelf plakken en herkenbaar door het leven gaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:55 schreef 2Happy4U het volgende:
Stikkers plakken is op geen enkele manier provoceren. Zeggen dat je ongelovigen dood moeten is meer dan provoceren, dat is geweld promoten.
Welke Nederlandse moslim zegt dat ongelovigen dood moeten omdat ze ongelovigen zijn, noem één voorbeeld?

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:55 schreef SeculasStatius het volgende:
Ik heb meerdere kennissen die zichzelf als jood presenteren, maar geen moer op hebben met het judaïsme.
Judaïsme bashen is wel toegestaan en niet gelijk anti-semitisme?

quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:02 schreef SeculasStatius het volgende:
Daarom serveren ze halal in de gevangenis, en hebben die cellen tegenwoordig allemaal een kompas richting mekka.

Omdat ze niks ophebben met de regels ;)
Ze volgen selectief bepaalde islamitische regels wel, en andere niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
Eens. Maar het is een feit dat moslims sneller radicaliseren dan bijvoorbeeld Christenen of Joden (Zionisten uitgesloten). Mag wel wat meer aan gedaan worden.
Bron voor je feit aub. Moet niet al te moeilijk zijn.

quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:07 schreef Gramulanion het volgende:
Lol. Een religie over één kam scheren.
Hij scheert net zo goed moslims over één kam hoor.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Tsja als het een feit is dat om een of andere reden een bepaalde bevolkingsgroep/religie net wat meer criminele activiteiten plegen is het nogal logisch dat er wat wordt over gezegd. Maar als een andere groep telkens zegt dat het er nieeeeeeeeeets mee te maken heeft dan is het logisch dat de andere kant daarvan ook extremer wordt in hun opvattingen.
Het heeft ook niets met beide te maken. De islam is streng voor criminelen, en elke bevolkingsgroep beschikt over criminelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
maar je ziet gewoon minder Christenen / Joden op straat lopen die zeggen dat ongelovigen dood moeten vergeleken met Moslims.
Waar doen de moslims dat?

quote:
99s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:18 schreef Yi-Long het volgende:
Ehm... lijkt me nogal logisch dat men aanslagen pleegt wanneer je niet over een leger, straaljagers, tanks, etc etc beschikt.

Het westen voert dagelijks aanvallen uit, meestal trouwens met veel burgerslachtoffers, en de wereld haalt de schouders op.

Als jij en ik in het MO in bijvoorbeeld een stadje/dorpje zouden wonen waar net weer een paar bommen op je vrienden/familie zijn gegooid, dan zouden we waarschijnlijk ook overwegen om in het gewapende verzet te gaan, of niet...!?
^O^ En het gewapende verzet gebeurt bij moslims vaak door niet-statelijke actoren omdat de leiders van een staat als Egypte omgekocht zijn door het Westen en niet representatief zijn voor hun volk. Maar het volk blijft niet stilzitten en komt op voor hun rechten d.m.v. gewapende niet-statelijke actoren die terugslaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar ben het met je eens, Westen moet uit het hele midden-oosten vertrekken, laat het ze zelf maar uitzoeken.
Fijn dat jij dit vindt, maar het Westen is nog steeds niet vertrokken en Nederland stuurt binnenkort troepen naar nog een moslimland: Mali.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef SeculasStatius het volgende:
Onzin. Geen individu beroept zich op god, in Uncle Sam's Army.

Waar jij het over hebt is dat elke presidentiele tekstschrijver afsluit met 'and god bless america'.
"Geen individu" nog wel. :')

De meerderheid van de Amerikanen zijn christenen, en jij denkt dat er geen een individu in het Amerikaans leger zich beroept op zijn religie/God en er magisch voor zorgt dat wanneer ie wordt uitgezonden naar moslimlanden dat zijn christenreligie geen enkele rol meer speelt in de keuzes die hij maakt?

U.S. Military Weapons Inscribed With Secret 'Jesus' Bible Codes
http://abcnews.go.com/Blo(...)des/story?id=9575794

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:47 schreef Morrigan het volgende:
Niet alle misdaden hebben een religieus motief.
Klopt, 20ste eeuw, 100 miljoen doden door het communisme.
-
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:20:11 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134482586
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:09 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Praten helpt ook. Maar met mensen die zo vast zitten in hun ideologie is dat praten tegen een muur. En met de islam is dat nu eenmaal veel erger dan met de rest van de religies. Ik zie nergens Christenen het westen verketteren of het land waar ze wonen verbaal met de grond gelijk maken. En op de koop toe er een zootje van maken in dat land.
Kan me dan wel voorstellen dat het idee "praten" goed voelt maar je met mensen die zo tegenover je staan het wel uit je hoofd laat.
Het helpt meer dan wat er nu gebeurt!
Uitlokken en veroordelen van de ene kant en dan raar op kijken als een religie gekkie zich opblaast.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 11:23:45 #84
341203 3-voud
pi_134482694
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het helpt meer dan wat er nu gebeurt!
Uitlokken en veroordelen van de ene kant en dan raar op kijken als een religie gekkie zich opblaast.
Sorry, maar te veel voorbeelden dat het niet werkt. Zelfs Pem deelde die mening met zijn ervaring van de straatratjes, om maar wat te noemen. Legio voorbeelden.
pi_134482888
Zo'n sticker moet je op je auto plakken en hem dan hier in de buurt parkeren, ik geef het 5 minuten. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_134482898
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sorry, maar te veel voorbeelden dat het niet werkt. Zelfs Pem deelde die mening met zijn ervaring van de straatratjes, om maar wat te noemen. Legio voorbeelden.
Het zijn gewoon klerelijers en dat er zoveel zijn onder de Marokkanen, is een verwijtbaar probleem naar die groep. Maar met de Islam heeft dat weinig te maken. Sociale achterstand. Je ziet soortgelijke problemen in veel achterstandswijken en bepaalde andere allochtone groepen, zoals de Antillianen die niet Islamitisch zijn.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:36:41 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134483129
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Denk je dat het in een keer lukt heb je het mis, er gaat veel tijd in zitten om dit op te lossen.

Btw straat schoffies, bontkraagjes hoe je het wil noemen heeft te maken met de opvoeding, en hun gedrag in de maatschappij.
niet met religie!
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:37:28 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134483153
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:28 schreef Hathor het volgende:
Zo'n sticker moet je op je auto plakken en hem dan hier in de buurt parkeren, ik geef het 5 minuten. :')
Dat, Ik stel voor dat we Wilders gewoon met die sticker op zijn ASS naar Mali sturen.
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 11:40:27 #89
341203 3-voud
pi_134483242
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Denk je dat het in een keer lukt heb je het mis, er gaat veel tijd in zitten om dit op te lossen.

Btw straat schoffies, bontkraagjes hoe je het wil noemen heeft te maken met de opvoeding, en hun gedrag in de maatschappij.
niet met religie!
Omdat ze niet hardop zeggen "Wij zijn moslims en staan boven jullie". Zo voelen ze zich wel. Is aan alles te merken hoe ze zich opstellen. Gaan er prat op het imago te hebben nergens bang voor te zijn. Een verlengde hiervan zijn de Syrie-gangers.
Iedereen ziet die rode lijn erdoor lopen. Het is alleen niet kies het hardop te zeggen. Het zit in hun koppies en staat niet op een A4'tje.
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:43:19 #90
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_134483332
quote:

[..]

Misschien heeft de spelende armoede ook iets van betekenis in die landen?
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:45:08 #91
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_134483383
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:16 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Als we de acties tot nu toe op een balans leggen, ja.
Nou, ik zie graag voorbeelden en kom niet aanzeiken met dictators die misbruik hebben gemaakt van het socialisme en of communisme. Dat zijn de misselijkste rechtse mensen die er zijn, zelfverrijking ten top.
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:48:46 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_134483514
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:40 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Omdat ze niet hardop zeggen "Wij zijn moslims en staan boven jullie". Zo voelen ze zich wel. Is aan alles te merken hoe ze zich opstellen. Gaan er prat op het imago te hebben nergens bang voor te zijn. Een verlengde hiervan zijn de Syrie-gangers.
Iedereen ziet die rode lijn erdoor lopen. Het is alleen niet kies het hardop te zeggen. Het zit in hun koppies en staat niet op een A4'tje.
En wij voelen ons beter dan moslims, want veel europeanen keuren hun religie af.
Zo gaat het over en weer, er zullen nog veel slachtoffers vallen in de loop der jaren voor er een goeie oplossing komt voor dit probleem.
pi_134484137
quote:

[..]

Juist.
pi_134484186
quote:

[..]

Omdat ze niet hardop zeggen "Wij zijn moslims en staan boven jullie". Zo voelen ze zich wel. Is aan alles te merken hoe ze zich opstellen.
Geldt inderdaad voor veel van die figuren. Maar dan nog heeft het niets met de Islam an sich te maken, maar met hoe ze opgevoed worden en zich ontwikkelen in de moderne maatschappij. Immers voorschrijven het Christendom en Jodendom precies hetzelfde over zich.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_134484239
quote:

[..]

Wanneer ik alleen hier al kijk, zie ik toch eerder andersom. Gelovigen zijn dom, achterlijk etc etc. En dan heb ik het nog niet eens over de mensen die gelovigen op een lekke boot willen zetten en laten afzinken.

Ja, je hebt er fundy's tussen zitten die onze vrijheden willen beperken. Pak die gewoon aan. Pak dan ook meteen de mensen aan die gelovigen met geweld in hun vrijheden willen beperken. (dat ik tegen de sharia ben mag duidelijk zijn)

Laten we dus niet schijnheilig doen en beweren dat ALLE gelovigen etc etc zijn.

Wanneer je hier niet van gaat steigeren, moet je ook niet opkijken wanneer een paar fundy's een sticker maken met de teks " de niet-gelovigen zijn criminelen, en hun leiders moordenaars. verweer u tegen deze moordenaars"

Ik vind zijn actie echt walgelijk. I.p.v het land te beschermen tegen de wetten van de gelovigen (sharia als voorbeeld) gaan we onschuldige mensen...dus ook kinderen in een hokje zetten. Nog erger...de rest van de samenleving oproepen tot acties. Er lopen nl genoeg sukkels rond op deze aardkloot.
pi_134484439
NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #3

[ Bericht 67% gewijzigd door paddy op 20-12-2013 12:17:19 ]
pi_134484532
quote:
Vroeg jij in het topic hiervoor niet waarom men niet in de bres springt voor het christendom?
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 12:18:30 #99
341203 3-voud
pi_134484559
Waarom is die afbeelding gewijzigd door paddy?
  † In Memoriam † vrijdag 20 december 2013 @ 12:19:40 #100
341203 3-voud
pi_134484602
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 11:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

En wij voelen ons beter dan moslims, want veel europeanen keuren hun religie af.
Zo gaat het over en weer, er zullen nog veel slachtoffers vallen in de loop der jaren voor er een goeie oplossing komt voor dit probleem.
Over en weer inderdaad. Enkel laten "we" ons niet verleiden de boel op stelten te zetten en selectief slachtoffers uit te zoeken zoals we dagelijks in het nieuws lezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')