Kwestie van veel doen en wennen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik typ steeds de verkeerde letters als ik het probeer, niet te doen.
ja, ik ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik typ steeds de verkeerde letters als ik het probeer, niet te doen.
Vanwege de reclames?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:58 schreef Grifte het volgende:
Begint de loting weer eerder op internet
Ja die heb ik meteen uitgezet dat is rete-irritant, krijg je de hele tijd woorden die je niet wil. Voor WA heb ik nu trouwens wifi keyboard, kun je gewoon op je laptop typen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kwestie van veel doen en wennen.
O en autocorrectie uitzetten uiteraard.
wens je moeder sterktequote:Op donderdag 19 december 2013 22:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hebben mensen met worstenvingers wel vaker last van.
Ik doe het heel soms als ik een DM beantwoord bijv. , maar alleen korte zinnetjes.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind mobiel Fokken ook iets minder hoor, gaat gewoon trager en ik heb best een klein toestel dus dan maak je nog wel eens een foutje
Oh, dat ken ik niet . Maar ik ben niet zo vaak thuis dus daar heb ik niks aan. (Lijkt me trouwens ook onlogisch)quote:Op donderdag 19 december 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die heb ik meteen uitgezet dat is rete-irritant, krijg je de hele tijd woorden die je niet wil. Voor WA heb ik nu trouwens wifi keyboard, kun je gewoon op je laptop typen.
Voor thuis is het heel handig. Kun je normaal typen. Mijn laptop staat toch meestal wel aan.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik niet . Maar ik ben niet zo vaak thuis dus daar heb ik niks aan. (Lijkt me trouwens ook onlogisch)
Doe het in spoiler, dan is het minder hinderlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |