Wel in Valencia dan he? Volgend jaar zomer. Wie weet hoeveel ik dan al bij elkaar gewed heb.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh! En was je toevallig van plan mij van dat geld mee uit eten te nemen?
Deal. Zoek ik een leuk restaurantje uitquote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel in Valencia dan he? Volgend jaar zomer. Wie weet hoeveel ik dan al bij elkaar gewed heb.
Ach de wedstrijd is zo afgelopen dan mag je beren op Hansiehansie als hij loot.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef MrStock het volgende:
Hou eens op met Alba, ben wedstrijd aan het kijken, geen zin om te beren...
Amateurkampioenschappen? Of hebben ze die geërfd van een ander team?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarvoor staan die sterren bij de Vogels eigenlijk?
7 sterren dacht ik... 7x algemeen kampioen van de amateurs?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarvoor staan die sterren bij de Vogels eigenlijk?
Deze vriendin van Jessica stopt niet bij éénquote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In neem er ook nog één
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze vriendin van Jessica stopt niet bij één
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef MrStock het volgende:
Hou eens op met Alba, ben wedstrijd aan het kijken, geen zin om te beren...
Ook op het veld wordt genoeg geschitterd. Ajax is trots op zijn drie sterren op de borst, maar op het shirt van IJsselmeervogels prijken maar liefst zeven sterren. Deze slaan terug op de zeven keer dat de ploeg in zijn bestaan algeheel amateurkampioen van Nederland werd.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef MrStock het volgende:
[..]
7 sterren dacht ik... 7x algemeen kampioen van de amateurs?
Kzeg toch dat ik géén zin heb om te beren.....quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach de wedstrijd is zo afgelopen dan mag je beren op Hansiehansie als hij loot.
Dit gaat niet goed. Even een aai over de bol dan maar.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze vriendin van Jessica stopt niet bij één
[ afbeelding ]
Om vervolgens weer even een sigaretje te roken voor het slapen gaanquote:Op donderdag 19 december 2013 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
Zo even mijn tanden poetsen.
[ afbeelding ]
Filosofischquote:Op donderdag 19 december 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook op het veld wordt genoeg geschitterd. Ajax is trots op zijn drie sterren op de borst, maar op het shirt van IJsselmeervogels prijken maar liefst zeven sterren. Deze slaan terug op de zeven keer dat de ploeg in zijn bestaan algeheel amateurkampioen van Nederland werd.
Kap nou eens man, Doublepain wil dat je ophoudt.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit gaat niet goed. Even een aai over de bol dan maar.
[ afbeelding ]
Hmmm, 30+ aan sterren op een shirt... Ajax wil verdomme geen Amerikaans team zijn...quote:
Wedstrijd is bijna afgelopen, dus de gifjes mogen nu ook ophouden Johannesquote:Op donderdag 19 december 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kap nou eens man, Doublepain wil dat je ophoudt.
Moet ik geweld gaan gebruiken?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |