Fischer is zo drama dit seizoenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Ajax gaat ook lekker mee in dit hotseknots voetbal van de Vogels, speel het gewoon uit
nou ja, het is ook wel lullig als je zo wordt weggetikt door dit ajax. niemand komt boven de 1.70 uitquote:Op donderdag 19 december 2013 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
Opgefokte kneusjes bij IJsselmeervogels.
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Fischer is zo drama dit seizoen altijd
Zo ik tweet hem ff, word ik weer wat beroempter op de twittersquote:Op donderdag 19 december 2013 21:10 schreef Tassendief het volgende:
[ afbeelding ]
Spellen kunnen ze ook niet ;')
1-10 zou wel een mooie eindstand zijn jaquote:Op donderdag 19 december 2013 21:12 schreef Shreyas het volgende:
Laten we eerlijk zijn, het zou wel sociaal zijn, zeker zo met het oog op de Kerstdagen dat we de kleine amateurclub IJsselmeervogels ook één keertje laten scoren. We lieten Feyenoord immers ook één keer scoren tegen ons.
Moet je niet naar Serious Request kijken, jongen? Lekker dat wij-gevoel krijgen, saamhorigheid alles.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet je niet naar Serious Request kijken, jongen? Lekker dat wij-gevoel krijgen, saamhorigheid alles.
vraag eens aan paulquote:Op donderdag 19 december 2013 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moet je niet naar Serious Request kijken, jongen? Lekker dat wij-gevoel krijgen, saamhorigheid alles.
200¤ eropquote:Op donderdag 19 december 2013 21:14 schreef Paul het volgende:
Geloof mij nou, straks de 1-2. Einde 2e helft de 2-2. Strafschoppen alles
Moet je niet naar Serious Request kijken, jongen? Lekker dat wij-gevoel krijgen, saamhorigheid alles.quote:
Done.quote:
Dat vindt u terecht?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:14 schreef Paul het volgende:
Geloof mij nou, straks de 1-2. Einde 2e helft de 2-2. Strafschoppen alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |