SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 22-12-2013 13:12:26 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
hier een brug voor je topic Wolve
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Vandaag voor het eerst sinds een week en half nog een rondje gelopen, 'rustig' een toertje door de buurt. Jammer dat er geen 10 m vlak is in de buurt... Maar ik denk dat de loopmicroob mij terug te pakken heeft, jochei!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Nopes. Dat is eentje ervoor - eerder over de A4. Die zal niet zo snel instortenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:05 schreef Zwabberhark het volgende:
Wow Quoi, is die brug onderdeel van de Kwartaalloop?
Absurd is het hoor. Imagine: de Balijbrug ingestort![]()
![]()
Als dat gebeurt denk ik echt dat de aarde sneller gaat draaien door de klap.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:15 schreef Quoi het volgende:Absurd is het hoor. Imagine: de Balijbrug ingestort
![]()
![]()
Dat is, zeker in het begin, best een zware oefening. Maar, net zo goed als zwaar!quote:Op donderdag 19 december 2013 19:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een brug voor je topic Wolve![]()
Oops, nu pas 2 boterhammetjes gegeten, 14km op programma en om 14:00 u weer op de fiets moeten zitten![]()
Krap!
Het is zulk mooi weer!![]()
![]()
Makkiequote:Op vrijdag 20 december 2013 10:40 schreef Quoi het volgende:
Oops, nu pas 2 boterhammetjes gegeten, 14km op programma en om 14:00 u weer op de fiets moeten zitten![]()
Krap!
Het is zulk mooi weer!
F means you're fucked![]()
Veel plezier alvast! Ik heb net een half uur achter de computer gezeten en twee staanplaatsen voor het tweede concert kunnen bemachtigen, maar die zijn voor mijn dochter die op school zit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:46 schreef mosselmossel het volgende:
On other news:
IK GA NAAR PEARL JAM!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sta in de wachtrij voor het extra concert op de 17e, hoop dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:46 schreef mosselmossel het volgende:
On other news:
IK GA NAAR PEARL JAM!![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik ze ga zien, is het op (alweer) op Werchter
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mossel coooooool! 8:)Gewoon doorlopen zeker?quote:
Moet er erna ook nog eens op mijn paasbest uitzienEn mijn eten moet zakken eerst. First world troubles
![]()
![]()
quote:VOORLOPIGE PROGRAMMA DHM14: ZES AFSTANDEN!
Met de eerste editie van Den Haag Marathon nog vers in ‘t geheugen is de organisatie onvermoeid bezig met het organiseren van de tweede editie: DHM14!
Het voorlopige programma beslaat aankomend jaar twee dagen en ziet er als volgt uit:
Zaterdag 20 september 2014
Scholenloop van ca. 2 kilometer
Loop van 5 kilometer
Loop van 10 kilometer
Zondag 21 september 2014
Halve marathon: 21 kilometer
Vrede’s Marathon: 42 kilometer
Ultra marathon: 60 kilometer
Uiteraard blijven we jullie berichten over ontwikkelingen, dus blijf op de hoogte via Facebook, Twitter en de nieuwspagina!F means you're fucked![]()
Jij ziet er altijd paasbest uitquote:Op vrijdag 20 december 2013 10:55 schreef Quoi het volgende:
Mossel coooooool! 8)
[..]
Gewoon doorlopen zeker?
Moet er erna ook nog eens op mijn paasbest uitzienEn mijn eten moet zakken eerst. First world troubles
Paasbest? Verkeerde jaargetijde!quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:55 schreef Quoi het volgende:
Mossel coooooool! 8:)
[..]
Gewoon doorlopen zeker?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Uiteraard!quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:02 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend ga je voor de 60km!
Dat is aardigquote:maar niet waar
Leuk die Haagse hardloopgezelligheid. Kandidaat voor een najaars-HM(of Hoge Veluwe loop!)
![]()
Ik geloof dat ik ook al wel een paar races in de planning staan voor 2014:
• Tenminste 8 races voor de Black 'n Tan competitie van de club
• 4 races van de Silkstone Shuffle
• Tenminste 5 races voor de club league competitie
• 4 races voor de road league
• 4 races voor de South Yorkshire cross country league
• 1 race voor de Northern Athletics cross country championships
• 1 race voor de National cross country championships
• Caythorpe Dash halve marathon
• Salland trail 25k
• Trail des Fantomes 25k (wellicht)
Uhm.... dat zijn er al 30.
We zullen wel zien wat er allemaal wel en niet in de planning past.
(Ineens begrijp ik waarom best veel mensen afgelopen jaar niet voldeden aan de tenminste X races van de verschillende competities...)NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Je kunt je trainingen wel overslaan met zoveel races...quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:15 schreef Wolve000 het volgende:
Ik geloof dat ik ook al wel een paar races in de planning staan voor 2014:
• Tenminste 8 races voor de Black 'n Tan competitie van de club
• 4 races van de Silkstone Shuffle
• Tenminste 5 races voor de club league competitie
• 4 races voor de road league
• 4 races voor de South Yorkshire cross country league
• 1 race voor de Northern Athletics cross country championships
• 1 race voor de National cross country championships
• Caythorpe Dash halve marathon
• Salland trail 25k
• Trail des Fantomes 25k (wellicht)
Uhm.... dat zijn er al 30.
We zullen wel zien wat er allemaal wel en niet in de planning past.
(Ineens begrijp ik waarom best veel mensen afgelopen jaar niet voldeden aan de tenminste X races van de verschillende competities...)Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik gok dat er wel een paar op trainingstempo gelopen gaan worden. Wel punten verzamelen voor het klassement, maar niet week in week uit volle bak.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
De inschrijving voor de Vestingloop in Den Bosch is geopend. 25 mei 2014. Mossel, en alle andere brabanders, dit is best een leuke loop! Organisatie is prima, redelijk wat toeschouwers en prima route (ondanks dat 'ie vorig jaar letterlijk last minute omgegooid moest worden door een steekpartij)
Welke afstand ik ga lopen weet ik nog niet. Neig nu naar een snelle 10km, kijken hoeveel ik in exact 1 jaar vooruit ben gegaan. Liep daar dit jaar m'n eerste 10km ooit, in 52 hoog.![]()
Ik heb even jullie hulp nodig. Ik heb al een week niet meer gelopen omdat ik last heb van mijn onderrug. Toen ik laatst geblesseerd was bleek dat mijn onderrug de veroorzaker was van alles. Dus nu weer de oefeningen van de fysio aan het doen en het gaat wel wat beter (nog niet helemaal optimaal). Maar nu twijfel ik over wat ik moet doen....nog even aan kijken en dit weekend weer een rondje, of amders volgende week. Of gewoon zondag meelopen met de loopgroep. Ik weet niet zo goed wat verstandig is......![]()
En gelukt? Ik had uiteindelijk 4 kaarten: 2 zitplaatsen voor 16 juni en 2 staanplaatsen voor 17 juni. Die van 16 juni ben ik al weer kwijt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:52 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ik sta in de wachtrij voor het extra concert op de 17e, hoop dat het gaat lukkenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Pearl Jam! Nice. Vorig jaar wou ik erheen maar vrienden hadden geen animo of geld. Nu wist ik niet eens dat ze weer op kwamen treden.. Helaas.
Vanmorgen loopje gedaan, maar ging niet heel lekker. Ik wou richting een heuvel, die 3 keer op en af en dan weer terug. Maar voor ik bij die heuvel was had ik al wat last van mijn gluteus maximus (bilspieren), dus ik ben 1 keer omhoog en omlaag gegaan en toen weer naar huis. Ik denk dat het een combinatie was van mijn interval van eergister en squats van gisteren waardoor het niet lekker ging.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, heb 2 kaarten kunnen krijgen voor de 17e. Helaas zitplaatsen op 2e rij, maar goed...quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:30 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
En gelukt? Ik had uiteindelijk 4 kaarten: 2 zitplaatsen voor 16 juni en 2 staanplaatsen voor 17 juni. Die van 16 juni ben ik al weer kwijt.![]()
![]()
Goeie tip! Ik denk dat ik daar weer 15 kilometer ga lopen dan! Nog even kijken of ik niks anders heb in mei.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:39 schreef Levitas het volgende:
De inschrijving voor de Vestingloop in Den Bosch is geopend. 25 mei 2014. Mossel, en alle andere brabanders, dit is best een leuke loop! Organisatie is prima, redelijk wat toeschouwers en prima route (ondanks dat 'ie vorig jaar letterlijk last minute omgegooid moest worden door een steekpartij)
Welke afstand ik ga lopen weet ik nog niet. Neig nu naar een snelle 10km, kijken hoeveel ik in exact 1 jaar vooruit ben gegaan. Liep daar dit jaar m'n eerste 10km ooit, in 52 hoog.Zitten met Pearl Jam is nog altijd beter dan geen Pearl Jam. En bovendien vertelde Gogo dat zitten in het ZIggo Dome prima is. Zij heeft Muse al zittend gezien daar.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:00 schreef Arquero het volgende:
[..]
Ja, heb 2 kaarten kunnen krijgen voor de 17e. Helaas zitplaatsen op 2e rij, maar goed...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:06 schreef mosselmossel het volgende:
Zitten met Pearl Jam is nog altijd beter dan geen Pearl Jam. En bovendien vertelde Gogo dat zitten in het ZIggo Dome prima is. Zij heeft Muse al zittend gezien daar.
Hier nog even reclame maken trouwens;
Mochten jullie op 5 januari nog een stukje willen rennen
![]()
![]()
Zo, 13 km op de teller erbij. Stabiel op 6:40 minkm. Schiedam aangetikt en weer terug, prachtige route!
Nu heeeeel ff uitpuffen..
Even bij plaats delict hardloopbrug gekeken, en er ligt alweer een nieuwe noodbrugIk weet natuurlijk niet wat de oorzaak van je klachten is, maar soepel houden is goedquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik heb even jullie hulp nodig. Ik heb al een week niet meer gelopen omdat ik last heb van mijn onderrug. Toen ik laatst geblesseerd was bleek dat mijn onderrug de veroorzaker was van alles. Dus nu weer de oefeningen van de fysio aan het doen en het gaat wel wat beter (nog niet helemaal optimaal). Maar nu twijfel ik over wat ik moet doen....nog even aan kijken en dit weekend weer een rondje, of amders volgende week. Of gewoon zondag meelopen met de loopgroep. Ik weet niet zo goed wat verstandig is......Zolang het geen hele intensieve training is, lekker meegaan met de loopgroep!
![]()
Goed bezig! ben je nu nog tijd voor je afspraak?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:23 schreef Quoi het volgende:
Zo, 13 km op de teller erbij. Stabiel op 6:40 minkm. Schiedam aangetikt en weer terug, prachtige route!
Nu heeeeel ff uitpuffen..
Even bij plaats delict hardloopbrug gekeken, en er ligt alweer een nieuwe noodbrug
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat de oorzaak van je klachten is, maar soepel houden is goedZolang het geen hele intensieve training is, lekker meegaan met de loopgroep!
voor mij is de loopgroep vaak best intens/zwaar omdat de groep harder gaat en in het bos is, wat ik niet gewend ben.
ik kijk het nog even aan....![]()
Ik heb officieel een dipje te pakken qua lopen. Twee weken geleden voor het laatst gelopen (22k) en vandaag heb ik met moeite 10k kunnen lopen. Ik had (weer) last van blaren aan de zijkant van mijn grote tenen (ondanks compeed blaarpleisters) en de motivatie was er ook gewoon niet. Al na 3k had ik het gezien. Tegenvallertje voor nu...
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Voor degene die pas linkte naar de oude vrouw die vanuit het niets ineens in India een marathon won...
Ze liep een afstand van maarliefst 3km en won in haar leeftijdscategorie. Stukje minder indrukwekkend. Goede journalistiek weer. (M'n eerste gedachte was dan ook: dat zal vast niet zo zijn als ze het opgeschreven hebben. Maar toen had ik nog geen andere bron...)NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik ga een arts opzoeken. Het liefst een goeie. Ik maak me zorgen om mezelf. Net terug van een training. 15x200. Het ging alwéér goed. De vijfde training op rij waar ik een goed gevoel over heb. Dat hoort niet. De kans dat zoiets gebeurt is kleiner dan de kans op algehele wereldvrede.
Minimiepje: het waait wel weer hard. Maar de zon scheen wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:38 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ga een arts opzoeken. Het liefst een goeie. Ik maak me zorgen om mezelf. Net terug van een training. 15x200. Het ging alwéér goed. De vijfde training op rij waar ik een goed gevoel over heb. Dat hoort niet. De kans dat zoiets gebeurt is kleiner dan de kans op algehele wereldvrede.
Minimiepje: het waait wel weer hard. Maar de zon scheen wel.Eens kijken hoe je dit weekend gaat overleven, voor je je echt zorgen moet gaan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat geval zou ik zelf een fijn rondje doen, zo snel en lang als je zelf wilquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Goed bezig! ben je nu nog tijd voor je afspraak?
voor mij is de loopgroep vaak best intens/zwaar omdat de groep harder gaat en in het bos is, wat ik niet gewend ben.
ik kijk het nog even aan....Heb zelf een blurry onderrug en lopen helpt.
Thanks! Ik geloof het wel. Uurtje treinen wordt echt even uitrusten (mét de nieuwe Runnersworld)
Hardlopen heeft trouwens vandaag prio gekregen boven werken![]()
@Zwabber: kijk je uit!![]()
Idd een terecht minimiepje, die wind.
![]()
Ron Hillquote:Congratulations from everyone at Ronhill and Hilly, as today is the 49th year of Ron’s running streak. Ron has successfully completed 49 years of consecutive running without missing a day and his total logged mileage is now 158,628 and counting!
On a cold December morning on the top of Werneth Low, the place of many of Ron’s training runs, he vividly recalls the start of the 50 year streak, “it was following the Tokyo Olympics in 1964 where I’d finished 19th in the Marathon and was very disappointed with my performance”
“I knew I had a lot more to give so I started training twice-a-day everyday other than on a Sunday – although that would still be a 20 mile long run!”
At the age of 75, Ron still runs 3 to 4 miles everyday and regularly competes.
“This year I have now competed in 100 countries. My running has taken me around the world to some incredible countries in South American, Asia and Europe”
Is there any sign of him slowing down?
“No not yet! Running makes me feel good and keeps me healthy so why would I stop? I don’t want to put a time on it, as long as my body agrees with me I will keep running everyday.
“I make it my aim to get up to Werneth Low at least once a week and run around the hills because the views are spectacular”
“I may not be as fast as I once was but the satisfaction I get from lacing up my trainers has never changed!”
Well done Ron.F means you're fucked![]()
Haha, er zal zonder enige twijfel snel weer een training volgen waarover ik vol overgave kan gaan miepen. Maar hopelijk niet al zondagquote:Op vrijdag 20 december 2013 14:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Eens kijken hoe je dit weekend gaat overleven, voor je je echt zorgen moet gaan maken
@Quoi: ga je voor een PR zondag?![]()
Wie weet? Afhankelijk van hoe mijn benen morgen zijn doe ik zelfs een 5km misschien. Alles ligt nog open eigenlijkquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Haha, er zal zonder enige twijfel snel weer een training volgen waarover ik vol overgave kan gaan miepen. Maar hopelijk niet al zondag
@Quoi: ga je voor een PR zondag?
Jij?![]()
![]()
Ik ga zondag de wedstrijd niet lopen, maar trainen op Kijkduin met YUR. Mijn eerstvolgende enigszins geplande loop wordt de Oliebollenloop in Schoonhoven bij het fameuze Avantri (4 mijl denk ik).quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wie weet? Afhankelijk van hoe mijn benen morgen zijn doe ik zelfs een 5km misschien. Alles ligt nog open eigenlijk
Jij?![]()
Ik ga morgen nog wel even een kort trainingskamp beleggen om zondag goed voor de dag te verschijnenquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga zondag de wedstrijd niet lopen, maar trainen op Kijkduin met YUR. Mijn eerstvolgende enigszins geplande loop wordt de Oliebollenloop in Schoonhoven bij het fameuze Avantri (4 mijl denk ik).F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: