SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ekdom begint me eilk de strot uit te hangen, ben blij dat hij er niet bij zit dit jaarquote:Op donderdag 19 december 2013 19:36 schreef wolfrolf het volgende:
Deze editie mist Ekdom.
Die zweept de boel gewoon echt heel erg op.
Giel Paul en Coen zijn geen opzweperts
Daar zou ik verlof voor opnemen om het te kunnen zien!quote:
Eentje vol frustratie, Corrie.quote:
Is al eens geweest (2006?)quote:Op donderdag 19 december 2013 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar zou ik verlof voor opnemen om het te kunnen zien!
Sorry Rolf.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:38 schreef wolfrolf het volgende:
Bakker het is wel een overbodige en irrelevante TT
Ja dat begreep ik al hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eentje vol frustratie, Corrie.
Uh, oké.quote:
De nieuwe TT, dames en heren.quote:
Vanavond word t wel leuk met Coen denk ik..quote:Op donderdag 19 december 2013 19:36 schreef wolfrolf het volgende:
Deze editie mist Ekdom.
Die zweept de boel gewoon echt heel erg op.
Giel Paul en Coen zijn geen opzweperts
Ja uitgerekend zulke toppers in zo'n dooie stad als Den haag neerzetten, dat was echt zonde. Daar stond soms echt gewoon niemandquote:
Degradatievoetbal is toch ook een uitdaging?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eentje vol frustratie, Corrie.
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Degradatievoetbal is toch ook een uitdaging?
Ja heb ik ook gezien, geen verlof maar wel heel veel gevolgd.quote:
last christmasquote:Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef Mascleta het volgende:
één van de weinige kerstplaten die ik goed kan waarderen
Je zou toch denken dat hij er onderhand wel isquote:Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef Mascleta het volgende:
één van de weinige kerstplaten die ik goed kan waarderen
Jij op mijn shitlist zou baas zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
PSV in de Jupiler league zou baas zijn
En dan volgend jaar kampioen worden, maar dan niet van de Eredivisiequote:Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Degradatievoetbal is toch ook een uitdaging?
Dan moet Jong PSV promoveren of terugtrekken..quote:Op donderdag 19 december 2013 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
PSV in de Jupiler league zou baas zijn
Ik kaap wel eens vaker ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tja dat heb je met die mexicaanse bakker
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kaap wel eens vaker altijd ja.
Niet altijdquote:
Je bent een eckte piraatquote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kaap wel eens vaker ja.
2007 blijbaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:43 schreef Qunix het volgende:
Apart, niets te vinden op JewTubes van SR2006
het rechterrijtje bijvoorbeeld,met gemeentesteun.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kaap wel eens vaker ja.
lache manquote:Op donderdag 19 december 2013 19:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
het rechterrijtje bijvoorbeeld,met gemeentesteun.
Jawel hoor, wat zoek je precies?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:43 schreef Qunix het volgende:
Het was trouwens 2007 en niet 2006, in Den Haag.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:43 schreef Qunix het volgende:
Is dit Victor Reinier..?quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:45 schreef alors het volgende:
Tim Hofmangozer, stop er gewoon mee.
Wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]ik ben homo!!!... oh nee, toch niet
Voordat ze de s-s-s-oundtrack heeft gedaan liggen de dochters al te slapen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAA MISS MONTREAL IN JE HUISKAMER
Bazendj's in een bazenstadquote:
ik zou haar echt wel doen... Maar niet alles wat ze doet is even lekker.. leuk...quote:Op donderdag 19 december 2013 19:50 schreef JaneDoe het volgende:
je zal maar fan zijn van miss montreal
ervaring?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef Snowballed het volgende:
[..]
ik zou haar echt wel doen... Maar niet alles wat ze doet is even lekker.. leuk...
Michiel, Gerard en Robquote:
Ja.. meerder keren zelfs...quote:
had denk ik ook met de nieuwigheid van ieder jaar van stad veranderen te makenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was qua publiek anders echt de minste
Stuur ze naar die diarree landen!quote:
Met twee liter eieren?quote:
En er lag ook veel sneeuw, dus van buitenaf komen mensen dan ook niet zo snel een dagje glazen huizen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
had denk ik ook met de nieuwigheid van ieder jaar van stad veranderen te maken
daarvoor stonden ze ieder jaar op de/het neude en wist utrecht wat het was
den haag wist niet wat t overkwam, ineens was t er en wat is het dan precies?![]()
als ik naar mijn omgeving kijk was dat de voornaamste reden
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Stuur ze naar die diarree landen!
zie mijn editquote:Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
En er lag ook veel sneeuw, dus van buitenaf komen mensen dan ook niet zo snel een dagje glazen huizen.
Tijdens SR in Groningen lag er veel meer sneeuw.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
En er lag ook veel sneeuw, dus van buitenaf komen mensen dan ook niet zo snel een dagje glazen huizen.
ja die zag ik nietquote:
Sneeuw gaat er niet vallen voor de kerst....quote:Op donderdag 19 december 2013 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Tijdens SR in Groningen lag er veel meer sneeuw.
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Tijdens SR in Groningen lag er veel meer sneeuw.
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 december 2013 19:58 schreef Uccie het volgende:
Oh wildbreienik verstond het steeds niet
Haten op Jan Smitquote:
.. en voor je het weet sta je vooraan bij een van zijn concertenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Haten op Jan SmitGewoon leuke gozer. Net zoals Nick & Simon enz. De zomer voorbij wel eens gezien?
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:58 schreef Stickertje het volgende:
Oh, heb nu pas in de gaten dat iedereen op ned 3 zit
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Haten op Jan SmitGewoon leuke gozer. Net zoals Nick & Simon enz. De zomer voorbij wel eens gezien?
De zomer voorbijquote:Op donderdag 19 december 2013 19:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Prima gasten inderdaadquote:Op donderdag 19 december 2013 19:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat hij bied...quote:Op donderdag 19 december 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
.. en voor je het weet sta je vooraan bij een van zijn concerten
Van op je kont zitten en thee en koekjes ook...quote:Op donderdag 19 december 2013 19:59 schreef Pandaplint het volgende:
Van dat breien krijg je wel flinke bovenarmen zo te zien
En lelijke tattoo'squote:Op donderdag 19 december 2013 19:59 schreef Pandaplint het volgende:
Van dat breien krijg je wel flinke bovenarmen zo te zien
Sambal breiquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 19 december 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
De zomer voorbijen Kees
die had mee moeten komen
Heavy shit inderdaad! en dat terwijl Kraantje in de provincie was!quote:Op donderdag 19 december 2013 20:03 schreef Paul het volgende:
WAT EEEN BEELDEN GIEL DIE LUISTERT NAAR KRAANTJE
Dit..quote:
er moet meer alcohol in die Friezen dan komen ze wel losquote:Op donderdag 19 december 2013 20:04 schreef Paul het volgende:
Maaruh hoe vinden jullie serious request tot nu toe. Heb niet veel gezien nog, maar het publiek lijkt wel wat stil.
Als N&S een cursus Paardrijkskunde zouden veilen, zou ik biedenquote:
komt vrijdag en zaterdag wel goed denk ikquote:Op donderdag 19 december 2013 20:04 schreef Paul het volgende:
Maaruh hoe vinden jullie serious request tot nu toe. Heb niet veel gezien nog, maar het publiek lijkt wel wat stil.
Het was nieuw...als ze een gat hadden gegraven had de lat nog nooit zo hoog gelegen.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
The next MC.. het programma waar heel nederland op wachtte.. de lat had nog nooit zo hoog geleden
Een goede MC is nooit weg, jammergenog zal dit wel weer gaan om van die wannabe mocro rappertjes, die nog geen nederlandse zin kunnen zeggen zonder een engels woord danwel slang te gebruiken...quote:Op donderdag 19 december 2013 20:05 schreef Stickertje het volgende:
The next MC.. het programma waar heel nederland op wachtte.. de lat had nog nooit zo hoog geleden
Oh.. oke..quote:
Ik denk dat Syb er ondertussen ook niet heel blij van wordt zichzelf elke keer zo te zienquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit..
Zonder het grappenkanon..
God, ik ook denk ikquote:Op donderdag 19 december 2013 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als N&S een cursus Paardrijkskunde zouden veilen, zou ik bieden
eerste 2-3 dagen zijn ook niet zo moeilijk....quote:Op donderdag 19 december 2013 20:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh.. oke..![]()
Vannacht was wel leuk bandje ff tussendoor.. Anna schreef verhaaltjes voor depri lui..
Maar de maffe dingen moeten nog komen.. ik geloof dat de dj's het nog niet echt moeilijk hebben..
Die paste niet, dus was in Makkum geparkeerd..quote:Op donderdag 19 december 2013 20:07 schreef Mascleta het volgende:
Bietenrooier. Heb ik weer gemist vannacht.
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:09 schreef noodgang het volgende:
Hoeveel geld is dat bij elkaar?
"ja"
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:10 schreef richolio het volgende:
Ik zou echt een huiskamer concert van Chef'Special willen.
Dan woon ik spontaan antikraak in een veilinghal...quote:Op donderdag 19 december 2013 20:10 schreef richolio het volgende:
Ik zou echt een huiskamer concert van Chef'Special willen.
richolioquote:Op donderdag 19 december 2013 20:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ga nog lekker iedereen haten joh, paul
Sorry, komt gewoon door z'n programma's die zijn zo kut, het laatste smetje op 3fm na dat verschrikkelijke EKSTRA weekend.quote:
je kan wel een toilet er neer zetten maar als je niet je handen wast na een grote boodschap heeft het allemaal weinig zinquote:Op donderdag 19 december 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
Met een toilet zijn ze geholpen... maar van 3fm krijgen ze zeep
Veel doen dat niet in Nederland, die leven ook nogquote:Op donderdag 19 december 2013 20:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je kan wel een toilet er neer zetten maar als je niet je handen wast na een grote boodschap heeft het allemaal weinig zin
Want in de Afrikaanse rimboe heeft men een riool met waterzuiveringssysteem liggenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
Met een toilet zijn ze geholpen... maar van 3fm krijgen ze zeep
In Nederland tiert de cholera dan ook niet welig. En een gewone diarree overleef je ook wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Veel doen dat niet in Nederland, die leven ook nog
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Want in de Afrikaanse rimboe heeft men een riool met waterzuiveringssysteem liggen
Clauia de Breij is vele malen ergerquote:Op donderdag 19 december 2013 20:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Sorry, komt gewoon door z'n programma's die zijn zo kut, het laatste smetje op 3fm na dat verschrikkelijke EKSTRA weekend.
15:23quote:Op donderdag 19 december 2013 20:15 schreef Melleyn het volgende:
Hoe laat komt de tussenstand eigenlijk
Achter elke deur een Sanibroyeur!quote:Op donderdag 19 december 2013 20:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Want in de Afrikaanse rimboe heeft men een riool met waterzuiveringssysteem liggen
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Achter elke deur een Sanibroyeur!
[..]
[..]
Nu moet ik denken aan dat verhaal dat er ergens in Afrika in begin vorige eeuw ofzo een afrikaans stamhoofd een electrische stoel kocht en hem als troon gebruikte, omdat ze geen electra hadden.quote:
[..]
[..]
Vanessa is een heldin!quote:Op donderdag 19 december 2013 20:16 schreef Ame_thyst het volgende:
zo'n vanessa carlton ripoff dit nummer
Een basisschool ookquote:
quote:
De grote bedragen van bedrijven komen altijd op de laatste dagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |