Ik vind het echt een graflelijk toestel.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die had ik natuurlijk al gezien, maar evengoed bedankt!
Dat ben ik volledig met je eens. Helaas is die vlucht nog goed bevallen ook, "vliegt fantastisch" volgens de Majoor.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het echt een graflelijk toestel.
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
https://www.marktplaatsve(...)t-de-spangas-sterren
Ja, wat is het nou?!quote:Ben jij ook zo dol op frietjes? Bodil, Renée en Abel uit Spangas lusten ook heel graag een patatje!
Dat zal het wel zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze weten van de patat/friet discussie en op deze manier wordt deze slinks vermeden
[..]
En dan de hele tijd tegen Bodil zeggen: zou je dat nou wel doenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:52 schreef Latert het volgende:
[..]![]()
![]()
Bodil houdt wel van een frietje ja. Zou wel heel grappig zijn als iemand van ons daar voor de grap op ging bieden en mag gaan eten.
Awww wat gemeen!!!quote:Op donderdag 19 december 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan de hele tijd tegen Bodil zeggen: zou je dat nou wel doen
Sowieso de hele tijd zo kijkenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan de hele tijd tegen Bodil zeggen: zou je dat nou wel doen
Tinco face trekkenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Sowieso de hele tijd zo kijken
[ afbeelding ]
Dat laatste wil ik eigenlijk helemaal niet weten.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:57 schreef Latert het volgende:
Ik zou wel eerlijk tegen Renee zeggen wat ik van haar personage vind.
En ik zou vragen of er weleens geneukt wordt op de set.
Ja, hij is ook niet om boodschappen mee te doen in de PC Hooftstraat ....quote:Op donderdag 19 december 2013 18:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind het echt een graflelijk toestel.
Kost ook bakken parkeergeld als je met dat ding in de PC aan komt.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, hij is ook niet om boodschappen mee te doen in de PC Hooftstraat ....
Gewoon op het Museumplein landen en lekker laten staan.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kost ook bakken parkeergeld als je met dat ding in de PC aan komt.
Ik denk niet dat die parkeernazi's in de buurt durven te komen, er zit toch wel schietgerei op?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Kost ook bakken parkeergeld als je met dat ding in de PC aan komt.
Bovenop de ijsbaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon op het Museumplein landen en lekker laten staan.
[..]
quote:Biedt nu mee en laat je droom werkelijkheid worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |