SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2013 18:08:31 ]
Wie is hetquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wie is het![]()
Is dat er eentje van zo'n sbsprogramma net als kees kankerkachel?
jaquote:Op donderdag 19 december 2013 18:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wie is het![]()
Is dat er eentje van zo'n sbsprogramma net als kees kankerkachel?
Echt he, eigenlijk gewoon 1 dag crash, 1 dag herstel, 1 dag crash, enz....quote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef Leafeon672 het volgende:
Pff, wanneer komt de volgende crash?
Van mij mag het ook. Hopelijk schoppen de Chinezen vannacht het krukje eronderuit. Dit lijkt nergens op.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef Leafeon672 het volgende:
Pff, wanneer komt de volgende crash?
hoezo?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:30 schreef Mender het volgende:
Nou dit wordt weer lekker ouderwets stressen of ik m'n dogecoins nog op tijd verkocht krijg. Thanks craptsy
Tru... wacht...huhquote:Op donderdag 19 december 2013 18:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ga weer naar bed toe, truste.
Als btc zakt zie je dogecoin ook mee zakken. En ben bang dat dogecoin sowieso wel weer in elkaar zakt. Wil er nu vanaf en m'n winst pakken. Maar ze staan bij cryptsy al meer dan een uur op pending deposit. En op de irc lees ik horror verhalen van mensen die al 4 uur zitten te wachten.quote:
cryptsy sucksquote:Op donderdag 19 december 2013 18:36 schreef Mender het volgende:
[..]
Als btc zakt zie je dogecoin ook mee zakken. En ben bang dat dogecoin sowieso wel weer in elkaar zakt. Wil er nu vanaf en m'n winst pakken. Maar ze staan bij cryptsy al meer dan een uur op pending deposit. En op de irc lees ik horror verhalen van mensen die al 4 uur zitten te wachten.
Nog niet slecht voor dat beetje minenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:41 schreef MaGNeT het volgende:
Heb m'n Doge vanochtend en vanmiddag allemaal al verkocht rond de 100 maar daar moet je niet naar terugkijken, alleen het verleden is zeker.
http://www.reddit.com/r/d(...)_thread_in_rbitcoin/quote:I started that suicide hotline thread in /r/bitcoin. Clearly you guys don't need one.
I started that bitcoin suicide hotline thread last night during the crash.
It was pretty rough. There were some very legitimately devastated people who really were on the verge of suicide. I hope that I was able to help them with some kind words and the phone numbers.
Shortly after it hit /r/all the moderators started a ban on all posts containing emotions. Some of the suicidal posts were deleted, although I don't know if they were deleted by the users or the mods.
The ban reminded me of Orwell's 1984 where they tried to sap the emotions out of people to make them more manageable.
Clearly you guys are having a lot of fun here, and I think this is a great alternative to the dogematic ways at /r/bitcoin. So I commend you for poking a bit of fun at the crypto currency thing.
If you guys want to hear some of the darker stuff I experienced in the past 24 hours in that thread, I can share. I started writing some of it, but I don't want to bring anyone down.
So far Doge is really cheering me up, though.
Wow such coin much profit doge wow woofquote:Op donderdag 19 december 2013 18:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/d(...)_thread_in_rbitcoin/
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:45 schreef ulq het volgende:
Of gaat dit topic alleen nog maar over doge?
quote:
Hij staat nu al een tijdje stil rond 640. Dus die correctie is zeker nog een mogelijkheid.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had wel weer wen kleinw correctie omlaag verwacht. Niet dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, toch niet
Doe daar je voordeel mee zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:03 schreef roislecxe het volgende:
Eigenlijk is het nu dus zo, dat bij elk slechtnieuwsbericht iedereen massaal in paniek raakt als een stel schapen elkaar de koers omlaag volgt. En een dag of 2 later blijkt het toch allemaal wel weer mee te vallen en staat het ineens weer op nagenoeg het oude niveau
Was het maar feestquote:Op donderdag 19 december 2013 19:06 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ook van jou btw, maar alleen omdat je rijk bent met CC
quote:
Jullie weten dingen die ik niet weet?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar ik hoop het
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dingen die ik niet weet?
Ik trek je wel een mooie jurk aan hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 19:09 schreef Toto69 het volgende:
Wanneer is de bruiloft nou?
I wanna be an usher!
Ik word overspoeld met PM's van vrouwelijk schoon, zelfs Erica Terpstra liet al van zich horen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Was het maar feestdenk dat je MaGNeT bedoelt.
Als jij en trolletje trouwen, trek ik een knalroze jurk aan en doe ik rode lippenstift op en mag de foto openbaar over heel fok.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik trek je wel een mooie jurk aan hoor
Ongeveer hetzelfde dus als ons mods. Ruilen?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik word overspoeld met PM's van vrouwelijk schoon, zelfs Erica Terpstra liet al van zich horen.
Nou zij wil wel graag. Wat op FOK! niet erg positief is maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dingen die ik niet weet?
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou zij wil wel graag. Wat op FOK! niet erg positief is maar dat geheel terzijde.
Breng in ieder geval je vermogen onder in bitcoins en claim alles te zijn kwijtgeraakt door buy high sell low. Anders betaal je je straks scheel aan alimentatie
Als het ooit zou gebeuren hou ik je hier aanquote:Op donderdag 19 december 2013 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij en trolletje trouwen, trek ik een knalroze jurk aan en doe ik rode lippenstift op en mag de foto openbaar over heel fok.
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou zij wil wel graag. Wat op FOK! niet erg positief is maar dat geheel terzijde.
Breng in ieder geval je vermogen onder in bitcoins en claim alles te zijn kwijtgeraakt door buy high sell low. Anders betaal je je straks scheel aan alimentatie
Nou, ik begin alvast met de lippenstift.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als het ooit zou gebeuren hou ik je hier aan
[..]
Ja! Pics!quote:Op donderdag 19 december 2013 19:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, ik begin alvast met de lippenstift.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk naar de dierenbegraafplaats.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat denken jullie, dogecoin naar pluto?
uranusquote:Op donderdag 19 december 2013 19:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat denken jullie, dogecoin naar pluto?
uiteindelijk wel idd.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik denk naar de dierenbegraafplaats.
Hou ik je aanquote:Op donderdag 19 december 2013 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij en trolletje trouwen, trek ik een knalroze jurk aan en doe ik rode lippenstift op en mag de foto openbaar over heel fok.
Over het algemeen heeft dit natuurlijk weinig impact op de markt, zat alternatieven.quote:
Sowieso OKPayquote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over het algemeen heeft dit natuurlijk weinig impact op de markt, zat alternatieven.
Het duurt altijd een paar uur voordat de markt echt op nieuws reageert. Morgen gaan we richting de ~550 usd.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over het algemeen heeft dit natuurlijk weinig impact op de markt, zat alternatieven.
Eentje met een werkende glazen bol jongens!quote:Op donderdag 19 december 2013 19:31 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Het duurt altijd een paar uur voordat de markt echt op nieuws reageert. Morgen gaan we richting de ~550 usd.
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Doge voor 233 verkocht. Wel tevreden mee.
Ik verkocht op 600quote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef ulq het volgende:
Ok ik heb mn BTC verkocht.
Als ie nou door stijgt dan wordt ik gek
ben bang van niet. het zal vannacht wel weer een dipje worden, tot europa wakker wordt.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef ulq het volgende:
Ok ik heb mn BTC verkocht.
Als ie nou door stijgt dan wordt ik gek
Ben bang van niet?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ben bang van niet. het zal vannacht wel weer een dipje worden, tot europa wakker wordt.
kerel hijs zojuist $7 gestegen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef ulq het volgende:
AL 5 DOLLAR GEDAALD SINDS IK VERKOCHT HEB
[ afbeelding ]
ik heb voor 836 verkocht en hij staat nu op 831quote:Op donderdag 19 december 2013 19:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
kerel hijs zojuist $7 gestegen.
Staat volgens mij ook in de openingspost. Bij Gox moet je maanden wachten op je geld en weet je niet wat de koers dan doet.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:59 schreef Beunhazer het volgende:
De verschillen tussen de exchanges zijn constant vrij groot he.. Kan iemand me uitleggen waarom het niet winstgevend is om bijv coins van btc-e naar gox te sturen, daar te sellen en dat weer terug te sturen naar btc-e, ondanks dat er 30dollar verschil in de koers zit?
Ik weet dat t niet winstgevend is anders zou iedereen het wel doen, maar waarom ookalweer..
Omdat het moeilijk lang duurt om geld te depositen/withdrawen en omdat dit vrij omslachtig moet.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:59 schreef Beunhazer het volgende:
De verschillen tussen de exchanges zijn constant vrij groot he.. Kan iemand me uitleggen waarom het niet winstgevend is om bijv coins van btc-e naar gox te sturen, daar te sellen en dat weer terug te sturen naar btc-e, ondanks dat er 30dollar verschil in de koers zit?
Ik weet dat t niet winstgevend is anders zou iedereen het wel doen, maar waarom ookalweer..
Kom je me troosten??quote:
Niet zo panic sellen.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:02 schreef ulq het volgende:
Verdomme. Hij stijgt.
Ik ben echt slecht aan het worden.
Denk dat mijn enorme winsten in het begin een beetje beginnersgeluk was.
Hoezo panic sellen. Ik verkocht net gewoon omdat ik de grafiek/orderbook had geanalyseerd en verwacht dat ie vanaf 635 wel ongeveer zou gaan dalen. Kan uiteraard nog steeds dat ie vanavond gaat dalen. Maar ik heb nooit ge-panicsellt oid.quote:
haquote:Op donderdag 19 december 2013 19:48 schreef ulq het volgende:
Ik denk eigenlijk wel dat we een dipje gaan krijgen. Als ik zo die grafiek bekijk.
ik heb de mijne vooralsnog gehouden, maar verwacht ook wel dat het vannacht gaat dalen idd.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:03 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoezo panic sellen. Ik verkocht net gewoon omdat ik de grafiek/orderbook had geanalyseerd en verwacht dat ie vanaf 635 wel ongeveer zou gaan dalen. Kan uiteraard nog steeds dat ie vanavond gaat dalen. Maar ik heb nooit ge-panicsellt oid.
quote:
Als je verwacht dat ie gaat dalen is het dan niet logischer om hem te verkopen?quote:[..]
ik heb de mijne vooralsnog gehouden, maar verwacht ook wel dat het vannacht gaat dalen idd.
geen zin om risico te lopen en veel verlies te lijden terwijl ik slaap. stiekem hoop ik toch dat het binnen een jaar op $5000+ zal zittenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:07 schreef ulq het volgende:
[..]
[..]
Als je verwacht dat ie gaat dalen is het dan niet logischer om hem te verkopen?
Maar je loopt toch juist risico als je in BTC zit ipv fiat?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
geen zin om risico te lopen en veel verlies te lijden terwijl ik slaap. stiekem hoop ik toch dat het binnen een jaar op $5000+ zal zitten
JAHAAAAquote:Op donderdag 19 december 2013 20:09 schreef ulq het volgende:
[..]
Maar je loopt toch juist risico als je in BTC zit?
30% winst tot nu toe vanaf vanochtendquote:Op donderdag 19 december 2013 20:06 schreef ulq het volgende:
[..]
Die is ook echt al rustig verdubbeld sinds gister
5.5x winst dankzij Bitzino.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
30% winst tot nu toe vanaf vanochtend
Er ligt er hier weer ene te lucken merk ikquote:Op donderdag 19 december 2013 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
5.5x winst dankzij Bitzino.
correctie voor die naar 0,001 BTC gaatquote:
21 ?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
5.5x winst dankzij Bitzino.
Wat zit jij nou te haten danquote:Op donderdag 19 december 2013 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Popcorn, snel !quote:Op donderdag 19 december 2013 20:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te haten dan
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
quote:
Jup.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:23 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Er ligt er hier weer ene te lucken merk ik
Het gaat deels om jouquote:Op donderdag 19 december 2013 20:33 schreef Maxbet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou me hier volledig buiten. Ik ga wel even stofzuigen ofzo
quote:
Ik weet van niks en ik wil ook van niks weten. Ik kijk over een uurtje wel of de kust veilig isquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik weet van niks en ik wil ook van niks weten. Ik kijk over een uurtje wel of de kust veilig is
Na de crash van vorige week snel uitgecashed. 30 euro winst op 50 euro inleg.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw BTC Lollertrolle? Hoeveel heb je er nu ingestopt?
Na drie huwelijken waarschuw ik anderen graag voor de gevaren van alimentatiequote:Op donderdag 19 december 2013 20:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
3x scheepsrecht joh. Yolo!quote:Op donderdag 19 december 2013 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Na drie huwelijken waarschuw ik anderen graag voor de gevaren van alimentatie
Leuk! Veel succes.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:35 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Na de crash van vorige week snel uitgecashed. 30 euro winst op 50 euro inleg.
Heb nu weer zo'n kleine 60 dollar uit wat mine werk van doge's waar ik weer mee ga spelen
Als BTC nog een paar uur stabiel blijft zal die wel weer naar de 6 gepompt worden.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
Maar ontopic. Ligt het aan mij of blijft NMC erg achter?
Doe maar duur, jij rijke jongequote:Op donderdag 19 december 2013 20:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk! Veel succes.
Ik heb er inmiddels 230 ingestoken of iets dergelijks.
Ja ja. En nu dankzij die goede gok dus een flinke winst.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Doe maar duur, jij rijke jonge
Nee omdat feestdagen, komt nog wel een kans.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:43 schreef richolio het volgende:
Nu niet kopen en over twee weken spijt hebbenJa, dat gaat vast gebeuren.
Fuck de systeem broeder.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:43 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee man da's illegaal. Jeweet toch.
Buy high, sell lowquote:Op donderdag 19 december 2013 20:45 schreef ulq het volgende:
Gekocht op 730 en nu weer verkocht op 635. Stijgt ie door.
[ afbeelding ]
Waaromquote:Op donderdag 19 december 2013 20:45 schreef ulq het volgende:
[ afbeelding ]
Buy high sell low. Yolo.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:45 schreef ulq het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is zodat wij winst kunnen maken, onze winsten moeten toch ergens anders vandaan komen.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:47 schreef richolio het volgende:
[..]
WaaromDan maak je toch zeg maar.. Verlies? Nooit gesnapt dat hoog inkopen, laag verkopen
Ik sta nog wel op 100 USD winst. Maar dat was ooit 300quote:Op donderdag 19 december 2013 20:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is zodat wij winst kunnen maken, onze winsten moeten toch ergens anders vandaan komen.
Ik heb vanochtend ook met verlies verkocht.Wel goedgemaakt gelukkig.
![]()
Such pizzaquote:Op donderdag 19 december 2013 20:50 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
2 pizza's voor 10000 dogecoinss
http://www.wykop.pl/wpis/(...)eszkam-w-olawie-mow/
[ afbeelding ]
En wie riep er dat dogecoins nergens goed voor warenquote:Op donderdag 19 december 2013 20:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Such pizza
Much doge
Amaze me, wow
Gewoon goed gokken jongeman, doet iedereen hierquote:Op donderdag 19 december 2013 20:52 schreef ulq het volgende:
Ok ik ga er mee kappen.
Op deze manier wordt ik er ook niet veel vrolijker van
Hmm ik denk dat uiteindelijk de enige manier dat je echt structurele winst kan maken is om gewoon altijd min. 50$ hoger te sellen dan je ingekocht en min. 50$ lager te kopen dan je verkocht. Ookal duurt dat een enkele keer 2 weken.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:53 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Gewoon goed gokken jongeman, doet iedereen hier
Ik hoop gewoon dat LTC nog een keer onder de 10 schiet, dan kopen en in januari kijken hoe hij naar de maan knalt.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:52 schreef ulq het volgende:
Ok ik ga er mee kappen.
Op deze manier wordt ik er ook niet veel vrolijker van
Half uurtje. Zoek m in de blockchain.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:04 schreef apacalipto het volgende:
ik heb net weer wat bitcoins bijgekocht via bitonic hoelang duren die bevestigingen gemiddeld?
kan me niet herinneren dat het vorige keer langer duurde dan 10 minuten.
144 miljoen nu, weet zo niet wanneer de reward halveertquote:Op donderdag 19 december 2013 20:55 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
hoeveel doges komen er nou elke dag bij? en hoelang duurt het ongeveer voordat alle 100 miljard doges gemined zijn?
Kunnen ze mooi duur hun laatste keer verkopen, handig ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:18 schreef ABombali het volgende:
stiekem de prijs omhoog nu de chinezen slapen!!!!
Iedereen die er direct uit wilde stappen is al uitgestapt denk ik..daarom ook die crash. Ze gaan vast nog wel dumpen, voordat de nieuwe wetgeving ingaat...daarna zijn we van ze afquote:Op donderdag 19 december 2013 21:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi duur hun laatste keer verkopen, handig ja.
geen verlies accepteren als de prijs daalt. houden en geduld hebben.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:22 schreef ulq het volgende:
Ik heb nu nog 100$ winst over na al m'n falende beslissingen de laatste 3 dagen. Als die 100$ ook weg is dan kap ik er mee
M'n idee dat je hier structureel geld mee kan verdienen is toch een beetje weggevaagd.
Als je LTC boven de 40 kocht, zou dat wel een verdomd lange zit zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 21:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
geen verlies accepteren als de prijs daalt. houden en geduld hebben.
veels te lang gewoon gaan traden en weer bijspijkerenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je LTC boven de 40 kocht, zou dat wel een verdomd lange zit zijn
zou sellen, nuquote:Op donderdag 19 december 2013 21:25 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben zo blij momenteel. BTC is geweldig.
Half jaar wachten tot de volgende "bubble". Als India eens mee gaat doen ofzoquote:Op donderdag 19 december 2013 21:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je LTC boven de 40 kocht, zou dat wel een verdomd lange zit zijn
Of China toch terugkeert over 2 jaar, dat zou wat zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 21:27 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Half jaar wachten tot de volgende "bubble". Als India eens mee gaat doen ofzo
Omhoog.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:27 schreef govert_goudglans het volgende:
Krijgen we wat pump/dump actie op LTC? Ik zie wat grotere fluctuaties. Eindelijk actie?
Komt nog wel goed. China is schizofreen. De ene keer is BTC verboden en de andere keer wordt er positief over gepraat op de staats-TV.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Of China toch terugkeert over 2 jaar, dat zou wat zijn
Of je casht nu uit en hebt winst?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:22 schreef ulq het volgende:
Ik heb nu nog 100$ winst over na al m'n falende beslissingen de laatste 3 dagen. Als die 100$ ook weg is dan kap ik er mee
M'n idee dat je hier structureel geld mee kan verdienen is toch een beetje weggevaagd.
En hoeveel mensen hebben daar internet?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:37 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
http://techcrunch.com/2013/12/03/india-wakes-up-to-bitcoin/
als india in de game is gaat t ook los
starbucksquote:Op donderdag 19 december 2013 21:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En hoeveel mensen hebben daar internet?
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:37 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
En hoeveel mensen hebben daar geld?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:37 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
iets van 300 miljoen geloof ik. veel mensen hebben tegenwoordig een smartfoon.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:38 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
En hoeveel mensen hebben daar internet?
Trade volume gaat naar de kelder lijkt 't ...quote:Op donderdag 19 december 2013 21:39 schreef Mender het volgende:
Ligt het aan mij of wordt er niet meer getrade in doge op cryptsy
Heb je niet gezien hoe ik drie topics heb zitten kankeren, zeuren, zeiken, en klagen over dat het niet goed ging met Cryptsy en depositen/withdrawen? Ik dacht eerst, het valt nog wel mee, maar echt serieus..quote:Op donderdag 19 december 2013 21:45 schreef Mender het volgende:
Had m'n dogecoins nooit naar cryptsy moeten sturen. Heel m'n avond verpest
Overdag niet echt tijd gehad om het topic te volgen. Dacht dat de problemen grotendeels wel weer opgelost waren. Niet dus helaasquote:Op donderdag 19 december 2013 21:49 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Heb je niet gezien hoe ik drie topics heb zitten kankeren, zeuren, zeiken, en klagen over dat het niet goed ging met Cryptsy en depositen/withdrawen? Ik dacht eerst, het valt nog wel mee, maar echt serieus..
![]()
![]()
![]()
CRYPTSY (CRAPTSY)
![]()
![]()
![]()
![]()
Als aids een exchange was....
quote:
Ja wist ik dat maar eerder. M'n dogecoins staan nu (tot morgen) pending bij cryptsyquote:Op donderdag 19 december 2013 21:56 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
ik lees dat je beter doge kan traden op coins-e
craptsy.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja wist ik dat maar eerder. M'n dogecoins staan nu (tot morgen) pending bij cryptsy
iemand een antwoord?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:56 schreef snoek1 het volgende:
Hoe kan ik bij kraken waar ik nu euroś heb staan ltc in dollar kopen?
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
haha gewoon 70 dollar winst op doge als ik nu zou verkopenik blijf holden
Ik had 2 withdraws die binnen een uur binnen waren, alleen die laatste wil nu nietquote:Op donderdag 19 december 2013 21:45 schreef Mender het volgende:
Had m'n dogecoins nooit naar cryptsy moeten sturen. Heel m'n avond verpest
Ik 10quote:Op donderdag 19 december 2013 22:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waarom zou je dat willen? Dan moet je eerst je euro's in dollars gaan omzetten en dan dollars in euro's, terwijl ze ook gewoon een EUR/LTC markt hebben.quote:
Hij is nu weer flink gzakt, de chinezen zijn wakkerquote:Op donderdag 19 december 2013 22:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Die is er niet meer.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:14 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Word ik een beetje buiten de groep gehouden hier? Ik wil ook in de BTC SC whatsapp groep
Minpunten toto, hevige minpunten, ik ga het zeggen tegen maxquote:Op donderdag 19 december 2013 22:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die is er niet meer.
Privegesprek
Het gaat over maxquote:Op donderdag 19 december 2013 22:16 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Minpunten toto, hevige minpunten, ik ga het zeggen tegen max
omdat ltc/eur op kraken al een uur stil ligt. dezelfde prijs steedsquote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Dan moet je eerst je euro's in dollars gaan omzetten en dan dollars in euro's, terwijl ze ook gewoon een EUR/LTC markt hebben.
Ik heb het ook over de huidige koers. Het is zelfs nog meer, ik vergat net een deel mee te rekenen.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:11 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hij is nu weer flink gzakt, de chinezen zijn wakker
Winst is winst jongeman, niet klagenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
Ben weer uit NMC. Van 4,1 naar 4,55. Was te laat voor de top :/
http://doge.yottabyte.nu/quote:Op donderdag 19 december 2013 22:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de huidige koers. Het is zelfs nog meer, ik vergat net een deel mee te rekenen.
Huidige koers = 113 dollar pure winst met doge.![]()
Ja, dat weet ik hoor. Die gebruik ik ookquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
de prijs van doge is nog al fragiel, hij kan zo naar 100 als er voor een paar btc verkocht wordt.
Dankzij deze trade wel weer breakevenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:21 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Winst is winst jongeman, niet klagen
Ja leuk, dat is bij elke beginnende coin. Hij doet het gewoon goed.quote:
Volgende keer verkoop ik ze toch maar rond de 195, dan weer hopen op een daling zoals dezequote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef MissionPhailed het volgende:
Dogecoin nu wel een dalende trend op Cryptsy ... !
Nog steeds dubbele van gisterenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:23 schreef MissionPhailed het volgende:
Dogecoin nu wel een dalende trend op Cryptsy ... !
NMC dus. Als het weer terugzakt naar 4 koop ik weerquote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef Cliffie1976 het volgende:
Tijd voor actie, anders is het hele topic weer vol over die dogecoin
Van mij mag ie naar de grond, moet er nog steeds 500.000 terugkopen omdat Cryptsy een sell van 500.000 twee keer uitvoerde vannacht. Daarwil ik niet bij inschieten natuurlijk, maar winst zou helemaal mooi zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nog steeds dubbele van gisteren
vandaag anders kans genoeg gehadquote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef Cliffie1976 het volgende:
Zit al sinds gisteren deels in de fiat. Schiet niet op.
Ik koop te laat, en verkoop te vroeg. Ik heb 70% in BTC, de rest bewaar ik lekker voor een laag punt. Of als het nog een stukje hoger wordt, verkoop ik de rest welquote:Op donderdag 19 december 2013 22:27 schreef snoek1 het volgende:
[..]
vandaag anders kans genoeg gehad
Als je in BTC zit mag je niet klagen. 200 dollar erbij in een halve dagquote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Ik koop te laat, en verkoop te vroeg. Ik heb 70% in BTC, de rest bewaar ik lekker voor een laag punt. Of als het nog een stukje hoger wordt, verkoop ik de rest wel
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:28 schreef Toto69 het volgende:
Trolletje wil je een wedje leggen? De inzet mag niet te hoog zijn dus wat is j maxbet?
da bdoel ikquote:Op donderdag 19 december 2013 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je in BTC zit mag je niet klagen. 200 dollar erbij in een halve dag
Is ook zo, maar had dat ook wel even nodig. Ben nu half terug op mijn orginele winstquote:Op donderdag 19 december 2013 22:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je in BTC zit mag je niet klagen. 200 dollar erbij in een halve dag
Jij ook al?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef Ludacriss het volgende:
Lg nexus 5 gekocht met een deel van mijn btc winst
Toch wel betaald in btc?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef Ludacriss het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:47 schreef Ludacriss het volgende:
Het was btc wat ik een tijd geleden al in fiat had omgezet. Mijn oude htc desire hd heeft het helaas echt opgegeven nu. Dus het werd tijd voor iets nieuws.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |