SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2013 18:08:31 ]
Wie is hetquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wie is het![]()
Is dat er eentje van zo'n sbsprogramma net als kees kankerkachel?
jaquote:Op donderdag 19 december 2013 18:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wie is het![]()
Is dat er eentje van zo'n sbsprogramma net als kees kankerkachel?
Echt he, eigenlijk gewoon 1 dag crash, 1 dag herstel, 1 dag crash, enz....quote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef Leafeon672 het volgende:
Pff, wanneer komt de volgende crash?
Van mij mag het ook. Hopelijk schoppen de Chinezen vannacht het krukje eronderuit. Dit lijkt nergens op.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:28 schreef Leafeon672 het volgende:
Pff, wanneer komt de volgende crash?
hoezo?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:30 schreef Mender het volgende:
Nou dit wordt weer lekker ouderwets stressen of ik m'n dogecoins nog op tijd verkocht krijg. Thanks craptsy
Tru... wacht...huhquote:Op donderdag 19 december 2013 18:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik ga weer naar bed toe, truste.
Als btc zakt zie je dogecoin ook mee zakken. En ben bang dat dogecoin sowieso wel weer in elkaar zakt. Wil er nu vanaf en m'n winst pakken. Maar ze staan bij cryptsy al meer dan een uur op pending deposit. En op de irc lees ik horror verhalen van mensen die al 4 uur zitten te wachten.quote:
cryptsy sucksquote:Op donderdag 19 december 2013 18:36 schreef Mender het volgende:
[..]
Als btc zakt zie je dogecoin ook mee zakken. En ben bang dat dogecoin sowieso wel weer in elkaar zakt. Wil er nu vanaf en m'n winst pakken. Maar ze staan bij cryptsy al meer dan een uur op pending deposit. En op de irc lees ik horror verhalen van mensen die al 4 uur zitten te wachten.
Nog niet slecht voor dat beetje minenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:41 schreef MaGNeT het volgende:
Heb m'n Doge vanochtend en vanmiddag allemaal al verkocht rond de 100 maar daar moet je niet naar terugkijken, alleen het verleden is zeker.
http://www.reddit.com/r/d(...)_thread_in_rbitcoin/quote:I started that suicide hotline thread in /r/bitcoin. Clearly you guys don't need one.
I started that bitcoin suicide hotline thread last night during the crash.
It was pretty rough. There were some very legitimately devastated people who really were on the verge of suicide. I hope that I was able to help them with some kind words and the phone numbers.
Shortly after it hit /r/all the moderators started a ban on all posts containing emotions. Some of the suicidal posts were deleted, although I don't know if they were deleted by the users or the mods.
The ban reminded me of Orwell's 1984 where they tried to sap the emotions out of people to make them more manageable.
Clearly you guys are having a lot of fun here, and I think this is a great alternative to the dogematic ways at /r/bitcoin. So I commend you for poking a bit of fun at the crypto currency thing.
If you guys want to hear some of the darker stuff I experienced in the past 24 hours in that thread, I can share. I started writing some of it, but I don't want to bring anyone down.
So far Doge is really cheering me up, though.
Wow such coin much profit doge wow woofquote:Op donderdag 19 december 2013 18:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/d(...)_thread_in_rbitcoin/
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:45 schreef ulq het volgende:
Of gaat dit topic alleen nog maar over doge?
quote:
Hij staat nu al een tijdje stil rond 640. Dus die correctie is zeker nog een mogelijkheid.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik had wel weer wen kleinw correctie omlaag verwacht. Niet dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, toch niet
Doe daar je voordeel mee zou ik zeggenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:03 schreef roislecxe het volgende:
Eigenlijk is het nu dus zo, dat bij elk slechtnieuwsbericht iedereen massaal in paniek raakt als een stel schapen elkaar de koers omlaag volgt. En een dag of 2 later blijkt het toch allemaal wel weer mee te vallen en staat het ineens weer op nagenoeg het oude niveau
Was het maar feestquote:Op donderdag 19 december 2013 19:06 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik ook van jou btw, maar alleen omdat je rijk bent met CC
quote:
Jullie weten dingen die ik niet weet?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten maar ik hoop het
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dingen die ik niet weet?
Ik trek je wel een mooie jurk aan hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 19:09 schreef Toto69 het volgende:
Wanneer is de bruiloft nou?
I wanna be an usher!
Ik word overspoeld met PM's van vrouwelijk schoon, zelfs Erica Terpstra liet al van zich horen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Was het maar feestdenk dat je MaGNeT bedoelt.
Als jij en trolletje trouwen, trek ik een knalroze jurk aan en doe ik rode lippenstift op en mag de foto openbaar over heel fok.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik trek je wel een mooie jurk aan hoor
Ongeveer hetzelfde dus als ons mods. Ruilen?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik word overspoeld met PM's van vrouwelijk schoon, zelfs Erica Terpstra liet al van zich horen.
Nou zij wil wel graag. Wat op FOK! niet erg positief is maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dingen die ik niet weet?
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou zij wil wel graag. Wat op FOK! niet erg positief is maar dat geheel terzijde.
Breng in ieder geval je vermogen onder in bitcoins en claim alles te zijn kwijtgeraakt door buy high sell low. Anders betaal je je straks scheel aan alimentatie
Als het ooit zou gebeuren hou ik je hier aanquote:Op donderdag 19 december 2013 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij en trolletje trouwen, trek ik een knalroze jurk aan en doe ik rode lippenstift op en mag de foto openbaar over heel fok.
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou zij wil wel graag. Wat op FOK! niet erg positief is maar dat geheel terzijde.
Breng in ieder geval je vermogen onder in bitcoins en claim alles te zijn kwijtgeraakt door buy high sell low. Anders betaal je je straks scheel aan alimentatie
Nou, ik begin alvast met de lippenstift.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als het ooit zou gebeuren hou ik je hier aan
[..]
Ja! Pics!quote:Op donderdag 19 december 2013 19:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, ik begin alvast met de lippenstift.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk naar de dierenbegraafplaats.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat denken jullie, dogecoin naar pluto?
uranusquote:Op donderdag 19 december 2013 19:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat denken jullie, dogecoin naar pluto?
uiteindelijk wel idd.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik denk naar de dierenbegraafplaats.
Hou ik je aanquote:Op donderdag 19 december 2013 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij en trolletje trouwen, trek ik een knalroze jurk aan en doe ik rode lippenstift op en mag de foto openbaar over heel fok.
Over het algemeen heeft dit natuurlijk weinig impact op de markt, zat alternatieven.quote:
Sowieso OKPayquote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over het algemeen heeft dit natuurlijk weinig impact op de markt, zat alternatieven.
Het duurt altijd een paar uur voordat de markt echt op nieuws reageert. Morgen gaan we richting de ~550 usd.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over het algemeen heeft dit natuurlijk weinig impact op de markt, zat alternatieven.
Eentje met een werkende glazen bol jongens!quote:Op donderdag 19 december 2013 19:31 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Het duurt altijd een paar uur voordat de markt echt op nieuws reageert. Morgen gaan we richting de ~550 usd.
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Doge voor 233 verkocht. Wel tevreden mee.
Ik verkocht op 600quote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef ulq het volgende:
Ok ik heb mn BTC verkocht.
Als ie nou door stijgt dan wordt ik gek
ben bang van niet. het zal vannacht wel weer een dipje worden, tot europa wakker wordt.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef ulq het volgende:
Ok ik heb mn BTC verkocht.
Als ie nou door stijgt dan wordt ik gek
Ben bang van niet?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ben bang van niet. het zal vannacht wel weer een dipje worden, tot europa wakker wordt.
kerel hijs zojuist $7 gestegen.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:51 schreef ulq het volgende:
AL 5 DOLLAR GEDAALD SINDS IK VERKOCHT HEB
[ afbeelding ]
ik heb voor 836 verkocht en hij staat nu op 831quote:Op donderdag 19 december 2013 19:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
kerel hijs zojuist $7 gestegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |