SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Ik wil wel even los gaan op Tsunami!!quote:Op donderdag 19 december 2013 17:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Laat Tsunami maar weer komen. Gister was echt geniaal
Was inderdaad wel vet ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil wel even los gaan op Tsunami!!
quote:
Smakelijk...quote:
Bril en muts op?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil wel even los gaan op Tsunami!!
Wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:24 schreef Lamabal het volgende:
Waarom verspringt steeds het geluid. Bloed irritant als je steeds rechts niks meer hoort.
Geen last van..quote:Op donderdag 19 december 2013 17:24 schreef Lamabal het volgende:
Waarom verspringt steeds het geluid. Bloed irritant als je steeds rechts niks meer hoort.
Niet echt een studentenstadquote:Op donderdag 19 december 2013 17:22 schreef Trebo het volgende:
Hopelijk wordt het vannacht wat drukker dan afgelopen nacht. Gelukkig is het stap avond
Minder met je bureaustoel over de kabel heen en weer racen...quote:
Liever dit dan ESRR.......quote:Op donderdag 19 december 2013 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit mag echt geen Anthem worden. ESRR alles
What is u wearing dan..?quote:
quote:
Dat laatste zie ik dan weer nietquote:Op donderdag 19 december 2013 17:29 schreef Kyran het volgende:
Dit is zo simpel en fout dat het gewoon weer leuk wordt.
0-3quote:Op donderdag 19 december 2013 17:29 schreef Kyran het volgende:
Komt er vandaag geen tussenstand trouwens?
Ja, maar hiermee geef je weer toe aan de commercie. Dat vind ik ook niets.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:29 schreef remcoP het volgende:
[..]
Liever alles dan ESRR en Kesha. Gewoon omdat Wilbert.
Twente.quote:
Mexicanobakker zal hem in falende spoilers plaatsen.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:29 schreef Kyran het volgende:
Komt er vandaag geen tussenstand trouwens?
Wordt al drukkerquote:Op donderdag 19 december 2013 17:28 schreef tralalala het volgende:
Ze durven het hele plein niet te filmen, volgens mij is het nog steeds rustig of niet?
Allemaal even lachen.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:30 schreef remcoP het volgende:
[..]
Mexicanobakker zal hem in falende spoilers plaatsen.
Uit.quote:
*chanantquote:Op donderdag 19 december 2013 17:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het begint nogal zielig te worden
eat sleep rave repeat.quote:
Kut te laatquote:Op donderdag 19 december 2013 17:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Europese Spaarrenterichtlijn (ESRR).
Caland vindt dit leuk.quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:36 schreef Peter88Online het volgende:
Beau van Ervens Dorens die 2 jaar geleden voor de veiling 2 tickets voor zijn oudejaarsconference aanbood waarvoor het hoogste bod minder dan 5 euro was.
Serieus? Hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 17:36 schreef Peter88Online het volgende:
Beau van Ervens Dorens die 2 jaar geleden voor de veiling 2 tickets voor zijn oudejaarsconference aanbood waarvoor het hoogste bod minder dan 5 euro was.
Ga jij es weg.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:37 schreef tong80 het volgende:
Blijft Beau slapen ?
Dat scheelt weer de helft van zijn kijkcijfers.
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:39 schreef tong80 het volgende:
Trebo ik kan niet quoten.
Wie is Es ? Of leer eens spellen.
En haar zus Smsmee..quote:
Waarom heb je een hekel aan tong?quote:
Vind jij het geen strontvervelende user? Met totaal geen grappige opmerkingen en altijd maar overal onzinnige kuttopics openenquote:Op donderdag 19 december 2013 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom heb je een hekel aan tong?
Verkocht ie haar maar... Krystl...quote:
Ik ken ergere users.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind jij het geen strontvervelende user? Met totaal geen grappige opmerkingen en altijd maar overal onzinnige kuttopics openen
Hmm, ik vind bijna iedereen wel relaxed. Iedereen heeft een beetje zijn/haar eigen ding. Alleen tong is 1 van de weinigen die ik echt kut vindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook mijn college's geskipt vandaag. Vanavond om 23.00u weer werken, dus tot die tijd lekker voor TVquote:Op donderdag 19 december 2013 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mocht eerder weg![]()
Dus nu tot vannacht kijken
Greenscreenmorph?quote:
Ik heb vanaf nu een week vakantiequote:Op donderdag 19 december 2013 17:45 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn college's geskipt vandaag. Vanavond om 23.00u weer werken, dus tot die tijd lekker voor TV
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:46 schreef KomtTijd... het volgende:
VeilingTV. Het is toch niet het zelfde zonder Ekdom of Veenstra.
Die heb ik een tijd geleden gekregen als onesie. Paar keer in rondgelopen binnenhuis, maar is niks voor mij.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht een Kermit de kikkerpak
Nope niet te zien nogquote:Op donderdag 19 december 2013 17:48 schreef wolfrolf het volgende:
Roos staat in het huis zie ik op 360 cam
is er een update op 101 ofzo?
Is zodat je niet zichtbaar in beeld bent..quote:Op donderdag 19 december 2013 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht een Kermit de kikkerpak
Kun je nog wat anders zien?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:48 schreef wolfrolf het volgende:
Roos staat in het huis zie ik op 360 cam
Daar kan je nog geen glas mee vasthoudenquote:Op donderdag 19 december 2013 17:48 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Die heb ik een tijd geleden gekregen als onesie. Paar keer in rondgelopen binnenhuis, maar is niks voor mij.
[ afbeelding ]
Oh ik vind de DJ's prima, maar veilingTV is Gerard en Michiel gewoon op het lijf geschreven. Zouden ze niet zo moeten doen zonder op zijn minst één van de twee chaoskoningen.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ook vind ik Paul maar
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:48 schreef wolfrolf het volgende:
Roos staat in het huis zie ik op 360 kilogram
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je nog wat anders zien?
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:50 schreef Snowballed het volgende:
Zit heel FOK! in het callcenter..?
Jammer ik dacht happy van farelquote:Op donderdag 19 december 2013 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch Eat Sleep Rave Repeat op 1 jongens.
Kun je ook bieden om dat nummer NIET te laten draaien?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch Eat Sleep Rave Repeat op 1 jongens.
Doet dat maar op Happy/Klaplongquote:Op donderdag 19 december 2013 17:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kun je ook bieden om dat nummer NIET te laten draaien?
Ik ken het niet volgens mij. Ben benieuwdquote:Op donderdag 19 december 2013 17:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kun je ook bieden om dat nummer NIET te laten draaien?
Lekkere stampplaat.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ken het niet volgens mij. Ben benieuwd
Hahahahahahaaaaaaa.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Het enige positieve van hardstyle op de radio, is dat het feit dat het op de radio is betekent dat de hype bijna voorbij is.
Slimme schemer en Tido.. (Arjen Lubach en eenhm.. hoe heet ze ook al weer..?)quote:Op donderdag 19 december 2013 17:54 schreef Mascleta het volgende:
Wie waren dat net nou? van "het is hier koud, het is hier donker"
Snelle Schemer en Tido - Jellequote:Op donderdag 19 december 2013 17:54 schreef Mascleta het volgende:
Wie waren dat net nou? van "het is hier koud, het is hier donker"
Janine Abbringquote:Op donderdag 19 december 2013 17:55 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Slimme schemer en Tido.. (Arjen Lubach en eenhm.. hoe heet ze ook al weer..?)
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:48 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Die heb ik een tijd geleden gekregen als onesie. Paar keer in rondgelopen binnenhuis, maar is niks voor mij.
[ afbeelding ]
Ja wie geeft er een neukquote:Op donderdag 19 december 2013 17:55 schreef Pino112 het volgende:
Man man man, Roos met je kanjerupdate
lamaballen!quote:Op donderdag 19 december 2013 17:56 schreef Lamabal het volgende:
Voor iedere hond 5 euro. Als je ballen hebt neem je je vriendin mee en laat je haar fotograferen voor 5 euro
Eerst gaan we lekker, daarna gaan we slecht!quote:Op donderdag 19 december 2013 17:55 schreef Mansjester het volgende:
"Ga je lekker?"
"Ik ga heeeerijk"
Dat zeg ik ook op het gemiddelde technofeestje
CAMBUURquote:Op donderdag 19 december 2013 17:57 schreef Pino112 het volgende:
JAAA CAMBUUR HOOLIGANS BIJ SOFIE
Mexicanobakker
Vind jij mij onvoorspelbaar hm?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
ROLF.
Nog steeds weet ik niet wat ik van je moet verwachten. Je vraagt sandra aan?
Rolfquote:Op donderdag 19 december 2013 17:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
ROLF.
Nog steeds weet ik niet wat ik van je moet verwachten. Je vraagt sandra aan?
Uhh, deze opmerking/grap snap ik niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Eerst gaan we lekker, daarna gaan we slecht!
Ik weet gewoon nog niet echt goed wat ik van je kan verwachten. We zijn pas op 2 dates geweest...quote:Op donderdag 19 december 2013 17:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vind jij mij onvoorspelbaar hm?
Is van een liedje.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Uhh, deze opmerking/grap snap ik niet.
Ik ga nooit slecht
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit is echt?
Omfg, wat een dom besluit
Eensquote:Op donderdag 19 december 2013 18:05 schreef Lamabal het volgende:
Ik twijfel, welke plaat van jack johnson zal ik is aan vragen
Jout neat.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet echt. Beetje korte nacht gehad.
Het blijft best leeg jaquote:Op donderdag 19 december 2013 18:06 schreef Maver24 het volgende:
Het plein is niet eens zo heel vol moet ik zeggen of komt het door het tijdstip
Friezen eten stipt om 6 uur.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:06 schreef Maver24 het volgende:
Dat komt omdat ze 't in een volledig geïsoleerd dorp houden.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:06 schreef Maver24 het volgende:
Ik woon in Leeuwarden. Wij hebben Jurassic Park net uit in de bios. Tevens moeten we nog inbellen om te internetten.quote:
Ik zou er serieus niet van staan te kijken. Dat laatste dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:07 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik woon in Leeuwarden. Wij hebben Jurassic Park net uit in de bios. Tevens moeten we nog inbellen om te internetten.
18:15u hier.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alle friezen?
Dan haal ik zondag na 6 uur wat te eten. Anders sta ik veel te lang in de rij
ALLEMAALquote:Op donderdag 19 december 2013 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alle friezen?
Dan haal ik zondag na 6 uur wat te eten. Anders sta ik veel te lang in de rij
Ok super bedankt!quote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou er serieus niet van staan te kijken. Dat laatste dan.
Jullie doen allemaal net of Leeuwarden achtergesteld is ofzo..quote:Op donderdag 19 december 2013 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok super bedankt!
Hebben ze een McDonalds?
Ligt eraan of je alles doorslikt...quote:
Het is nu al een mislukking.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:09 schreef Maver24 het volgende:
vorig jaar was het een heel stuk drukker als ik het zo bekijk
Nee, alleen de kruidkoekgrossierquote:Op donderdag 19 december 2013 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok super bedankt!
Hebben ze een McDonalds?
Is wel of niet slikken dan rebels?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ligt eraan of je alles doorslikt...
Gaat je niks aanquote:Op donderdag 19 december 2013 18:09 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ligt eraan of je alles doorslikt...
Godver.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, alleen de kruidkoekgrossier
Ik ben er nog nooit geweest, gewoon interessequote:Op donderdag 19 december 2013 18:09 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jullie doen allemaal net of Leeuwarden achtergesteld is ofzo..
Het achterland is inderdaad niet groot.. dichtstbijzijnde 'grote' stad is Groningen op 60 km.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is nu al een mislukking.
Grapje zeker.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef Trebo het volgende:
[..]
Het achterland is inderdaad niet groot.. dichtstbijzijnde 'grote' stad is Groningen op 60 km.
Leeuwarden heeft 100.000 inwoners, de complete provincie heeft 650.000 inwoners. Plus dat het voor de rest van Nederland ver weg is, maakt dat dit waarschijnlijk de minst bezochte SR wordt.
Helaas..
Niet slikken maakt zo'n rommel...quote:Op donderdag 19 december 2013 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel of niet slikken dan rebels?
Niks aan is altijd goed..quote:
Ik vind het nu anders nog behoorlijk druk... Drukker dan 2 jaar terug in ieder geval. Tis de hele dag al best druk.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:11 schreef Trebo het volgende:
[..]
Het achterland is inderdaad niet groot.. dichtstbijzijnde 'grote' stad is Groningen op 60 km.
Leeuwarden heeft 100.000 inwoners, de complete provincie heeft 650.000 inwoners. Plus dat het voor de rest van Nederland ver weg is, maakt dat dit waarschijnlijk de minst bezochte SR wordt.
Helaas..
Vast ook wel erwtensoep?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, alleen de kruidkoekgrossier
Die 5000 teveel vind je schandalig?quote:
Two girls?quote:
Nee nee dat is two girls one cupquote:
Nee, ik dacht serieus dat er maar 30.000 mensen woonden ofzo.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 5000 teveel vind je schandalig?
Zolang je maar niet snowballed....quote:Op donderdag 19 december 2013 18:13 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Niet slikken maakt zo'n rommel...
[..]
Dat is een vreselijke ervaring.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
]Zolang je maar niet snowballed....
Iets meerquote:Op donderdag 19 december 2013 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik dacht serieus dat er maar 30.000 mensen woonden ofzo.
Emmeloord??quote:Op donderdag 19 december 2013 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
De enige grote steden buiten Friesland die je als achterland hebt zijn Emmeloord en Groningen.
En altijd als je net ff ligt bij te komen met je ogen dicht...quote:Op donderdag 19 december 2013 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is een vreselijke ervaring.
Heeft toch nog 50k inwoners? Of overschat ik dat nu?quote:
Proest...!!quote:Op donderdag 19 december 2013 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
De enige grote steden buiten Friesland die je als achterland hebt zijn Emmeloord en Groningen.
25.000quote:Op donderdag 19 december 2013 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft toch nog 50k inwoners? Of overschat ik dat nu?
Oh dat is dus toch kleiner dan ik dachtquote:
Ja dan heb je Zwolle maar daarvoor was het vorig jaar net zo dichtbij, en Lelystad is nog enigszins te doen.. en Emmen is niet super ver maar niet handig liggend.quote:
Welke vieze praatjes? Bel maar, die is toch niet thuisquote:Op donderdag 19 december 2013 18:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met je vieze praatjes. Ga je mond spoelen of ik bel Villa.
Klopt.. Leeuwarden is gewoon lastig bereikbaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dan heb je Zwolle maar daarvoor was het vorig jaar net zo dichtbij, en Lelystad is nog enigszins te doen.. en Emmen is niet super ver maar niet handig liggend.
Ik heb z'n mobiele nr. Van Typisch gekregen.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Welke vieze praatjes? Bel maar, die is toch niet thuis
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Zoveel verschillende platen".
Tuurlijk.
quote:Op donderdag 19 december 2013 18:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb z'n mobiele nr. Van Typisch gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |