Heel beroerd jaquote:Op donderdag 19 december 2013 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal zo even kijken. Ik moet m'n telefoon nog opladen.
Ik ben een beroerde smartphone gebruiker.
50 euri mediamarkt man, met je MPquote:
Dat zeiden we toch alquote:Op donderdag 19 december 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
Even dat filmpje van die twerkende Russin terug gezocht, op een fatsoenlijk scherm vallen die billen toch wel tegen
The Great and Powerful zeker?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:18 schreef Viro het volgende:
Die zuurpruim van een neger dwerg in Oz is hilarisch
check ff je telefoonquote:
Tussentijds even in de magnetron gedaan, nu is het zo heet dat ik het niet kan etenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
50 euri mediamarkt man, met je MP![]()
[..]
Dat zeiden we toch al
Gedaanquote:
De beneden of bovenburen?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:21 schreef -Engel- het volgende:
pompompom.... wie gaat er voor mij koken?
Wat heb je er voor over?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:21 schreef -Engel- het volgende:
pompompom.... wie gaat er voor mij koken?
Hoe laat kan je hier zijn?quote:
Beetje ver inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat gaat t niet worden ... dasss ruim 1,5 uur rijden
Waaaas er leuk aan?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn pa had een feestje vandaagDie foto's
Ditquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Vinniiee op 19-12-2013 19:34:25 ]
Damnquote:
Sorry, eten koken enz. Ik zal mijn telefoon eens gaan zoeken.quote:
Ja, lag dubbel van het lachen bij de fok!premiere. Had niet veel mee gekregen, heb vandaag aandachtig gekeken naar de film en moet zwggen dat ik m leuk vondquote:Op donderdag 19 december 2013 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
The Great and Powerful zeker?![]()
Zo eens in de download gooien voor straks danquote:Op donderdag 19 december 2013 19:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, lag dubbel van het lachen bij de fok!premiere. Had niet veel mee gekregen, heb vandaag aandachtig gekeken naar de film en moet zwggen dat ik m leuk vond
Doe je bestquote:Op donderdag 19 december 2013 19:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, eten koken enz. Ik zal mijn telefoon eens gaan zoeken.
Gevonden en aan lading. Hij wil alleen niet aan.quote:
Dan issie wel erg leegquote:Op donderdag 19 december 2013 19:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Gevonden en aan lading. Hij wil alleen niet aan.
Guess so. Telefoon is een beetje aan het eind van zijn Latijn.quote:
De mijne is ook niet zo blij, valt soms gewoon uit en hij is pas een jaar oudquote:Op donderdag 19 december 2013 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Guess so. Telefoon is een beetje aan het eind van zijn Latijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |