Welnee, vorige keer was gezellig toch, op een stille zondag in Nijmegenquote:
Dat wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Welnee, vorige keer was gezellig toch, op een stille zondag in Nijmegen
Geef maar een gil op de app andersquote:Op donderdag 19 december 2013 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wel.Ik vind het gewoon leuk om mensen te zien.
Wat lach jij vreemd.quote:
Ik zou het nog letterlijk doen ook.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geef maar een gil op de app anders
quote:
Je pakketje is verzonden trouwens. Kreeg vanmiddag mailtje daarvan. Hij is nu dus ergens onderweg in de USA.quote:
Ja wel typen he slimmiequote:Op donderdag 19 december 2013 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het nog letterlijk doen ook.
Tsjaquote:Op donderdag 19 december 2013 17:14 schreef Royco1 het volgende:
Ik met mijn grote mond gister.
De Honda start niet
quote:Op donderdag 19 december 2013 17:14 schreef Royco1 het volgende:
De Honda start niet
Lolquote:Op donderdag 19 december 2013 17:14 schreef Royco1 het volgende:
De Honda start niet
Cool.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je pakketje is verzonden trouwens. Kreeg vanmiddag mailtje daarvan. Hij is nu dus ergens onderweg in de USA.
Scheelt dat Ashuki bij mij om de hoek zit.quote:
Je bedoeld hij kan weer een paar maanden mee..quote:Op donderdag 19 december 2013 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Scheelt dat Ashuki bij mij om de hoek zit.
Nieuwe verdelerkap erop en hij is weer zo goed als nieuw.
*bedoeltquote:Op donderdag 19 december 2013 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bedoeld hij kan weer een paar maanden mee..![]()
Feertje, weet jij hoe die chatbalk in op facebook geordend is? Wie er in staat en waarom sommigen bovenaan staan en anderen onderaan?quote:
Jaquote:Op donderdag 19 december 2013 17:46 schreef Viro het volgende:
Ben Oz. The great and powerful aan het kijken, wat was Huppel bang voor kikkers tijdens de fok!premiere
Ik heb er nu negen man in staan, waarvan acht online en eentje die recent mobiel actief was. Ze staan allemaal door elkaar, dus ik weet niet of er een bepaalde volgorde in zit. Misschien wie het meest recent online is gegaan?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feertje, weet jij hoe die chatbalk in op facebook geordend is? Wie er in staat en waarom sommigen bovenaan staan en anderen onderaan?
Ik zal zo even kijken. Ik moet m'n telefoon nog opladen.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
----
Fera, check je app zo anders eens![]()
Nu Ikea-tijd
Bij mij lijkt het wel een beetje gebaseerd te zijn op met wie ik regelmatig chat. Ongeveer dan.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er nu negen man in staan, waarvan acht online en eentje die recent mobiel actief was. Ze staan allemaal door elkaar, dus ik weet niet of er een bepaalde volgorde in zit. Misschien wie het meest recent online is gegaan?
Kan ook nog. Ik gebruik het niet zoveel. Ik zou niet weten met wie ik het laatst gechat heb.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij mij lijkt het wel een beetje gebaseerd te zijn op met wie ik regelmatig chat. Ongeveer dan.
Hmmm. Bij mij is het hele beeld vol. Eerste 8 heb ik wel soort van recent gechat, maar daarna komen er mensen die ik nooit spreek en daarna weer mensen die ik ooit wel heb gesproken.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb er nu negen man in staan, waarvan acht online en eentje die recent mobiel actief was. Ze staan allemaal door elkaar, dus ik weet niet of er een bepaalde volgorde in zit. Misschien wie het meest recent online is gegaan?
De eerste heb ik 2 keer mee gesproken, het meest gesproken met 4. Meest recent met 2, 6 en 5.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij mij lijkt het wel een beetje gebaseerd te zijn op met wie ik regelmatig chat. Ongeveer dan.
Ik denk dat het vrij willekeurig is. Waarom wil je het zo graag weten?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmmm. Bij mij is het hele beeld vol. Eerste 8 heb ik wel soort van recent gechat, maar daarna komen er mensen die ik nooit spreek en daarna weer mensen die ik ooit wel heb gesproken.
Het lijkt wel bovenste helft mobiel en onderste helft niet te zijn.
Maar bovenaan staat iemand die ik dinsdag heb gesproken, op 3 iemand die ik in oktober heb gesproken. :S
Omdat ik me verveelde en naar mijn lijst zat te kijken en ik het me toen afvroeg.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het vrij willekeurig is. Waarom wil je het zo graag weten?
Jij staat op 9. Hebben wij ooit fb chat gedaan? Nee toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 17:53 schreef Myraela het volgende:
Fera staat nu in mijn lijst.![]()
Dat ontkracht mijn punt wel, want volgens mij hebben wij nog nooit over FB gepraat.
Altijd die ontsteking van die dingenquote:Op donderdag 19 december 2013 17:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Scheelt dat Ashuki bij mij om de hoek zit.
Nieuwe verdelerkap erop en hij is weer zo goed als nieuw.
Misschien hooguit eens kort iets over een meet, maar zelfs dat denk ik niet. Ik hou FOK! graag gewoon op FOK! eigenlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij staat op 9. Hebben wij ooit fb chat gedaan? Nee toch?
Jij stond ook in mijn lijst. En Kaneel stond ineens op twee.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:53 schreef Myraela het volgende:
Fera staat nu in mijn lijst.![]()
Dat ontkracht mijn punt wel, want volgens mij hebben wij nog nooit over FB gepraat.
Ik heb op FB chat nooit iets om over te praten.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien hooguit eens kort iets over een meet, maar zelfs dat denk ik niet. Ik hou FOK! graag gewoon op FOK! eigenlijk.
Ik vind Whatsapp niet fijn als ik thuis ben, ik typ niet graag op mn telefoon.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb op FB chat nooit iets om over te praten.Behalve als iemand anders mij aanspreekt, maar dat zijn dezelfde mensen die ik ook op WhatsApp heb, dus gaat min of meer hetzelfde.
Ik typ ook verneukt op mijn telefoon, maar mensen zijn wel vaker bereikbaar op WhatsApp dan op FB. Dat heb ik in ieder geval gemerkt.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind Whatsapp niet fijn als ik thuis ben, ik typ niet graag op mn telefoon.
Greetings!quote:
Hogere stand gebruiken?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
Aloha
Wat een kut magnetron heb ik. Eten staat er al bijna 10 minuten in en het is nog steeds niet warm (genoeg)
Inb4 dan moet je m aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |