Wel oké. Ik had veel last van hoofdpijn de afgelopen tijd en na een bezoek aan de huisarts weet ik eindelijk waardoor het komt.quote:
Dan zet je er teveel in, of is dat ding gewoon kapot.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
Aloha
Wat een kut magnetron heb ik. Eten staat er al bijna 10 minuten in en het is nog steeds niet warm (genoeg)
Inb4 dan moet je m aanzetten.
Oh dat is welfijn om te wetenquote:Op donderdag 19 december 2013 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel oké. Ik had veel last van hoofdpijn de afgelopen tijd en na een bezoek aan de huisarts weet ik eindelijk waardoor het komt.
Het is wel redelijk veel ja, maar zelfs de bovenste laag wordt niet echt heel warm. Naja zo vaak gebruik ik hem toch (nog) niet.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan zet je er teveel in, of is dat ding gewoon kapot.
Zeker. Vooral als het iets is waar je zelf nooit opgekomen was. Spierspanning.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is welfijn om te weten
[..]
Het is wel redelijk veel ja, maar zelfs de bovenste laag wordt niet echt heel warm. Naja zo vaak gebruik ik hem toch (nog) niet.
Hmm dat hoor je wel vaker eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 18:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker. Vooral als het iets is waar je zelf nooit opgekomen was. Spierspanning.
Wat voor magnetron heb je? Tweedehands of nieuw?
Hoogste stand geen ontdooi stand?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat hoor je wel vaker eigenlijk
Uh, van m'n pa over genomen, ik kan zo geen merk vinden
Ik zal eens een fotootje maken. Wacht ffquote:Op donderdag 19 december 2013 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoogste stand geen ontdooi stand?
Is het een combimagnetron?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal eens een fotootje maken. Wacht ff
Nope, een of ander cheap ass ding.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een andere stand?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zal ie wel kapot zijn, want daar had ik 'm eerst op
Heel beroerd jaquote:Op donderdag 19 december 2013 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal zo even kijken. Ik moet m'n telefoon nog opladen.
Ik ben een beroerde smartphone gebruiker.
50 euri mediamarkt man, met je MPquote:
Dat zeiden we toch alquote:Op donderdag 19 december 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
Even dat filmpje van die twerkende Russin terug gezocht, op een fatsoenlijk scherm vallen die billen toch wel tegen
The Great and Powerful zeker?quote:Op donderdag 19 december 2013 18:18 schreef Viro het volgende:
Die zuurpruim van een neger dwerg in Oz is hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |