Deze is wel gruwelijk tof. Ziet er echt goed uit. Iets om naar uit te kijken 2k14 dus.quote:Op maandag 30 december 2013 00:26 schreef Qunix het volgende:
Ik dacht eerst serieus naar een MAD te kijken, of een grap ofzo... Maar het is echt.
Shingeki no Bahamut
2010quote:Op maandag 30 december 2013 00:39 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe "officiele" clip van Nero
Anime: http://myanimelist.net/anime/1352/Cyber_City_Oedo_808
Death Note is ook zeker de moeite waard. Pakt gelijk vanaf de eerste aflevering, toffe muziek, heerlijk duister sfeertje.quote:Op maandag 30 december 2013 22:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoi, ik meld mij maar even hier.
Door vrienden die anime kijken (waarvan je het he-le-maal niet zou zeggen, het zijn geen cosplay- of hentainerds maar gewoon normale gasten. Had een slecht beeld over animekijkers.) ben ik het ook gaan kijken. Shingeki en Soul Eater kijk ik nu. Fairy Tale is net klaar met downloaden.
Full Metal Alchemist Brotherhood is ook een leuke als je shingeki en soul eater leuk vindquote:Op maandag 30 december 2013 22:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Door vrienden die anime kijken (waarvan je het he-le-maal niet zou zeggen, het zijn geen cosplay- of hentainerds maar gewoon normale gasten. Had een slecht beeld over animekijkers.) ben ik het ook gaan kijken. Shingeki en Soul Eater kijk ik nu. Fairy Tale is net klaar met downloaden.
Dank je, ik ben hem nu aan het kuiken.quote:Op maandag 30 december 2013 22:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Death Note is ook zeker de moeite waard. Pakt gelijk vanaf de eerste aflevering, toffe muziek, heerlijk duister sfeertje.
Ah! Maar ik krijg alleen maar dubbed versies op torrentsitesquote:Op maandag 30 december 2013 22:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Full Metal Alchemist Brotherhood is ook een leuke als je shingeki en soul eater leuk vind
Het zijn net mensen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik weet dat het een domme aanname was, maar je moest eens op mijn scholen zitten. Dan snap je het wel.quote:
Ga Milky Holmes kiek'n.quote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik weet dat het een domme aanname was, maar je moest eens op mijn scholen zitten. Dan snap je het wel.
Ik zal je wel 2 sites linken waar je het gesubt vandaan kan halenquote:Op maandag 30 december 2013 22:37 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dank je, ik ben hem nu aan het kuiken.
[..]
Ah! Maar ik krijg alleen maar dubbed versies op torrentsites. Ik wil het ook gewoon op mijn telefoon/tablet/laptop kijken als ik onderweg ben en geen (normaal) internet heb.
Ach hier zijn het weaboo's in ontkenningquote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik weet dat het een domme aanname was, maar je moest eens op mijn scholen zitten. Dan snap je het wel.
weaboo'squote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach hier zijn het weaboo's in ontkenning
Ja, zie:quote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
Verder is het hier altijd gezellig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, zie:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Please tellquote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]hoezo ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat wat arasu zegt, en ik gewoon de grootste poster was hierquote:
hmm, toen was ik 10 en keek ik andere anime'squote:
awwwquote:Op maandag 30 december 2013 23:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hmm, toen was ik 10 en keek ik andere anime's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |