Ja, zie:quote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
Verder is het hier altijd gezellig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:03 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, zie:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Please tellquote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik weet dat het een domme aanname was, maar je moest eens op mijn scholen zitten. Dan snap je het wel.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]hoezo ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat wat arasu zegt, en ik gewoon de grootste poster was hierquote:
hmm, toen was ik 10 en keek ik andere anime'squote:
awwwquote:Op maandag 30 december 2013 23:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
hmm, toen was ik 10 en keek ik andere anime's
2006, het jaar van Black Blood Brothers, Black Lagoon (niet gezien), Code Geass (ook niet gezien), Death Notequote:
quote:Op maandag 30 december 2013 23:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die piek is mid 2012
ahaquote:Op maandag 30 december 2013 23:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Omdat wat arasu zegt, en ik gewoon de grootste poster was hier
Welkom!quote:Op maandag 30 december 2013 22:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoi, ik meld mij maar even hier.
Door vrienden die anime kijken (waarvan je het he-le-maal niet zou zeggen, het zijn geen cosplay- of hentainerds maar gewoon normale gasten. Had een slecht beeld over animekijkers.) ben ik het ook gaan kijken. Shingeki en Soul Eater kijk ik nu. Fairy Tale is net klaar met downloaden.
quote:Op maandag 30 december 2013 23:18 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die piek is mid 2012
Ho ho ho.... jaren op ons neerkijken, omdat je nlijkbaar een kortzichtige dropstaaf met vooroordelen bent....quote:Op maandag 30 december 2013 22:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoi, ik meld mij maar even hier.
Door vrienden die anime kijken (waarvan je het he-le-maal niet zou zeggen, het zijn geen cosplay- of hentainerds maar gewoon normale gasten. Had een slecht beeld over animekijkers.) ben ik het ook gaan kijken. Shingeki en Soul Eater kijk ik nu. Fairy Tale is net klaar met downloaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |