SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden! DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
U ookquote:
quote:
Tsja, wij zijn de echte diehards.quote:Op donderdag 19 december 2013 02:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Leegloop... allemaal diarree?
Wat een gekkigheid, waarde johannes.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is helemaal niet gedraaid
Rare gang van zaken, tong80 zal hier niet blij mee zijn.
Ach, ze is wel lekker maar niet echt een TOPSHOW nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:01 schreef j0rdiiii het volgende:
die anna heeft gewoon iedereen weggejaagd
Dat komt omdat ze een trui heeft aangetrokken...quote:Op donderdag 19 december 2013 03:01 schreef j0rdiiii het volgende:
die anna heeft gewoon iedereen weggejaagd
Hoeveel? 5? 6?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:04 schreef Snowballed het volgende:
Er staan wel wat dronken gasten leip te dansen op de 360cam..
Ja zoiets....quote:
Het moet nog een beetje tot ontbranding komen denk ikquote:
Bij Anna?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:07 schreef Snowballed het volgende:
Jas gestolen.. nu de rest nog...
Das ook goed...quote:
t zal de drank zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 03:09 schreef Snowballed het volgende:
Die gasten dansen ook gewoon door... zonder muziek...
Oh god.. weer zo'n dramabeller...quote:
Dit ja.. graveyard ten top...quote:Op donderdag 19 december 2013 03:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer een raar verhaal, een moeilijke band met z'n oma en z'n familie.
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 19 december 2013 03:11 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh god.. weer zo'n dramabeller...
Maar dan leuker...quote:
Hou jij van dit soort muziek ja kapi? Niet verwacht.quote:
Maar die zang...quote:
Wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hou jij van dit soort muziek ja kapi? Niet verwacht.
Veel te veel effect voor mij..quote:
Meer bluesachtige dingen en stampmuziekquote:
Effect?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Veel te veel effect voor mij..
Stem is nogal verdraaid...quote:
Ik ben ook een man van de blues, maar ik vind alle rock op metalshit na wel leuk.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meer bluesachtige dingen en stampmuziek
Hij zingt echt zo geloof ik. In 2011 op Pinkpop gezien. Maar zit wel een licht effect overheen ja.quote:
Er zijn ook hele fijne plaatjes.. maar die mogen niet....quote:Op donderdag 19 december 2013 03:17 schreef Trebo het volgende:
Toch maar even snel wezen kijken nog, Anna in levende lijve zien gebeurd ook niet elke dag. Wat een lekker wijf.
Volbeat is natuurlijk wel in de buurt van de rock n roll en bluesrock, ook al is het technisch wel metal (dubbel basspedaal en soms gitaartechniek)quote:Op donderdag 19 december 2013 03:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook een man van de blues, maar ik vind alle rock op metalshit na wel leuk.
In DM wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er zijn ook hele fijne plaatjes.. maar die mogen niet....
Is een kopstem, maar zit echt veel effect op..quote:Op donderdag 19 december 2013 03:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zingt echt zo geloof ik. In 2011 op Pinkpop gezien. Maar zit wel een licht effect overheen ja.
Gelukkig is er google.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Er zijn ook hele fijne plaatjes.. maar die mogen niet....
A. De kerstvakantie is nog niet begonnenquote:Op donderdag 19 december 2013 03:18 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een deceptie man. Zo weinig menschen.
QOTSA is wel lekker ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volbeat is natuurlijk wel in de buurt van de rock n roll en bluesrock, ook al is het technisch wel metal (dubbel basspedaal en soms gitaartechniek)
Queens of the Stone Age kun je dan vast ook wel waarderen?
C. Woensdagavond is geen studentenavond.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
A. De kerstvakantie is nog niet begonnen
B. Het regent.
C. Ze doen t dit jaar in een fucking dorp dat ook nog eens volledig geisoleerd ligt.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
A. De kerstvakantie is nog niet begonnen
B. Het regent.
Ze schrijft een persoonlijk verhaaltje voor geld.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:20 schreef waxmask het volgende:
De eerste autistische gast is er ook weer zien ik... Gezellig met je PC op TV...
Ok, ik ben tevreden met dit antwoordquote:
Je pc niet naast je tv hebben...quote:Op donderdag 19 december 2013 03:20 schreef waxmask het volgende:
De eerste autistische gast is er ook weer zien ik... Gezellig met je PC op TV...
Geil verhaal?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ze schrijft een persoonlijk verhaaltje voor geld.
Leeuwarden is op zichzelf en een beetje Snits aangewezen, en dan nog wat externe toevoer wat in Groningen studeert. Tis gewoon geen studentenstad. Ik heb geen enkele keuze vreemd gevonden (Breda de meest twijfelachtige) maar Leeuwarden heeft een eigen identiteit maar weinig draagvlak.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
C. Ze doen t dit jaar in een fucking dorp dat ook nog eens volledig geisoleerd ligt.
Graag gedaan. Ik hou ook van poppunk.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ok, ik ben tevreden met dit antwoord
Dorp?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
C. Ze doen t dit jaar in een fucking dorp dat ook nog eens volledig geisoleerd ligt.
Nee er bellen enkel depri menschen...quote:
Breda was kanjerdruk man. Was wel leuk toen en het is ook nog eens prima bereikbaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leeuwarden is op zichzelf en een beetje Snits aangewezen, en dan nog wat externe toevoer wat in Groningen studeert. Tis gewoon geen studentenstad. Ik heb geen enkele keuze vreemd gevonden (Breda de meest twijfelachtige) maar Leeuwarden heeft een eigen identiteit maar weinig draagvlak.
Leeuwarden is wel een groot dorp ja. Ik woon er en ik zie altijd wel bekenden. Maar ik hen vaak eerder dan zij mij gelukkigquote:
Breda heeft wat Zeeuws achterland en ligt in ieder geval ingesloten tussen Rotterdam en Tilburg. Daarnaast is er de randstad.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Breda was kanjerdruk man. Was wel leuk toen en het is ook nog eens prima bereikbaar.
Dat was mn punt. Daarbij is Breda gewoon een gezellige en mooie stad.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Breda heeft wat Zeeuws achterland en ligt in ieder geval ingesloten tussen Rotterdam en Tilburg. Daarnaast is er de randstad.
Jonge. Zelfs Urk is een stad. Ook Leeuwarden is onderdeel van de elfstedentocht.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wou Leeuwarden toch geen stad noemen?
Ik heb niets tegen Breda. Ik studeer er.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was mn punt. Daarbij is Breda gewoon een gezellige en mooie stad.
Goede troll.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:26 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Jonge. Zelfs Urk is een stad. Ook Leeuwarden is onderdeel van de elfstedentocht.
Er zijn hier in Brabant dorpen die 4 keer groter zijn...quote:Op donderdag 19 december 2013 03:26 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Jonge. Zelfs Urk is een stad. Ook Leeuwarden is onderdeel van de elfstedentocht.
Dat kan ik enkel toejuichen.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Breda. Ik studeer er.
Google even naar plaatjes en je bent zo genezen...quote:Op donderdag 19 december 2013 03:26 schreef waxmask het volgende:
Sinds Bellicher kan ik alleen maar mannelijke trekjes in Anna ontdekken.
Urk is ook niet zo groot nee.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Er zijn hier in Brabant dorpen die 4 keer groter zijn...
Kapi, laat je ook even een request achter?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:27 schreef kapiteintje het volgende:
Typhoon praat echt zoals de lokale speed addict hier in Tilburg.
Ohh jij komt uit Tilburg.. tokkietown nummero uno in NL.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:27 schreef kapiteintje het volgende:
Typhoon praat echt zoals de lokale speed addict hier in Tilburg.
Met welk achterliggend motief?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat kan ik enkel toejuichen.
Heeft dan ook meer te maken met stadsrechten en hoe die vroeger zijn gekocht door een dorp....quote:Op donderdag 19 december 2013 03:27 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Urk is ook niet zo groot nee.
Ja morgen. Ff een goed nummer bedenken.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kapi, laat je ook even een request achter?
http://fok.3fmfan.nl/requests/?
Johquote:Op donderdag 19 december 2013 03:28 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heeft dan ook meer te maken met stadsrechten en hoe die vroeger zijn gekocht door een dorp....
Leuke stad. Wil er zelf ook gaan wonen.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met welk achterliggend motief?
Ik sta er ook tussen met Heino.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
johannes_vermeer FC Groningen Laat ons weer eens juichen Markeer als gedraaid
Dit was ik helemaal nietBedrog.
Valt mee. Dan kun je beter in Venlo oid zijn geloof ik. Wel veel arbeiderswijken en dito mensen maar qua gedrag totaal niks aan de hand.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:28 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ohh jij komt uit Tilburg.. tokkietown nummero uno in NL.
Deze keuze juich ik toe.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuke stad. Wil er zelf ook gaan wonen.
Volgens mij zit er een bug in het systeem met al die foutieve nummers.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik sta er ook tussen met Heino.
Ik beloof je dat dat niet zal gebeuren.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze keuze juich ik toe.
Ik hoop dat je niet toegeeft aan Knut en in Japan gaat wonen.
Meer maffia daar (Turks), pas nog wat doden daar in de omgeving gevallen. Hebben de wiet en xtc in handen.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt mee. Dan kun je beter in Venlo oid zijn geloof ik. Wel veel arbeiderswijken en dito mensen maar qua gedrag totaal niks aan de hand.
Nou.. een keer op die kermis van jullie geweest, daarna nog even een feesttentje in. Ik heb nog nooit zoveel tuig bij elkaar gezien. Daarna de stadsbus in waar we moesten bukken omdat de ramen in gegooid werdenquote:Op donderdag 19 december 2013 03:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt mee. Dan kun je beter in Venlo oid zijn geloof ik. Wel veel arbeiderswijken en dito mensen maar qua gedrag totaal niks aan de hand.
Een goede zaak.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik beloof je dat dat niet zal gebeuren.
Ja op de kermis.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:32 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nou.. een keer op die kermis van jullie geweest, daarna nog even een feesttentje in. Ik heb nog nooit zoveel tuig bij elkaar gezien. Daarna de stadsbus in waar we moesten bukken omdat de ramen in gegooid werden
Misschien ga ik ooit er nog eens heen voor een 2e indruk, de 1e was niet zo best..
Lekker laid back wel..quote:Op donderdag 19 december 2013 03:32 schreef Maxbet het volgende:
Blijft toch wel een episch nummer dit
Nou dan waren het geen Tilburgersquote:Op donderdag 19 december 2013 03:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja op de kermis.Dan komt heel tokkie Nederland langs.
quote:Op donderdag 19 december 2013 03:33 schreef DaveDave09 het volgende:
Leuk om te kijken nu:
http://nba-stream.com/live/heat-live-stream/channel-1/
tiegame 2 rivalen 1:30 left
Kan ook. Maar al die tokkiedorpen in Brabant stromen dan compleet leeg.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:34 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nou dan waren het geen Tilburgers
De lekkere duiken ook pas op bij dat zeil evenement in Friesland, hoe heet het ook al weer, kutje zeilen of zoiets.quote:
Nee in de Reeshof woont geen tuig, ik herhaal in de Reeshof woont geen tuig...quote:Op donderdag 19 december 2013 03:34 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nou dan waren het geen Tilburgers
Dat zei ik vanmiddag al... als ze dronken zijn staan ze met een pilsje en een broodje vlees in die brievenbus te meuren...quote:
Skutsje sielen of sneekweek?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De lekkere duiken ook pas op bij dat zeil evenement in Friesland, hoe heet het ook al weer, kutje zeilen of zoiets.
De Reeshofquote:Op donderdag 19 december 2013 03:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee in de Reeshof woont geen tuig, ik herhaal in de Reeshof woont geen tuig...![]()
Dat was dit, maar die plaatjes mochten nie...quote:Op donderdag 19 december 2013 03:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zie ook nog geen lekkere wijven topic
Daar woont niet veel tuig nee. Veel te duur. Allemaal tweeverdieners nieuwbouw.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee in de Reeshof woont geen tuig, ik herhaal in de Reeshof woont geen tuig...![]()
oh ja dattequote:Op donderdag 19 december 2013 03:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Skutsje sielen of sneekweek?
Nieuwbouw van 30 jaar oud ja?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar woont niet veel tuig nee. Veel te duur. Allemaal tweeverdieners nieuwbouw.
Met kleren wel toch? Of ben ik nu weer dingen aan het zeggen die niet kloppen?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat was dit, maar die plaatjes mochten nie...
Nee gewoon poedelnakend... met tieten.. tepels.. verf.. etc..quote:Op donderdag 19 december 2013 03:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Met kleren wel toch? Of ben ik nu weer dingen aan het zeggen die niet kloppen?
Heb eerder niet echt meegelezen, ging te hard hier om BIT ook nog in de gaten te kunnen houden.
Voor pics?quote:
Yup, maat van me woont er al ruim 14 jaar nu....in een tokkiewijk in de Reeshof....quote:Op donderdag 19 december 2013 03:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je er ooit al eens geweest joh mafklapper?
Nee, dat gaat niet lukken inderdaad. Google enzo.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee gewoon poedelnakend... met tieten.. tepels.. verf.. etc..
Neejoh, door dat zware schild verzuipen ze.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:39 schreef Yurithemaster het volgende:
ik dacht dat schildpadden konden zwemmen
Ok. Nog nooit gezienquote:Op donderdag 19 december 2013 03:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup, maat van me woont er al ruim 14 jaar nu....in een tokkiewijk in de Reeshof....
Daar vonden we ze anders prima mee..quote:Op donderdag 19 december 2013 03:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet lukken inderdaad. Google enzo.
Hypocriet inderdaad.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:41 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daar vonden we ze anders prima mee..![]()
Waarheidquote:Op donderdag 19 december 2013 03:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Van Adsense mag het nou eenmaal niet. Geen adsense = geen inkomsten = geen Fok!
Niet meer nee...quote:Op donderdag 19 december 2013 03:42 schreef kapiteintje het volgende:
Er zit ook echt geen vet op die meid he.
Dat ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ook niet. De band uiteraard wel.
Ja ik weet t wel... maar toch blijft het verleidelijk in de nachtelijke uren...quote:Op donderdag 19 december 2013 03:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Van Adsense mag het nou eenmaal niet. Geen adsense = geen inkomsten = geen Fok!
quote:
Ooit wel gefavorite uit mijn Google Play "doe een gok radio" maar inderdaad voor het eerst op radio.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik ook niet. De band uiteraard wel.
Dat verwachtte ik al.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:45 schreef kapiteintje het volgende:
Is van hun laatste album Mechanical Bull.
Ik weet het, en ik zou jullie best een schop naar KPD willen geven voor een uurtje ofzo, maar volgens mij is er niemand meer wakker die jullie daar weer weg krijgtquote:Op donderdag 19 december 2013 03:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja ik weet t wel... maar toch blijft het verleidelijk in de nachtelijke uren...
Daar een apart Serious Request Lekkere Wijven topic openen ?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik weet het, en ik zou jullie best een schop naar KPD willen geven voor een uurtje ofzo, maar volgens mij is er niemand meer wakker die jullie daar weer weg krijgt
Oh dat zou ook nog een oplossing geweest zijn...quote:Op donderdag 19 december 2013 03:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik weet het, en ik zou jullie best een schop naar KPD willen geven voor een uurtje ofzo, maar volgens mij is er niemand meer wakker die jullie daar weer weg krijgt
Knocked Up, California Waiting.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:45 schreef Grunge. het volgende:
Ah, vandaar!
Ik vind eigenlijk On Call nog steeds het lekkerst.
Nog ff livebandje kijken... en daarna zie ik wel verder...quote:
Mietje!quote:Op donderdag 19 december 2013 03:49 schreef Rica het volgende:
Ik woon op een paar honderd meter maar het regent en is het koud.
*lekker binnen blijft*
Haha, same here. Dat van die paar honderd meter dan. Maar ik heb eigenlijk geen zin om me op te fleuren voor die camera's en zoquote:Op donderdag 19 december 2013 03:49 schreef Rica het volgende:
Ik woon op een paar honderd meter maar het regent en is het koud.
*lekker binnen blijft*
Doe een muts op.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Haha, same here. Dat van die paar honderd meter dan. Maar ik heb eigenlijk geen zin om me op te fleuren voor die camera's en zo.
Is dat nodig dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Haha, same here. Dat van die paar honderd meter dan. Maar ik heb eigenlijk geen zin om me op te fleuren voor die camera's en zo.
Dit ja...quote:
Zondag staat CA er op.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen zitten als een wilde screencaps te maken en voor je het weet sta je er op natuurlijk.
Ja maar anders wordt t ook lastig herkennen he.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar we weten al hoe die er uit ziet.
Ook dat.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:50 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, daarom. Je zou maar net het doelwit van de cameraman zijn.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Ook dat.Zeker als er maar weinig mensen staan. Weet je zeker dat ze je eruit pikken
Loop jij normaal niet rond in een shirtje met Fok logo er op?quote:Op donderdag 19 december 2013 03:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja maar anders wordt t ook lastig herkennen he.
Je kan wel lekker voorste rang staanquote:Op donderdag 19 december 2013 03:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Ook dat.Zeker als er maar weinig mensen staan. Weet je zeker dat ze je eruit pikken
Alleen op zon- en feestdagen.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Loop jij normaal niet rond in een shirtje met Fok logo er op?
Ja! Die 'R.' ook!quote:Op donderdag 19 december 2013 03:56 schreef kapiteintje het volgende:
Dit lijkt wel een beetje op Lucky Fonz III
Ik heb ook een speldje met johannes_vermeer er op zodat men mij niet met andere minder interessante users kan verwarren.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen op zon- en feestdagen.
Nou ja een request namens Geert is zo gemaakt natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2013 03:58 schreef Yurithemaster het volgende:
volgens mij zal dit nummer niet in wilders playlist staan
Jammer dat je GGMM er direct weer bij moet betrekken.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook een speldje met johannes_vermeer er op zodat men mij niet met andere minder interessante users kan verwarren.
Ik heb niet zo'n machtige snor als hij.quote:Op donderdag 19 december 2013 03:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat je GGMM er direct weer bij moet betrekken.
quote:
En ikquote:Op donderdag 19 december 2013 04:01 schreef Snowballed het volgende:
Ben ik nou nog de enige die vanaf het begin luistert..?
Oh je bent er nog...quote:
Die gaap was een 'dit is saai'quote:
Ja, doordeweekse nachten is wat anders dan primetime, niet gekquote:Op donderdag 19 december 2013 04:06 schreef Snowballed het volgende:
En dan te bedenken dat dit topic vloog....
Klopt...quote:Op donderdag 19 december 2013 04:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, doordeweekse nachten is wat anders dan primetime, niet gek
Kunnen we de zang niet muten.quote:Op donderdag 19 december 2013 04:10 schreef Snowballed het volgende:
Lekker hoor... helemaal met die sax..![]()
Heb alleen niet zo veel met dit soort rap
quote:
Zeikmuziek tijdens de graveyard is minder.quote:Op donderdag 19 december 2013 04:14 schreef Snowballed het volgende:
Maar livebandjes tijdens de graveyard zijn altijd leuk.....
Pff ik zou t niet weten...quote:Op donderdag 19 december 2013 04:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke reclame was dit nog maar van?
Rood bord.. witte lettersquote:
Het is te laat...quote:Op donderdag 19 december 2013 04:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rood bord.. witte letters
Dat is van die vreselijke reclame met Tijl Beckandquote:
Het kwartje valt enzo....quote:Op donderdag 19 december 2013 04:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is van die vreselijke reclame met Tijl Beckand![]()
Daarom brei ik er ook zo maar een eind aan...quote:Op donderdag 19 december 2013 04:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben wel vrij moe en de muziek + show is niet memorabel.
Zeg dan eens op een juiste manier goedemorgen...quote:
Paul vroeg net of het ochtend of nacht wasquote:Op donderdag 19 december 2013 04:56 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zeg dan eens op een juiste manier goedemorgen...
Goeiemorgen Lunaquote:
Niet zo veel praten... het is ochtend...quote:Op donderdag 19 december 2013 04:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Paul vroeg net of het ochtend of nacht was
Ik ga zo m'n bed in denk ik.. wat brengt jou zo vroeg hier?quote:
Ik ga zo trainenquote:Op donderdag 19 december 2013 04:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n bed in denk ik.. wat brengt jou zo vroeg hier?
Moet dat zo vroeg?quote:
Pff..... vreselijk.quote:
Hoe vaak moet je dat op een week dan?quote:
Goeiemorgen.quote:
Nu voor t eerst.quote:Op donderdag 19 december 2013 05:15 schreef waxmask het volgende:
Je lult dan ook tegen jezelf hahaha...
Zekerquote:
Zeker, en dit is hun bestequote:
Ik heb intussen de hele nacht gegamedquote:Op donderdag 19 december 2013 05:53 schreef Grunge. het volgende:
Het is dat dit mijn achtergrond is, constant kijken was te saai geweest.
Welk spel?quote:Op donderdag 19 december 2013 05:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb intussen de hele nacht gegamed
Yup, niet heel actief maar creds voor het wakker blijven.quote:Op donderdag 19 december 2013 06:36 schreef PeterPastoor het volgende:
Is Anna hele nacht opgebleven? Goedemorgen trouwens!
GTA?quote:Op donderdag 19 december 2013 05:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb intussen de hele nacht gegamed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |