Kan wel vragen of een mod hem aan wil passenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vond "met een taalfalende Hups" niet kunnen want eigen naamtopique maken is not done
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zweepje hangt al aan mijn bed
Maar dan lijkt het net alsof ik een eigen naamtopique heb gemaaktquote:Op donderdag 19 december 2013 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan wel vragen of een mod hem aan wil passen
Dat verdien je dan eigenlijk ook gewoon met die foutquote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan lijkt het net alsof ik een eigen naamtopique heb gemaakt
Daar is over gesproken ja door 2 niet nader te benoemen individuen.quote:
Hij was inderdaad wel heel ergquote:Op donderdag 19 december 2013 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat verdien je dan eigenlijk ook gewoon met die fout
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar is over gesproken ja door 2 niet nader te benoemen individuen.
Hmm even kijken welke dat ook alweer wasquote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha![]()
Als ik morgen op tijd ben, wil ik wel ff bij die Coupe in Doetinchem kijken.
En kijk dan ook bij coupe's niet op LPG en wordt lid van een grote BMW club en vraag daar rond. Soms zijn daar mensen die een auto wel weg willen doen, maar niet actief te koop zetten.
Schiet niet op zo dan en op Gaspedaal.nl?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm even kijken welke dat ook alweer was
Er staan helaas niet zoveel 318i coupé's op MPDat van die BMW-club is wel een goeie tip. Die uit Zwolle is trouwens ook verkocht....
Wel kut dat ik midden in de zomer jarig ben, meestal niet zo'n beste tijd om tattoo's te laten zettenquote:
Daarom bonnen/geld sparen en in het najaar zettenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel kut dat ik midden in de zomer jarig ben, meestal niet zo'n beste tijd om tattoo's te laten zetten
Om een of andere reden had ik daar gisteren maar 1 resultaat, nu meer dus even spitten...quote:Op donderdag 19 december 2013 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Schiet niet op zo dan en op Gaspedaal.nl?
Vriend van me had er wel een, is alleen inmiddels half uit elkaar door een gekantelde zuigerquote:Op donderdag 19 december 2013 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm even kijken welke dat ook alweer was
Er staan helaas niet zoveel 318i coupé's op MPDat van die BMW-club is wel een goeie tip. Die uit Zwolle is trouwens ook verkocht....
Ga maar in de hoek je schamenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij was inderdaad wel heel erg
Het is dat ik zo naar bed ga anders had ik ook een bakkie genomenquote:
Ik zal morgen aan vlinderman vragen of hij me wil straffenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vriend van me had er wel een, is alleen inmiddels half uit elkaar door een gekantelde zuiger
[..]
Ga maar in de hoek je schamen
Ik ben ook aan het hopen dat het in april en mei geen lekker strandweer is!!quote:Op donderdag 19 december 2013 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel kut dat ik midden in de zomer jarig ben, meestal niet zo'n beste tijd om tattoo's te laten zetten
Ja daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 19 december 2013 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vriend van me had er wel een, is alleen inmiddels half uit elkaar door een gekantelde zuiger
[..]
Ga maar in de hoek je schamen
Ook als je kijkt naar de niet LPG auto's? En soms helpt het om "LPG" te selecteren ipv "LPG-G3"quote:Op donderdag 19 december 2013 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om een of andere reden had ik daar gisteren maar 1 resultaat, nu meer dus even spitten...
Ik verwacht nog een bakkie of 6 te drinken deze nacht. Minimaal.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is dat ik zo naar bed ga anders had ik ook een bakkie genomen
Maar heb net een pot thee leeggelurkt
Fijn he nachtdienstenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog een bakkie of 6 te drinken deze nacht. Minimaal.
Hmm ik weet al hoe het komt, ik had BMW + bouwjaar 2000 en nieuwer + 318 + coupe. Dat is maar 2 resultatenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook als je kijkt naar de niet LPG auto's? En soms helpt het om "LPG" te selecteren ipv "LPG-G3"
Heerlijk.quote:
Zo geduldig ben ik meestal niet.. Als ik het geld ervoor bij elkaar heb dan moet ik ook meteen gaanquote:Op donderdag 19 december 2013 00:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom bonnen/geld sparen en in het najaar zetten
Ja dat is ook een optie als je een zieke thuis hebtquote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal morgen aan vlinderman vragen of hij me wil straffen
Ik denk probeer alvast wat onderdelen te slijten aan jequote:
Dat is het voordeel aan een tatoeëerder die alleen op afspraak werktquote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo geduldig ben ik meestal niet.. Als ik het geld ervoor bij elkaar heb dan moet ik ook meteen gaan
Harriequote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ik weet al hoe het komt, ik had BMW + bouwjaar 2000 en nieuwer + 318 + coupe. Dat is maar 2 resultaten
Waarom niet @ Nesselanden?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal morgen aan vlinderman vragen of hij me wil straffen
[..]
Ik ben ook aan het hopen dat het in april en mei geen lekker strandweer is!!
Oh en ik zal deze zomer niet te vinden zijn op de nesselanden
Welterusten wijffiequote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het gezellig allemaal maar mijn wekker gaat morgenochtend wel weer om kwart v 7 af
dus ik zeg weltrusten![]()
Hij gaat maar gewoon naar school!quote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat is ook een optie als je een zieke thuis hebt
[..]
Ik denk probeer alvast wat onderdelen te slijten aan je
Ja, laat ik in die-hard feyenooit gebied met mn nieuwe Amsterdam tatoeage gaan liggenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom niet @ Nesselanden?
Tegen die tijd mag het wel weer hoor
Wat?quote:
Fuck, zo laat alweerquote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het gezellig allemaal maar mijn wekker gaat morgenochtend wel weer om kwart v 7 af
Geen hond die het opvalt johquote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, laat ik in die-hard feyenooit gebied met mn nieuwe Amsterdam tatoeage gaan liggen
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij gaat maar gewoon naar school!
Trustenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb weinig behoefte om het uit te proberenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen hond die het opvalt joh
Voor velen is het gewoon een pin-up die tegen een paal leunt..![]()
Als ik tijd heb en je dat wilt jaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat?
Nu doet ie het overigens wel, maar ik weet niet wat ik verandert heb
Deze ga je bekijken? http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=242211422
*veranderdquote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat?
Nu doet ie het overigens wel, maar ik weet niet wat ik verandert heb
Deze ga je bekijken? http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=242211422
Is het zo erg dan?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, laat ik in die-hard feyenooit gebied met mn nieuwe Amsterdam tatoeage gaan liggen
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb weinig behoefte om het uit te proberen
Als je er tijd voor hebt is dat misschien wel een ideequote:Op donderdag 19 december 2013 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik tijd heb en je dat wilt ja
Jij moet niet zeuren met je 'zij'quote:
Top, ga ik nu slapen, want wil over 7u in de auto zittenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je er tijd voor hebt is dat misschien wel een idee
[..]
Jij moet niet zeuren met je 'zij'
Okquote:Op donderdag 19 december 2013 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je er tijd voor hebt is dat misschien wel een idee
[..]
Jij moet niet zeuren met je 'zij'
Geldt ook voor mijquote:Op donderdag 19 december 2013 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Top, ga ik nu slapen, want wil over 7u in de auto zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |