quote:
Ohquote:Op woensdag 18 december 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was niet na 2 maanden droogstand he
Ja wat?quote:
DAT KOMT NIET DOOR SEKS MET MIJ!!!quote:
Nee dat komt van het schaatsenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DAT KOMT NIET DOOR SEKS MET MIJ!!!
Train je ook voor de elfstedentocht?quote:
Pupke? Jij gaat teveel met GvsE omquote:Op woensdag 18 december 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan jij toch heul niet aan pupke
[..]
Mooi
Weet ik nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks
Wilde je volgende week nog naar de IKEA?
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Train je ook voor de elfstedentocht?
Ja want morgen pesten is leukerquote:
Watjequote:
Echt hequote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pupke? Jij gaat teveel met GvsE om
Aan jou wel jaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik niet![]()
Er wordt in eens alles aan mij gevraagd om leuke dingen te gaan doen
Wat weet jij er nou vanquote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja want morgen pesten is leuker
Eigenlijk sowieso niet want jij hebt je vent al dus daar blijf je gewoon bij
[..]
Watje
Ik heb helemaal niets! Ja een stomme belofte.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja want morgen pesten is leuker
Eigenlijk sowieso niet want jij hebt je vent al dus daar blijf je gewoon bij
[..]
Watje
Euhm. Ik wel, en ergens toch weer niet.. Maar stiekem wel en ook weer niet!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he![]()
Al zie ik het probleem niet zo hoor
En die zijn vaak niks waardquote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets! Ja een stomme belofte.
Jij loopt te piepen over je knie.quote:
Onzin, je bent verliefd, doe er wat mee morgenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets! Ja een stomme belofte.
Ach jij weet nu hoe je ons stil moet krijgenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm. Ik wel, en ergens toch weer niet.. Maar stiekem wel en ook weer niet!
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij loopt te piepen over je knie.Watje
quote:
Ik voel iets van haat opborrelenquote:
Ben ik ook, ligt helemaal in de planning!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Onzin, je bent verliefd, doe er wat mee morgen
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En zo niet heb je altijd ons nog hierquote:Op woensdag 18 december 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben ik ook, ligt helemaal in de planning!
Ja, maar dat is niet iets wat vaker voor gaat komen hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach jij weet nu hoe je ons stil moet krijgen
En dat gaat mij helpen op welke manier?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En zo niet heb je altijd ons nog hier
Ik geloof niet dat dit helemaal volgens het boek opvoeden voor dummies isquote:Op woensdag 18 december 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
OE OE OE OE
Y. heeft nu straf, mag een week niet naar breakdancen. Ik zeg gewoon tegen hem dat als hij morgen niet ziek thuis blijft dat hij dan naar breakdancen mag
Je zei ook al heel stellig dat ik deze niet zou krijgen dus ik geloof je nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet iets wat vaker voor gaat komen hoor
Volgende keer weer gewoon ducttape Joofquote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bondagetape is sterker.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgende keer weer gewoon ducttape Joof
Jawel joh!!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit helemaal volgens het boek opvoeden voor dummies is
Eh...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat gaat mij helpen op welke manier?
Bacon werkt ookquote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij mij nietquote:
Ach, voorlopig ben je nog niet jarig, dus ik heb nog heel lang om me te bedenkenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je zei ook al heel stellig dat ik deze niet zou krijgen dus ik geloof je niet
En 2 maanden na mn verjaardag is het alweer kerstquote:Op woensdag 18 december 2013 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, voorlopig ben je nog niet jarig, dus ik heb nog heel lang om me te bedenken
Ja maar dan heb je vast geen tattoo om voor te sparenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En 2 maanden na mn verjaardag is het alweer kerst
Hoezo... 50% is dan al opgelost.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, bacon meebrengen is gevaarlijk..
Bacon. Is. Gevaarlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo... 50% is dan al opgelost.
Huppel is sowieso niet zo erg toch
WHAHAHAHAquote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je vast geen tattoo om voor te sparen
Mijne is nu eerst aan de beurt
Je hebt altijd tattoos om voor te sparenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je vast geen tattoo om voor te sparen
Mijne is nu eerst aan de beurt
Ze sloopt hem in haar zoektocht naar waar de bacon is verstopt. Letterlijk slopenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo... 50% is dan al opgelost.
Huppel is sowieso niet zo erg toch
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze sloopt hem in haar zoektocht naar waar de bacon is verstopt. Letterlijk slopen
Heb jij alweer een tatoeage op de planning staan?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt altijd tattoos om voor te sparen
Ik kan naar niet beslissen wat ik wil.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij alweer een tatoeage op de planning staan?
Snap.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHAHA
Jij bent grappig!!
Na de pin-up wil ik toch echt verder aan mijn arm. Cijfertjesman moet erbij, pootafdrukje van Max, nog een aantal dingen die veel betekenen voor mij!
Stil nou!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt altijd tattoos om voor te sparen
Lastig is dat he!!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan naar niet beslissen wat ik wil.
Maar wil wel nieuwe inkt ja.
Dacht jij dat?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snap.
Maar eerstvolgende ben ik hoor! Daar zou ook iets van sponsoring voor komen dacht ik
[..]
Stil nou!![]()
Jij pompt alles in je auto. Same differencequote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
Ben ik blij dat ik niet met die ellende meedoe zeg
Jij hebt geen en wil geen tatoeage?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
Ben ik blij dat ik niet met die ellende meedoe zeg
Niet eensquote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij pompt alles in je auto. Same difference
Honda logo op mijn borst is natuurlijk ook een optie.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhuh en ik heb dagelijks ruige seksquote:
Wellicht ooit maar zou nu niet weten wat. Om nou zomaar iets te zetten,nah.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen en wil geen tatoeage?
Godver!!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Honda logo op mijn borst is natuurlijk ook een optie.
Of op mijn lul, omdat die ook zo betrouwbaar is.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en ik heb dagelijks ruige seks
Alles kanquote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens
Wou dat het kon, kon ik weer eens zandvoort op
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Betrouwbaar als stipt om de 2 uur zeiken?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zomaar iets moet je ook niet doen nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht ooit maar zou nu niet weten wat. Om nou zomaar iets te zetten,nah.
Het is de leeftijd hequote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Betrouwbaar als stipt om de 2 uur zeiken?
Heb je meer plezier vanquote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En binnen 10 seconden klaarquote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Betrouwbaar als stipt om de 2 uur zeiken?
Zijn die club races er nog? Dan kost het nauwelijks geld om de baan op te gaan toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens
Wou dat het kon, kon ik weer eens zandvoort op
Oh neehoor, ieder z'n ding hoor. Maar zolang het maar betekenis heeft, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zomaar iets moet je ook niet doen nee.
Maar het is dus niet zo dat je er een hekel/afkeer aan/voor hebt?
Dat verschilt per persoon hequote:
Ik heb ooit een vriendje gehad die toen we bijna een jaar bij elkaar waren doodleuk zij dat hij walgde van tatoeages.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh neehoor, ieder z'n ding hoor. Maar zolang het maar betekenis heeft, dat dan weer wel.
Vast wel, lijkt me alleen niet slim te doen met kans om auto in de prak te rijden en verder van huis te zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn die club races er nog? Dan kost het nauwelijks geld om de baan op te gaan toch?
welke dag wilde jij naar ikea dan? ikeahoertje vamme? overigens ga ik niet naar amersfoort hoorquote:
Kijken vs. ervaren... Een auto kan je delen met je vrienden...quote:
Daarover gesproken, al wat afspraken kunnen maken om auto's te bekijken?quote:
zij?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendje gehad die toen we bijna een jaar bij elkaar waren doodleuk zij dat hij walgde van tatoeages.
Goed puntquote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel, lijkt me alleen niet slim te doen met kans om auto in de prak te rijden en verder van huis te zijn.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendje gehad die toen we bijna een jaar bij elkaar waren doodleuk zij dat hij walgde van tatoeages.
Damn, heb ik die fout echt gemaakt?quote:
2x ge-qoute zelfsquote:Op donderdag 19 december 2013 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn, heb ik die fout echt gemaakt?![]()
OMG
Dan nog verschilt het per persoon peu.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijken vs. ervaren... Een auto kan je delen met je vrienden...
[..]
Daarover gesproken, al wat afspraken kunnen maken om auto's te bekijken?
Gaat sneller dan je denkt he.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG
Te erg gewoonquote:
Ik ben meteen van mijn a proposquote:
Maakt mij niet zoveel uit, alleen maandagochtend wordt 'm nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welke dag wilde jij naar ikea dan? ikeahoertje vamme? overigens ga ik niet naar amersfoort hoor
Nope. Ik wil eigenlijk zo'n coupe vinden zoals die in groningen stondquote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijken vs. ervaren... Een auto kan je delen met je vrienden...
[..]
Daarover gesproken, al wat afspraken kunnen maken om auto's te bekijken?
Geen dure woorden gebruiken he, we zijn slechts simpel volk.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben meteen van mijn a propos
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OMG
Hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, alleen maandagochtend wordt 'm niet
[..]
Nope. Ik wil eigenlijk zo'n coupe vinden zoals die in groningen stond
Je kan ook gewoon zeggen, van mijn stuk.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.woorden.org/woord/%C3%A0%20propos
Zweepje hangt al aan mijn bedquote:
Ik weet wel wat het betekent.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.woorden.org/woord/%C3%A0%20propos
quote:Op donderdag 19 december 2013 00:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zweepje hangt al aan mijn bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |