Dacht jij dat?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Snap.
Maar eerstvolgende ben ik hoor! Daar zou ook iets van sponsoring voor komen dacht ik
[..]
Stil nou!![]()
Jij pompt alles in je auto. Same differencequote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
Ben ik blij dat ik niet met die ellende meedoe zeg
Jij hebt geen en wil geen tatoeage?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
Ben ik blij dat ik niet met die ellende meedoe zeg
Niet eensquote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij pompt alles in je auto. Same difference
Honda logo op mijn borst is natuurlijk ook een optie.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhuh en ik heb dagelijks ruige seksquote:
Wellicht ooit maar zou nu niet weten wat. Om nou zomaar iets te zetten,nah.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt geen en wil geen tatoeage?
Godver!!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Honda logo op mijn borst is natuurlijk ook een optie.
Of op mijn lul, omdat die ook zo betrouwbaar is.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en ik heb dagelijks ruige seks
Alles kanquote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens
Wou dat het kon, kon ik weer eens zandvoort op
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Betrouwbaar als stipt om de 2 uur zeiken?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zomaar iets moet je ook niet doen nee.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht ooit maar zou nu niet weten wat. Om nou zomaar iets te zetten,nah.
Het is de leeftijd hequote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Betrouwbaar als stipt om de 2 uur zeiken?
Heb je meer plezier vanquote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En binnen 10 seconden klaarquote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Betrouwbaar als stipt om de 2 uur zeiken?
Zijn die club races er nog? Dan kost het nauwelijks geld om de baan op te gaan toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet eens
Wou dat het kon, kon ik weer eens zandvoort op
Oh neehoor, ieder z'n ding hoor. Maar zolang het maar betekenis heeft, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zomaar iets moet je ook niet doen nee.
Maar het is dus niet zo dat je er een hekel/afkeer aan/voor hebt?
Dat verschilt per persoon hequote:
Ik heb ooit een vriendje gehad die toen we bijna een jaar bij elkaar waren doodleuk zij dat hij walgde van tatoeages.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh neehoor, ieder z'n ding hoor. Maar zolang het maar betekenis heeft, dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |