Ik heb ze eigenlijk net gedownload en was van plan ze gewoon op m`n laptop te kijkenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar
Waar moeten we dan HP kijken? Waar laat je ons dan?
wat?quote:
Ik weet niet waarom ik dat zei. Sorry.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ik ook niet hoor
[..]
Jamaar, ja oh euh ohh
Je bent met mij aan het fucken.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik dat zei. Sorry.
VA en Aldo wel, en ik ben `nog nader te bepalen?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Komen VA, jij, Aldo en nog paar nader te bepalen mensen bij mij. Simpel zat.
OEHquote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Komen VA, jij, Aldo en nog paar nader te bepalen mensen bij mij. Simpel zat.
Voor zover ik weet lig ik hier alleen in bed hoor.quote:
Oh wat zeg jij nou whieeheiquote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor zover ik weet lig ik hier alleen in bed hoor.
Afgesproken.quote:
ik zorg voor de benzos en whisky tegen het verdrietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Muto het volgende:
Fok-It, Inso, zullen we alle wedstrijden van Feijenoord dit seizoen saampjes terug gaan kijken. Ze spelen zó goed en attractief.
Vooral de eerste 3 wedstrijdenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Muto het volgende:
Fok-It, Inso, zullen we alle wedstrijden van Feijenoord dit seizoen saampjes terug gaan kijken. Ze spelen zó goed en attractief.
Autiquote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk net gedownload en was van plan ze gewoon op m`n laptop te kijken
Vergis je je niet met Ajax?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Muto het volgende:
Jij zit in de andere groep.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VA en Aldo wel, en ik ben `nog nader te bepalen?
Waar merk je dat?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
LR is zo positief, daar voel ik het aan.
oh hihi heb ik het verkeerd ;pquote:
Dit. Keertje op CS moeten slapen omdat er geen treinen meer reden, bankjes liggen voor geen meter.quote:
Namen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen hier zouden eens flink genomen moeten worden in de dark room
jij?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Je doelt hiermee op Ezell?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Oh dan is dit wel een waardevolle mening.quote:
Oeh... Stuotert...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Wie.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Pimmiequote:Op woensdag 18 december 2013 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
pim fortuin hield ook wel van de dark room, met marokkanen
En wie neemt ze dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:53 schreef Stuart het volgende:
Ik ben zeer ontevreden dat jij mij hebt geblokt op de dm, terwijl je een discussie aanging.quote:
Uiteindelijk wel jaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was een idioot
maar ja wel trots van rotterdam
Je kan het oneens zijn met de man maar een idioot was hij allesbehalve natuurlijkquote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was een idioot
Euh, dat vind ik wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kan het oneens zijn met de man maar een idioot was hij allesbehalve natuurlijk
Absoluut niet. De enige politicus welke het volk aansprak en zijn stellingen zowaar kon onderbouwen en met alternatieven kwam. Of het voor iedereen even positief was is een tweede.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was een idioot
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben zeer ontevreden dat jij mij hebt geblokt op de dm, terwijl je een discussie aanging.
Die ene jongen die zover in de friendzone zit dat het zelfs andere meiden aantast.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe moet ik dat one of the girls zijn opvatten? Ezellien, sof, cachie?
Dat mag. Ik vond het een zeer onderlegd persoon. Ongeacht of ik zijn mening al dan niet deel was hij een zeer hoog geschoold manquote:
Ehh, Pim was degene die in een debat gewoon niet meer uit zn woorden kwam en dan maar gewoon wegliep. Ja, super sterk.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. De enige politicus welke het volk aansprak en zijn stellingen zowaar kon onderbouwen en met alternatieven kwam. Of het voor iedereen even positief was is een tweede.
En Geert Wilders doet dat zonder onderbouwing en alternatievenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. De enige politicus welke het volk aansprak en zijn stellingen zowaar kon onderbouwen en met alternatieven kwam. Of het voor iedereen even positief was is een tweede.
Nee, het type mensen wat daar over het algemeen komt kan ik niet warm van worden denk ik.quote:
Als ze jou one of the girls noemen, dan zit je dus in de friendzonequote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe moet ik dat one of the girls zijn opvatten? Ezellien, sof, cachie?
Dat kwam ook door de domheid van de anderen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh, Pim was degene die in een debat gewoon niet meer uit zn woorden kwam en dan maar gewoon wegliep. Ja, super sterk.
so be itquote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die ene jongen die zover in de friendzone zit dat het zelfs andere meiden aantast.
Dat is geen nieuwsquote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ze jou one of the girls noemen, dan zit je dus in de friendzone.
Fortuyn was ook een intelligente man. Wilders is een clown.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En Geert Wilders doet dat zonder onderbouwing en alternatieven
Altijd fijn he. Zo'n bevestiging.quote:
hoi sofjequote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Altijd fijn he. Zo'n bevestiging.
Laat maar zien dan. Want ik kan enkel overwinningen herinneren en kinderachtige PVDA'ers die het niet meer aankonden.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh, Pim was degene die in een debat gewoon niet meer uit zn woorden kwam en dan maar gewoon wegliep. Ja, super sterk.
hey insoquote:
Correctquote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
ik zorg altijd voor de goede onderwerpen hier.
Hello Etsuuquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kwam ook door de domheid van de anderen.
maakt niet uit, want het is andersom ook het gevalquote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het type mensen wat daar over het algemeen komt kan ik niet warm van worden denk ik.
Zal eens kijken of ik het kan vindenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat maar zien dan. Want ik kan enkel overwinningen herinneren en kinderachtige PVDA'ers die het niet meer aankonden.
Er is altijd nog iets als een context.
Goh.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
maakt niet uit, want het is andersom ook het geval
vervelendquote:
Wiequote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef Stuart het volgende:
Kunnen we niet een paar mensen offeren ten gunste van Jimbo?
ja, stel maar een poll opquote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef Stuart het volgende:
Kunnen we niet een paar mensen offeren ten gunste van Jimbo?
Veel politici zijn dom.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
de laatste die ik kan herinneren die wegliep uit een debat was roemer.
Roemer
oh dat is kutquote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee alleen gekotst en verzorgd
Je moet het ook niet op zo'n manier vragen. Nu giechelen ze alleen om jequote:Op woensdag 18 december 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar mijn vraag wordt ontweken door degenen aan wie ik het vraag
Als ik namen ga noemen heeft dat mogelijk directe gevolgen voor mij daar 'offer' een brede invulling kentquote:
doeg scheetjequote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef Muto het volgende:
Ben nu echt weg.
Dag skatties en de rest.![]()
Niet doenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef Muto het volgende:
Ben nu echt weg.
Dag skatties en de rest.![]()
Je bent niet lief.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik namen ga noemen heeft dat mogelijk directe gevolgen voor mij daar 'offer' een brede invulling kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |