Ik heb ze eigenlijk net gedownload en was van plan ze gewoon op m`n laptop te kijkenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar
Waar moeten we dan HP kijken? Waar laat je ons dan?
wat?quote:
Ik weet niet waarom ik dat zei. Sorry.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ik ook niet hoor
[..]
Jamaar, ja oh euh ohh
Je bent met mij aan het fucken.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik dat zei. Sorry.
VA en Aldo wel, en ik ben `nog nader te bepalen?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Komen VA, jij, Aldo en nog paar nader te bepalen mensen bij mij. Simpel zat.
OEHquote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Komen VA, jij, Aldo en nog paar nader te bepalen mensen bij mij. Simpel zat.
Voor zover ik weet lig ik hier alleen in bed hoor.quote:
Oh wat zeg jij nou whieeheiquote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor zover ik weet lig ik hier alleen in bed hoor.
Afgesproken.quote:
ik zorg voor de benzos en whisky tegen het verdrietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Muto het volgende:
Fok-It, Inso, zullen we alle wedstrijden van Feijenoord dit seizoen saampjes terug gaan kijken. Ze spelen zó goed en attractief.
Vooral de eerste 3 wedstrijdenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Muto het volgende:
Fok-It, Inso, zullen we alle wedstrijden van Feijenoord dit seizoen saampjes terug gaan kijken. Ze spelen zó goed en attractief.
Autiquote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ze eigenlijk net gedownload en was van plan ze gewoon op m`n laptop te kijken
Vergis je je niet met Ajax?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Muto het volgende:
Jij zit in de andere groep.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VA en Aldo wel, en ik ben `nog nader te bepalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |