Zullen wij een andere marathon organiseren? En dan kapen we de gezellige mensen uit de andere marathon weg.quote:
Ik kan me echt niet herinneren laatste keer dat ik zo ziek was.quote:
quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet herinneren laatste keer dat ik zo ziek was.
Ja, nog net.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
Was las ik trouwens, is VA one of the girls geworden?! Ik ben ook nog one of the girls toch?!
hoe weet jij dat mijn trein er bijna is?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Sorry Inso.
[..]
Groeten
[..]
Doei Essn
blijkbaar ja. Ik weet niet hoe ik het op moet vattenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
Was las ik trouwens, is VA one of the girls geworden?! Ik ben ook nog one of the girls toch?!
Ezellfilmmarathons zijn wel het leukst, maar die krijgen jullie niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Zullen wij een andere marathon organiseren? En dan kapen we de gezellige mensen uit de andere marathon weg.
Jaquote:
Eh?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoe weet jij dat mijn trein er bijna is?
Motownquote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een leuke muziek heb ik vandaag ontdekt
oud genoeg.om je trucjes.te.doorzienquote:
Wat voel je dan.quote:
Maarquote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezellfilmmarathons zijn wel het leukst, maar die krijgen jullie niet.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
blijkbaar ja. Ik weet niet hoe ik het op moet vatten
Jamaar, ja oh euh ohhquote:
Ik wist niet eens dat je dronken wasquote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
oud genoeg.om je trucjes.te.doorzien
Komen VA, jij, Aldo en nog paar nader te bepalen mensen bij mij. Simpel zat.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezellfilmmarathons zijn wel het leukst, maar die krijgen jullie niet.
geen idee, op het balkon?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar
Waar moeten we dan HP kijken? Waar laat je ons dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |