Fok-it smeken dus.quote:
Hoequote:
Lokpost.quote:
vlakbij utrechtquote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
HoeIk weet niet eens waar hij woont
Goed genoeg, ik ga hem zoeken. Tot straks.quote:
Utreg daar stopt het bij mij. Tevens ben ik sinds kort chantabel binnen de SC. Ik voel mij net Onno Hoes.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
HoeIk weet niet eens waar hij woont
Hoge stem, vergeet zijn hoge stem niet!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goed genoeg, ik ga hem zoeken. Tot straks.
tot morgenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goed genoeg, ik ga hem zoeken. Tot straks.
FOK ITquote:
Maar jij hebt ook geen plek waar we HP zouden kunnen kijken. Denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Utreg daar stopt het bij mij. Tevens ben ik sinds kort chantabel binnen de SC. Ik voel mij net Onno Hoes.
[..]
Hoge stem, vergeet zijn hoge stem niet!
Ess woont op 5 minuten afstand. Ze is nu toch dronken.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen plek waar we HP zouden kunnen kijken. Denk ik.
Ik heb zijn stem nooit gehoord
Trustequote:
Ok Ess, ik ben over 1 uur en 15 minuten op Utrecht CS, kom je me halen?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ess woont op 5 minuten afstand. Ze is nu toch dronken.
Is ze dronken ja? Even om pics vragen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dan kom ik jou stalker met pijl en boogquote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ok Ess, ik ben over 1 uur en 15 minuten op Utrecht CS, kom je me halen?
ik ben heul nog niet thuis. Ik zi in de treinquote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je nog hoe ik eruit zie dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan kom ik jou stalker met pijl en boog
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als Feyenoord wint neem ik vanavond en morgen de hele dag een feyenoord UI
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben heul nog niet thuis. Ik zi in de trein
Ze is niet thuis. Als jij de stormram meeneemt zijn we binnen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet je nog hoe ik eruit zie dan?
ja, wel zo ongeveerquote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet je nog hoe ik eruit zie dan?
Gewoon schouder erin zetten, moet lukken.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ze is niet thuis. Als jij de stormram meeneemt zijn we binnen.
Oh shiquote:
quote:
quote:
quote:
Zijn FoBo is inmiddels afgesloten en gebanned.quote:
Happy en ik doen ons lederen jasje aan en bluffen ons er wel langs.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:30 schreef essnhills het volgende:
Ik ga heul niet langs utrecht
En er woont een hele.rare man in de flat, die houdt alles in de gaten. Jullie komen nooit langs hem
Bizar zegquote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zijn FoBo is inmiddels afgesloten en gebanned.
[..]
Happy en ik doen ons lederen jasje aan en bluffen ons er wel langs.
je fobo gaat ook op slot als je ban hebt op FOKquote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik.zou er niet op.rekenen. hij is zelfs al een boos geworden op mn vader.omdat.hij een zware doos op de leuning in de lift liet steunen, want dan komen er krassen in de lift!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jimbo is cool.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
Ik vond Jimbo in het begin al leuk in deze reeks
Niet. Pas afgesloten nadat hij niet meer kon reageren. Het reactie kader in zijn fobo is verdwenen nadat ik zo'n miljoen keer FreeJimbo posttequote:Op woensdag 18 december 2013 23:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je fobo gaat ook op slot als je ban hebt op FOK
Tijd om mijn legerkisten weer uit de kast te trekken hoor ik zo
quote:
quote:
Alles goed dames?quote:
Er is overigens besloten je huis in te nemen. Happy is onze woordvoerder dus ik houd het hierbij.quote:
Ohquote:Op woensdag 18 december 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Pas afgesloten nadat hij niet meer kon reageren. Het reactie kader in zijn fobo is verdwenen nadat ik zo'n miljoen keer FreeJimbo postte
En ik ben een beetje uit de metal kledingKogelriemen en dergelijke heb ik allang niet meer.
Uhm. Misschien?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
FOK IT
kunnen we bij jou HP marathon doen?
Muutquote:
nou.eigenlijk moet ik plassen maar er zit.een grote neger naast me in de trein. En de trein wiebelt.teveel.dus dan val ik vast omquote:
Halloquote:
Standaard fok-opmerking zou zijn `plas in zijn kont'' maar dat zou ik nu maar niet doen als ik jou was.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
nou.eigenlijk moet ik plassen maar er zit.een grote neger naast me in de trein. En de trein wiebelt.teveel.dus dan val ik vast om
Ik kop hem niet in.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
nou.eigenlijk moet ik plassen maar er zit.een grote neger naast me in de trein. En de trein wiebelt.teveel.dus dan val ik vast om
Inderdaad. Gewoon om moedeloos van te worden. Het spel is zo slecht.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muut![]()
Was wel even billenknijpen he
Omdat het bij mij niet kan, bij Sof niet en bij LR nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm. Misschien?
Is dat zo zeker dan?
Ik doelde meer op het ontbreken van een neger...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Standaard fok-opmerking zou zijn `plas in zijn kont'' maar dat zou ik nu maar niet doen als ik jou was.
Spoedig™quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Ezell het volgende:
Wanneer gaan jullie die marathon doen dan?
Ja, dat kon ook. Maar is te opzichtig om daar een opmerking over te makenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het ontbreken van een neger...
nee, als no liferquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel een keer in 1 week alle HP boeken gelezentelt dst ook als marathon?
Dankje, helaas deed fok it het welquote:
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
Wil je de films samen kijken in 1 avond?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
Ga ergens anders haten op Potter.quote:
watquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het ontbreken van een neger...
jaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm. Misschien?
Is dat zo zeker dan?
Beste week ziek zijn ooit jaquote:
Bij mij heb je nog last van mijn ouders en kleine kinderen die rond lopen, mijn kamer is ook niet groot genoeg om met ons allen te verblijven.quote:
Neequote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wil je de films samen kijken in 1 avond?
haha mam, pap. Er komen in de vakantie jongens van internet hier heel de nacht film kijken, goed?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
haha mam, pap. Er komen in de vakantie jongens van internet hier heel de nacht film kijken, goed?
jaquote:
Ja? Beter dan te zeggen: ik ga naar een jongen van internet om daar heel de nacht film te kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
haha mam, pap. Er komen in de vakantie jongens van internet hier heel de nacht film kijken, goed?
Ze gebruiken je. Dat pik je toch niet?quote:
Jaquote:
ik ookcquote:
Als ik weg ga hoeven ze niet te weten waar ik heen ga ;squote:Op woensdag 18 december 2013 23:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja? Beter dan te zeggen: ik ga naar een jongen van internet om daar heel de nacht film te kijken.
oke sorry joh. ;squote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik weg ga hoeven ze niet te weten waar ik heen ga ;s
Je verteld ze dat nooit?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ik weg ga hoeven ze niet te weten waar ik heen ga ;s
Neequote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Crack_ het volgende:
Is het asociaal als ik zo nog ga douchen (na twaalf uur)? De douche is tegenover de deur van mn buurmeisje
Ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Crack_ het volgende:
Is het asociaal als ik zo nog ga douchen (na twaalf uur)? De douche is tegenover de deur van mn buurmeisje
Als je wiltquote:
Oke. Bij ezell dus.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik wist het![]()
heb wel plek voor vier mensen
gewoon even snelquote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef Crack_ het volgende:
Dank je.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
Nee ezell please. Doe mee. Ik durf niet alleen met hen.
Ja, en die douche is heel zachtjes dus ik denk dat het ook wel kan?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
NeeDuurt maar tien minuten ofzo?
Okiquote:
Same! Maar niet elke lamlul hier weet dat te waarderenquote:
Hoi Insjequote:
Toen ik VA ging meeten schreef ik op een briefje dat ik naar een vriendin was. Ze weten het nu wel trouwens.quote:
Waarom wil jij zulke dingen nooitquote:
quote:
WAAROM?!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef Crack_ het volgende:
Haha, als we bij Ezell film gaan kijken moet iedereen in 't roze komen.
rustig hier, daarquote:
Waarom niet?quote:
Eventjes hangen is nog oké, maar hoef jullie niet meteen de hele nacht hier hebben.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wil jij zulke dingen nooit
nee ;pppquote:
mij wil je wel he?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eventjes hangen is nog oké, maar hoef jullie niet meteen de hele nacht hier hebben.En daarnaast val ik sowieso in slaap.
Autiquote:Op woensdag 18 december 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eventjes hangen is nog oké, maar hoef jullie niet meteen de hele nacht hier hebben.En daarnaast val ik sowieso in slaap.
ahwwquote:Op woensdag 18 december 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja toch!?quote:
Wat heb je?quote:
ja griep ofzo, heb spierpijn, hoofdpijn en kots alles uitquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
MENSEN MENSEN JAA, GOEDZO EZELLquote:Op woensdag 18 december 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sowieso slecht idee voor eerste meet mensen mensen.
neequote:
Zou wel conform de Fok! richtlijnen zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:46 schreef Muto het volgende:
Ik heb een ander idee. Allemaal de DVD kopen/downen. Dan allemaal tegelijk de film aanzetten op TC met microfoon aan.
Goed idee hè?
hoi lrquote:Op woensdag 18 december 2013 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou wel conform de Fok! richtlijnen zijn.
Oeps, foutje.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MENSEN MENSEN JAA, GOEDZO EZELL.
Waarom moest dat in caps?!
Nee, paars.quote:
jij probeert mij te playen nu ik.dronken ben, ik heb je wel.doorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan toch niet fout gaan dan.
hoi smooferquote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voel ik hier nog een fok! relatie ontstaan?
Sorry Inso.quote:
Groetenquote:
Doei Essnquote:
Gewoon wodka klappen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja griep ofzo, heb spierpijn, hoofdpijn en kots alles uit
Hou oud ben je danquote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
jij probeert mij te playen nu ik.dronken ben, ik heb je wel.door
Geen idee. Voel jij het?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voel ik hier nog een fok! relatie ontstaan?
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Allo, ik moet slapen gvd, maar het lukt niet.
Zullen wij een andere marathon organiseren? En dan kapen we de gezellige mensen uit de andere marathon weg.quote:
Ik kan me echt niet herinneren laatste keer dat ik zo ziek was.quote:
quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet herinneren laatste keer dat ik zo ziek was.
Ja, nog net.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
Was las ik trouwens, is VA one of the girls geworden?! Ik ben ook nog one of the girls toch?!
hoe weet jij dat mijn trein er bijna is?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Sorry Inso.
[..]
Groeten
[..]
Doei Essn
blijkbaar ja. Ik weet niet hoe ik het op moet vattenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Crack_ het volgende:
Was las ik trouwens, is VA one of the girls geworden?! Ik ben ook nog one of the girls toch?!
Ezellfilmmarathons zijn wel het leukst, maar die krijgen jullie niet.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Zullen wij een andere marathon organiseren? En dan kapen we de gezellige mensen uit de andere marathon weg.
Jaquote:
Eh?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoe weet jij dat mijn trein er bijna is?
Motownquote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
wat een leuke muziek heb ik vandaag ontdekt
oud genoeg.om je trucjes.te.doorzienquote:
Wat voel je dan.quote:
Maarquote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezellfilmmarathons zijn wel het leukst, maar die krijgen jullie niet.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
blijkbaar ja. Ik weet niet hoe ik het op moet vatten
Jamaar, ja oh euh ohhquote:
Ik wist niet eens dat je dronken wasquote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
oud genoeg.om je trucjes.te.doorzien
Komen VA, jij, Aldo en nog paar nader te bepalen mensen bij mij. Simpel zat.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezellfilmmarathons zijn wel het leukst, maar die krijgen jullie niet.
geen idee, op het balkon?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar
Waar moeten we dan HP kijken? Waar laat je ons dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |