Fok-it smeken dus.quote:
Hoequote:
Lokpost.quote:
vlakbij utrechtquote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
HoeIk weet niet eens waar hij woont
Goed genoeg, ik ga hem zoeken. Tot straks.quote:
Utreg daar stopt het bij mij. Tevens ben ik sinds kort chantabel binnen de SC. Ik voel mij net Onno Hoes.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
HoeIk weet niet eens waar hij woont
Hoge stem, vergeet zijn hoge stem niet!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goed genoeg, ik ga hem zoeken. Tot straks.
tot morgenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Goed genoeg, ik ga hem zoeken. Tot straks.
FOK ITquote:
Maar jij hebt ook geen plek waar we HP zouden kunnen kijken. Denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Utreg daar stopt het bij mij. Tevens ben ik sinds kort chantabel binnen de SC. Ik voel mij net Onno Hoes.
[..]
Hoge stem, vergeet zijn hoge stem niet!
Ess woont op 5 minuten afstand. Ze is nu toch dronken.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen plek waar we HP zouden kunnen kijken. Denk ik.
Ik heb zijn stem nooit gehoord
Trustequote:
Ok Ess, ik ben over 1 uur en 15 minuten op Utrecht CS, kom je me halen?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ess woont op 5 minuten afstand. Ze is nu toch dronken.
Is ze dronken ja? Even om pics vragen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dan kom ik jou stalker met pijl en boogquote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ok Ess, ik ben over 1 uur en 15 minuten op Utrecht CS, kom je me halen?
ik ben heul nog niet thuis. Ik zi in de treinquote:Op woensdag 18 december 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je nog hoe ik eruit zie dan?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
dan kom ik jou stalker met pijl en boog
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als Feyenoord wint neem ik vanavond en morgen de hele dag een feyenoord UI
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben heul nog niet thuis. Ik zi in de trein
Ze is niet thuis. Als jij de stormram meeneemt zijn we binnen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet je nog hoe ik eruit zie dan?
ja, wel zo ongeveerquote:Op woensdag 18 december 2013 23:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet je nog hoe ik eruit zie dan?
Gewoon schouder erin zetten, moet lukken.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ze is niet thuis. Als jij de stormram meeneemt zijn we binnen.
Oh shiquote:
quote:
quote:
quote:
Zijn FoBo is inmiddels afgesloten en gebanned.quote:
Happy en ik doen ons lederen jasje aan en bluffen ons er wel langs.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:30 schreef essnhills het volgende:
Ik ga heul niet langs utrecht
En er woont een hele.rare man in de flat, die houdt alles in de gaten. Jullie komen nooit langs hem
Bizar zegquote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zijn FoBo is inmiddels afgesloten en gebanned.
[..]
Happy en ik doen ons lederen jasje aan en bluffen ons er wel langs.
je fobo gaat ook op slot als je ban hebt op FOKquote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik.zou er niet op.rekenen. hij is zelfs al een boos geworden op mn vader.omdat.hij een zware doos op de leuning in de lift liet steunen, want dan komen er krassen in de lift!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jimbo is cool.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
Ik vond Jimbo in het begin al leuk in deze reeks
Niet. Pas afgesloten nadat hij niet meer kon reageren. Het reactie kader in zijn fobo is verdwenen nadat ik zo'n miljoen keer FreeJimbo posttequote:Op woensdag 18 december 2013 23:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je fobo gaat ook op slot als je ban hebt op FOK
Tijd om mijn legerkisten weer uit de kast te trekken hoor ik zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |