quote:
quote:
Alles goed dames?quote:
Er is overigens besloten je huis in te nemen. Happy is onze woordvoerder dus ik houd het hierbij.quote:
Ohquote:Op woensdag 18 december 2013 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet. Pas afgesloten nadat hij niet meer kon reageren. Het reactie kader in zijn fobo is verdwenen nadat ik zo'n miljoen keer FreeJimbo postte
En ik ben een beetje uit de metal kledingKogelriemen en dergelijke heb ik allang niet meer.
Uhm. Misschien?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
FOK IT
kunnen we bij jou HP marathon doen?
Muutquote:
nou.eigenlijk moet ik plassen maar er zit.een grote neger naast me in de trein. En de trein wiebelt.teveel.dus dan val ik vast omquote:
Halloquote:
Standaard fok-opmerking zou zijn `plas in zijn kont'' maar dat zou ik nu maar niet doen als ik jou was.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
nou.eigenlijk moet ik plassen maar er zit.een grote neger naast me in de trein. En de trein wiebelt.teveel.dus dan val ik vast om
Ik kop hem niet in.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
nou.eigenlijk moet ik plassen maar er zit.een grote neger naast me in de trein. En de trein wiebelt.teveel.dus dan val ik vast om
Inderdaad. Gewoon om moedeloos van te worden. Het spel is zo slecht.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Muut![]()
Was wel even billenknijpen he
Omdat het bij mij niet kan, bij Sof niet en bij LR nietquote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm. Misschien?
Is dat zo zeker dan?
Ik doelde meer op het ontbreken van een neger...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Standaard fok-opmerking zou zijn `plas in zijn kont'' maar dat zou ik nu maar niet doen als ik jou was.
Spoedig™quote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Ezell het volgende:
Wanneer gaan jullie die marathon doen dan?
Ja, dat kon ook. Maar is te opzichtig om daar een opmerking over te makenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het ontbreken van een neger...
nee, als no liferquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel een keer in 1 week alle HP boeken gelezentelt dst ook als marathon?
Dankje, helaas deed fok it het welquote:
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
Wil je de films samen kijken in 1 avond?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef essnhills het volgende:
Ga ergens anders haten op Potter.quote:
watquote:Op woensdag 18 december 2013 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het ontbreken van een neger...
jaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhm. Misschien?
Is dat zo zeker dan?
Beste week ziek zijn ooit jaquote:
Bij mij heb je nog last van mijn ouders en kleine kinderen die rond lopen, mijn kamer is ook niet groot genoeg om met ons allen te verblijven.quote:
Neequote:Op woensdag 18 december 2013 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wil je de films samen kijken in 1 avond?
haha mam, pap. Er komen in de vakantie jongens van internet hier heel de nacht film kijken, goed?quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
haha mam, pap. Er komen in de vakantie jongens van internet hier heel de nacht film kijken, goed?
jaquote:
Ja? Beter dan te zeggen: ik ga naar een jongen van internet om daar heel de nacht film te kijken.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
haha mam, pap. Er komen in de vakantie jongens van internet hier heel de nacht film kijken, goed?
Ze gebruiken je. Dat pik je toch niet?quote:
Jaquote:
ik ookcquote:
Als ik weg ga hoeven ze niet te weten waar ik heen ga ;squote:Op woensdag 18 december 2013 23:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja? Beter dan te zeggen: ik ga naar een jongen van internet om daar heel de nacht film te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |