Absoluut niet. De enige politicus welke het volk aansprak en zijn stellingen zowaar kon onderbouwen en met alternatieven kwam. Of het voor iedereen even positief was is een tweede.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was een idioot
maar ja wel trots van rotterdam
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ben zeer ontevreden dat jij mij hebt geblokt op de dm, terwijl je een discussie aanging.
Die ene jongen die zover in de friendzone zit dat het zelfs andere meiden aantast.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe moet ik dat one of the girls zijn opvatten? Ezellien, sof, cachie?
Dat mag. Ik vond het een zeer onderlegd persoon. Ongeacht of ik zijn mening al dan niet deel was hij een zeer hoog geschoold manquote:
Ehh, Pim was degene die in een debat gewoon niet meer uit zn woorden kwam en dan maar gewoon wegliep. Ja, super sterk.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. De enige politicus welke het volk aansprak en zijn stellingen zowaar kon onderbouwen en met alternatieven kwam. Of het voor iedereen even positief was is een tweede.
En Geert Wilders doet dat zonder onderbouwing en alternatievenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. De enige politicus welke het volk aansprak en zijn stellingen zowaar kon onderbouwen en met alternatieven kwam. Of het voor iedereen even positief was is een tweede.
Nee, het type mensen wat daar over het algemeen komt kan ik niet warm van worden denk ik.quote:
Als ze jou one of the girls noemen, dan zit je dus in de friendzonequote:Op woensdag 18 december 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe moet ik dat one of the girls zijn opvatten? Ezellien, sof, cachie?
Dat kwam ook door de domheid van de anderen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh, Pim was degene die in een debat gewoon niet meer uit zn woorden kwam en dan maar gewoon wegliep. Ja, super sterk.
so be itquote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die ene jongen die zover in de friendzone zit dat het zelfs andere meiden aantast.
Dat is geen nieuwsquote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ze jou one of the girls noemen, dan zit je dus in de friendzone.
Fortuyn was ook een intelligente man. Wilders is een clown.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En Geert Wilders doet dat zonder onderbouwing en alternatieven
Altijd fijn he. Zo'n bevestiging.quote:
hoi sofjequote:Op woensdag 18 december 2013 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Altijd fijn he. Zo'n bevestiging.
Laat maar zien dan. Want ik kan enkel overwinningen herinneren en kinderachtige PVDA'ers die het niet meer aankonden.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh, Pim was degene die in een debat gewoon niet meer uit zn woorden kwam en dan maar gewoon wegliep. Ja, super sterk.
hey insoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |