Omdat de Russen voornamelijk zware tweemotorige machines bouwen, en daarmee voldoen ze al snel niet aan de eisen die veel landen stellen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:54 schreef PKRChamp het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Russische toestellen nooit een optie lijken te zijn?
Dat is met de JSF gelukkig wel anders lolquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:38 schreef sp3c het volgende:
komt bij dat we het gewoon vaker niet dan wel eens zijn met de Russen als het over wereldpolitiek gaat en dan is een Russisch gevechtsvliegtuig gewoon geen goed idee
bovendien werkt Russisch materiaal net als bv Frans materiaal over het algemeen niet zo goed als geadverteerd werd
dat weten we nog niet echt maar Amerikaans materiaal werkt over het algemeen gewoon naar behoren als het eenmaal van de productielijn af komt rollenquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:40 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Dat is met de JSF gelukkig wel anders lol
Moeilijk te zeggen. De laatste keren dat russische vliegtuigen het tegen NATO toestellen opnamen waren die russische machines zo ontzettend in de minderheid dat het niet per sé de toestellen hoefden te zijn die inferieur waren. Het feit dat er per opgestegen MiG ook direct een stuk of twintig F15's, F16's en F18's aangevlogen kwamen zal er ook mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:38 schreef sp3c het volgende:
bovendien werkt Russisch materiaal net als bv Frans materiaal over het algemeen niet zo goed als geadverteerd werd
nou daar heb ik het niet over, of ze inferieur zijn aan het westerse materiaal is een beetje in the eye of the beholder ... het ligt er maar aan wat je ermee wilt doenquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. De laatste keren dat russische vliegtuigen het tegen NATO toestellen opnamen waren die russische machines zo ontzettend in de minderheid dat het niet per sé de toestellen hoefden te zijn die inferieur waren. Het feit dat er per opgestegen MiG ook direct een stuk of twintig F15's, F16's en F18's aangevlogen kwamen zal er ook mee te maken hebben.
http://en.wikipedia.org/wiki/Algerian_Air_Forcequote:Op zaterdag 21 december 2013 12:51 schreef sp3c het volgende:
Algerije heeft zijn Migs (of Flankers) teruggestuurd naar Rusland omdat het complete rommel bleek te zijn!
Als ik het zo lees besloten ze dus dat die Sukhoi Multiroles beter of geschikter waren dan de MiG Air Superiority Fighters en ruilden ze ze daarom in.quote:After the large military deal concluded with Russia during March 2006, Algeria ordered newest and modern fighters including 28 Su-30MKA, 16 Yak-130A and 34 MiG-29SMT. However, in 2008 the contract of MiG-29 SMT was cancelled and the planes delivered were returned to Russia and exchanged with 16 Su-30MKA multirole fighters.
Niet bij die Sukhoi's.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:10 schreef sp3c het volgende:
nee ze vonden het echt kut, ze bestelden nieuwe en kregen tweedehandsjes enzo
http://www.strategypage.c(...)Russia-7-29-2013.asp
Iets zegt me dat de Algerijnen die ook wel hebben nagekeken. En de Russen ook.quote:
Die maken ze zelf nu schijnt het.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:17 schreef superworm het volgende:
Geen Amerikaanse nukes in Brazilië, dus?
Nederland heeft dan ook geen eigen buitenlandbeleid maar is een satellietstaat van Amerika. Het land wordt zowel politiek als cultureel door Amerika gedomineerd.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap ook niet dat wij JSF's kopen van een land dat meent hier misdrijven te moeten plegen door burgers, bedrijven en politici te bespioneren. Tenzij we een vazalstaat zijn natuurlijk, dan is het logisch.
nog even los van wat er aan spyware in dat hok zit.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik snap ook niet dat wij JSF's kopen van een land dat meent hier misdrijven te moeten plegen door burgers, bedrijven en politici te bespioneren. Tenzij we een vazalstaat zijn natuurlijk, dan is het logisch.
Het is toch echt precies andersom.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nederland heeft dan ook geen eigen buitenlandbeleid maar is een satellietstaat van Amerika. Het land wordt zowel politiek als cultureel door Amerika gedomineerd.
ga toch weg met je USA propagandaquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat weten we nog niet echt maar Amerikaans materiaal werkt over het algemeen gewoon naar behoren als het eenmaal van de productielijn af komt rollen
daar zitten de problemen meer in de wapenindustrie zelf waar ze de boel graag traineren om meer geld te vangen want de overheid betaald toch wel
Ik heb overal gezocht op google en kan nergens een bron vinden voor die bewering dat Algerije gevechtsvliegtuigen teruggestuurd zou hebben naar Rusland.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou daar heb ik het niet over, of ze inferieur zijn aan het westerse materiaal is een beetje in the eye of the beholder ... het ligt er maar aan wat je ermee wilt doen
het is gewoon over het algemeen niet zo goed als de Russen claimen dat het is en dat vind ik een beetje een probleem, zeker bij een land waar je het zelden tot nooit mee eens bent
Algerije heeft zijn Migs (of Flankers) teruggestuurd naar Rusland omdat het complete rommel bleek te zijn!
volgens mij hebben ze die toestellen doorverkocht aan een land dat minder eisen stelde
en das maar 1 voorbeeld, die zitten nog teveel vast in dat koude oorlog denken waarin je vooral zo sterk mogelijk voor de dag moet komen en als dat met propaganda moet dan moet dat maar
niets wat ik daar zeg is propaganda mafkees, lijkt er niet eens opquote:Op zaterdag 21 december 2013 16:46 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
ga toch weg met je USA propaganda
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |