SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders Nederland 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal 101TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op Nederland 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen trekken het land in om de meest uiteenlopende acties een hart onder de riem te steken. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is ’s avonds te zien (begintijd varieert), tevens op Nederland 3.
› Koop het themanummer 'Shoes of Lightning' van Racoon op iTunes.
› Coen en Sander hebben samen met internethelden Rapper Sjors, Zanger Rinus, De Stoopjes en Johan Bos (de stem van Wikipedia) een remake gemaakt van het bekende Do They Know It's Christmas? van Band Aid. Bekijk hier de clip. Het nummer is ook te koop en uiteraard gaat de opbrengst naar Serious Request.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar afgereisd naar Burundi. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Meerdere DJ's: De Elfprovinciëntocht trekt door het land. Een DJ gaat met een ‘Rayonhoofd’ van de desbetreffende provincie langs allerlei initiatieven van luisteraars. Ook bezoeken ze enkele acties en initiatieven die reeds gestart zijn.
› (Santa)Klaas van Kruistum: Rijdt door het land met een bus waar je in kan stappen en mee kan helpen met allerlei acties.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 21 december, na NAC Breda - SC Cambuur. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: De Pleeboys van 3FM.
› Bart Arens: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
› Domien Verschuuren: Staat de hele dag op het plein.
› Gerard Ekdom: Heeft zijn eigen eetcafé in de Blokhuispoort. Uiteraard met muzikale medewerking, van de Tiny Little Big Band, Rigby en Jett Rebel.
› Sander Lantinga en Ramon Verkoeijen: Doen in de dagelijkse uitzending om 19.30 uur verslag van mooie acties in Nederland.
Webcamstreams
Let op, de streams zijn nog niet allemaal online
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Brievenbus
› Callcenter / Buiten
› DJ
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken sinaasappel bijgehouden! [i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Goede constatering.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:00 schreef alors het volgende: [..] Als je voorover bukt heb je sowieso weinig ass. Niks mis met de tieten en kont van Anna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]AC/DC[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]THUNDERSTRUCK[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan loopt die stream flink achterquote:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]AC/DC[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]THUNDERSTRUCK[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Als ik nog even stevig wil schijten duik ik ook een subway in.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zag Giel trouwens vanmiddag rond 4 nog de Subway induiken. Weet je ook direct wat voor bodem hij heeft.
quote:
Ik hap niet.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
Die van mij was het best!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Altijd.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef richolio het volgende:
Net zo positief als met Dire Straits
Jaquote:
je hebt mijn negatieve post over acdc er niet bij gezetquote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Guns & Roses papi.quote:
Dat mis ik trouwens NIET dit jaar. Overrated woordgrappen van Gerard.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat ik AC/DC
Het regent hier en het gitaar.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ff wat anders doen. misschien tot later en anders tot morgen
Ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
Heb bij dit nummer altijd het gevoel alsof het een vliegtuig op een eindeloze runway is.. stijgt nooit op
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ff wat anders doen. misschien tot later en anders tot morgen
Waarom denk je dat ik en Opino hem niet missen?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat mis ik trouwens NIET dit jaar. Overrated woordgrappen van Gerard.
Gerard zelf mis ik wel, met zijn aanwezigheid
Tot ziens.quote:
Krijgen ze subsidie voorquote:
quote:
Ik mis m ook. Goed dat je dat vind, ik ben albatrots op jequote:Op woensdag 18 december 2013 23:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat mis ik trouwens NIET dit jaar. Overrated woordgrappen van Gerard.
Gerard zelf mis ik wel, met zijn aanwezigheid
Iron Man bedoel jequote:Op woensdag 18 december 2013 23:07 schreef Melleyn het volgende:
Iedereen hoort dat dit Iron Maiden is
Vrijwel heel het noorden stemt SP en PVDA, niet zo raar dus.quote:
Merciquote:
Ligt aan je scherm, hier is het primaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
Waarom is de kwaliteit zo kut?
[ afbeelding ]
Onderaan links even de kwaliteit op 1128 kbps zetten.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Onder het beeld kun je selecteren...quote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Wisselt hier.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Kan je instellen.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond Gerard als kaasschaaf!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik mis m ook. Goed dat je dat vind, ik ben albatrots op je
Heb even gerefreshed en is nu weer mooi.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ligt aan je scherm, hier is het prima
http://firstrownow.eu/wat(...)es-vs-feyenoord.htmlquote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef Mascleta het volgende:
Heracles - Feyenoord aan het kijken op een livestream met arabisch commentaar. Ben ik blij dat ik die kan muten en dan lekker naar 3FM kan luisteren!
Ik zou het andersom doenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef Mascleta het volgende:
Heracles - Feyenoord aan het kijken op een livestream met arabisch commentaar. Ben ik blij dat ik die kan muten en dan lekker naar 3FM kan luisteren!
quote:
Merciquote:
Cheersquote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
BAM JONGUH!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Diarreer emmersquote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
Voor 5euro kunnen ze 1 pakje diarree remmers kopen!
De Vrij rood? Die man is meedogenloos.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef Mascleta het volgende:
Waar kan dat? In Nederland is het altijd een stuk duurder.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
Voor 5euro kunnen ze 1 pakje diarree remmers kopen!
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef Zaktabak het volgende:
Geen Heineken of Grolsch drinken![]()
Alhoewel, echte kenners drinken Hertog Jan.
Als een cirkelzaag..quote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef Stickertje het volgende:
verschrikkelijk stemgeluid heeft de acdc zanger
kan best hoorquote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef Stickertje het volgende:
met een stuk zeep kunnen ze de reet niet afvegen.. zou ook een hele hoop bacteriën schelen
Ahhhh... die Tripel is goed!quote:
Word ie wel lekker fris!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef Stickertje het volgende:
met een stuk zeep kunnen ze de reet niet afvegen.. zou ook een hele hoop bacteriën schelen
dure zeepquote:Op woensdag 18 december 2013 23:10 schreef Zhero het volgende:
Wisten jullie al dat:
1 euro = 1 stukje zeep
!!
Ben ik een Duitser?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo gaat het los dus op Ned 3.
Dit weet ik door Mexicanobacker.
oppassen dat je niet te hard veegt, ineens stuk zeep verdwenen en hopen op explosieve diarree om het terug te krijgenquote:
nou nou nouquote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Zaktabak het volgende:
Als ik meer dan 5 min niks heb gepost lig ik te rampetampen.
ninja edit.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Zaktabak het volgende:
Nu een Nederlandse stream. Donequote:
Hier Brand Zwaar Blondquote:Op woensdag 18 december 2013 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
BAM JONGUH!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Zaktabak het volgende:
Ik heeeel misschien. Weet alleen niet wanneer ik de tijd er vandaan moet halen..quote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand nog zo gek om naar Leeuwarden af te reizen van FOK!?
Wel in der poepert terwijl ze aan de diarree is he, lekker ontopic blijvenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Zaktabak het volgende:
Cheers!quote:
Te ver.. Als het dichterbij was ging ik wel even kijkenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
En wordt het uiteindelijk toch ESRRquote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
In tegenstelling tot vorig jaar hebben ze dit jaar toch wel een aantal anthem-rammers om uit te kiezen.
Ja maar kunnen ze niet een keer een vrolijke rockplaat doen?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
In tegenstelling tot vorig jaar hebben ze dit jaar toch wel een aantal anthem-rammers om uit te kiezen.
Niet die DJ die toch al huiskamer concerten geeft?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En wordt het uiteindelijk toch ESRR
Timber,en Eat, Sleep, Rave, Repeat zijn wel mijn favorietenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
Anthem is voor mij sinds Hello wel iets wat echt leuk is..quote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is dat Anthem zo interessant?
iddquote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef Cee het volgende:
Omdat we het mooi vinden hoe zoiets ontstaat, zoiets, zoiets... spontaans, organisch en onverwachts.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is dat Anthem zo interessant?
Mee eens!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar kunnen ze niet een keer een vrolijke rockplaat doen?
quote:
zoals coldplay?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar kunnen ze niet een keer een vrolijke rockplaat doen?
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Mansjester het volgende:
PenaltiesPenanties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat is mijn requestquote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Evertjan het volgende:
Matt Andersen met Broken Man zou ook een goed anthem zijn
Zoiets zou ik nooit doen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je de OP in Humberto pogen te wijzigen dit jaar?
Ze hebben wel veel trouwe, fanatieke voetbalsupportersquote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Anthem is uitgemolken en overrated.
Ik ga nog wel een kijkje nemen later deze week... maar dan niet namens FOK!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
Wombats, Fratellis.quote:
Ow ja nu snap ik hetquote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat we het mooi vinden hoe zoiets ontstaat, zoiets, zoiets... spontaans, organisch en onverwachts.
Koen Zwijnenberg?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Koen zijn 'nieuwe' kapsel niks, lijkt ook door een hele slechte kapster gedaan te zijn
quote:
Ha ha...weer een Domien fotoquote:
Sensation Anthemquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Is er eigenlijk wel een Anthem geweest dat geen tekst bevatte?>
Wat heeft je besloten je VBL-gewoontes zo radicaal te veranderen?quote:
Dus je neemt geen Fok spandoek mee?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ga nog wel een kijkje nemen later deze week... maar dan niet namens FOK!
Nee, je moet dan ook een Friese vertaling meenemenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dus je neemt geen Fok spandoek mee?
Tot zoquote:Op woensdag 18 december 2013 23:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Adele.Ik ga douchen. Tot zo.
Godsamme, wat een vertraging hierquote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, je moet dan ook een Friese vertaling meenemen
ah, ik zocht hem al!quote:
TSUNAMI wel.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:15 schreef Zaktabak het volgende:
Maar Eat Sleep Rave Repeat heeft maar een bar van 1 seconde "UHUHUHH!" En weer overnieuw. Dat is niet dansbaar of je moet willen trillen als een gigantische spast.
Wie gaat winnen?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Mascleta het volgende:
Penalty's Heracles - Feyenoord.
Even iets anders als SR op de TV aan.
Doe even eenquote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Mascleta het volgende:
Penalty's Heracles - Feyenoord.
Even iets anders als SR op de TV aan.
quote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rolling in the Jeep kon ik even niet vinden
Ik hoop meer op Fire van Jimi Hendrix.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Give it up van KC & the sunshine band mag dat anthem wel worden.
Vindt Ljouwert vast leuk.
Hoop het. Zijn ze beter? Ben afgehaakt na 60 mins of zo.quote:
Jij bent een beetje raar.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe even een [ afbeelding ] dan. Dan weten mensen die het niets boeit dat ze er overheen kunnen lezen.
Hey Dimitri, ik heb ook een houseplaatje gemaaktquote:Op woensdag 18 december 2013 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb een FOK!3FM requestje erin gezet.
Jaquote:Op woensdag 18 december 2013 23:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoop het. Zijn ze beter? Ben afgehaakt na 60 mins of zo.
Wat lul jij rikkert.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Dimitri, ik heb ook een houseplaatje gemaakt
Huh, zei je wat?quote:Op woensdag 18 december 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent een beetje raar.
Perfecto Allstarz - Reach Up (Papa's Got A Brand New Pigbag)quote:Op woensdag 18 december 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop meer op Fire van Jimi Hendrix.
Jimi Hendrixquote:Op woensdag 18 december 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop meer op Fire van Jimi Hendrix.
Derksenquote:
Joa vin vast mooi en willem vas riemiksen!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Dimitri, ik heb ook een houseplaatje gemaakt
Ik denk het welquote:Op woensdag 18 december 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vinden de mensen hier VI quotes leuk? Jij kan dat beter inschatten dan ik natuurlijk.
Ik heb de veldwachter al een telegram gestuurdquote:Op woensdag 18 december 2013 23:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Tussen de 15 jarige.. bel politie !
Excuses.quote:
Hihaho!quote:Op woensdag 18 december 2013 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat was de grap. Chapeau.
VI altijd kut.. zelfs in het VI topicquote:Op woensdag 18 december 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vinden de mensen hier VI quotes leuk? Jij kan dat beter inschatten dan ik natuurlijk.
HAHAHAHAHAHAquote:
Bij de eerstvolgende belangrijke wedstrijd gaan we daar fijn over 3fm lullen...quote:
ik mijn noorse kabeltruiquote:Op woensdag 18 december 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doe ik nu mijn trendy schipperstrui aan.
Gifjes van Alba zijn prima.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VIquote:Op woensdag 18 december 2013 23:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
VI altijd kut.. zelfs in het VI topic
Denken dat je tegen de VBL-knokploeg wat kan uitrichten.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Bij de eerstvolgende belangrijke wedstrijd gaan we daar fijn over 3fm lullen...
Als het maar niet ten koste gaat van J Alba.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Bij de eerstvolgende belangrijke wedstrijd gaan we daar fijn over 3fm lullen...
Jup Holland Jupquote:Op woensdag 18 december 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die spelen toch in de Jupiter League?
VIquote:Op woensdag 18 december 2013 23:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
VI altijd kut.. zelfs in het VI topic
Creedquote:Op woensdag 18 december 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
Het nummer onder dit filmpje mag wel het anthem worden:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |