quote:Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Moira. het volgende:
In de categorie R&P reacties (en dat het me niet boeit wat voor reacties ik hierop krijg) :
Als klein gebaar/kleine bijdrage voor de stichting zelfbeschadiging een bandje gekocht wat nu binnen is
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mag hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 14:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal er maar niet over doorgaan.
Leuk gebaar!
Echt hequote:Op donderdag 19 december 2013 14:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Er zitten best veel leuke meisjes op fok!, had ik niet verwacht.
Als het nu beter gaat, zie ik geen reden te reflecterenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mag hoorAls ik er nog moeite mee zou hebben zou ik het natuurlijk niet posten
Maar ze zien mij niet staanquote:Op donderdag 19 december 2013 14:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
Er zitten best veel leuke meisjes op fok!, had ik niet verwacht.
Haha, niet zo zeer. Maar die periode in mijn leven (die al lang achter me ligt overigens) heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben, en ik ben trots op wie ik nu benquote:Op donderdag 19 december 2013 14:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als het nu beter gaat, zie ik geen reden te reflecteren. Tenzij jij daar behoefte aan hebt
Alle dikke lelijkerds posten natuurlijk geen foto'squote:Op donderdag 19 december 2013 14:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Verbazend genoeg is dit heel waar.
Korequote:Op donderdag 19 december 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alle dikke lelijkerds posten natuurlijk geen foto's
Dat valt nog tegenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Alle dikke lelijkerds posten natuurlijk geen foto's
Alle beetjes helpen.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Moira. het volgende:
In de categorie R&P reacties (en dat het me niet boeit wat voor reacties ik hierop krijg) :
Als klein gebaar/kleine bijdrage voor de stichting zelfbeschadiging een bandje gekocht wat nu binnen is
Truequote:
Mooi dingquote:
Bij mij krabt ie wat tandsteen weg met een haakje en ik moet mijn mond spoelen met een ranzig goedjequote:Op donderdag 19 december 2013 15:04 schreef Moira. het volgende:
Enige 'fijne' aan de tandarts is dat ze daarna je tanden zo lekker glad polijsten
oh dan heb ik een betere tandartsquote:Op donderdag 19 december 2013 15:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Bij mij krabt ie wat tandsteen weg met een haakje en ik moet mijn mond spoelen met een ranzig goedje
quote:
Waar koop je dat?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.stichtingzelfb(...)uctsList&iCategory=5
thanksquote:
Hm, ik vind de verhouding wat ze krijgen en verzendkosten een beetje krom. Maar het gebaar is wel mooi.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://www.stichtingzelfb(...)ctsMore&iProduct=102
¤5,- incl verzendkosten
Ja klopt, maar ik zou ook 5 euro los doneren voor zo'n stichtingquote:Op donderdag 19 december 2013 16:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hm, ik vind de verhouding wat ze krijgen en verzendkosten een beetje krom. Maar het gebaar is wel mooi.
Jouw pols?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Moira. het volgende:
hehequote:Op donderdag 19 december 2013 16:14 schreef Bitterlemon het volgende:
Oh, wacht, ik moet even teruglezen, sorry.
Ja, dat zou ik dan liever doen, eigenlijk.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik zou ook 5 euro los doneren voor zo'n stichting
Kan ookquote:Op donderdag 19 december 2013 16:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik dan liever doen, eigenlijk.
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:16 schreef Bitterlemon het volgende:
http://moirahuana.tumblr.com/
Interessante plek wel.
Omdat ik nog geen foto's van jou heb gehad.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:08 schreef BBQSausage het volgende:
Hoezo kun je daar niet over oordelen Donnie?
Dat Ryan Higa gifjequote:Op donderdag 19 december 2013 16:16 schreef Bitterlemon het volgende:
Interessante plek wel.
Netjes ^^ Ik moet morgen nog, daarna vakantiequote:Op donderdag 19 december 2013 16:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja, vandaag laatste dagje school dit jaar, nu kerstvakantie
Oh?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dit is verwarrend voor Donnie.
wanneer?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Of was je nog in het topic?
Wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:31 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo vaak he, nep quote alerts.
Lemon quote dit en dat van je..klik..niks o.ó
Net, krijg ik een quote alert dat jij mij gequote zou hebben. Klik ik er op, kom ik hier, is het niet eens waarquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
Yo, Geert Glas, dat engeltje uit de OP ([ afbeelding ]
= familie van user "Jhali"
Apart.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Net, krijg ik een quote alert dat jij mij gequote zou hebben. Klik ik er op, kom ik hier, is het niet eens waar
faka dan ik quote jequote:Op donderdag 19 december 2013 16:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Net, krijg ik een quote alert dat jij mij gequote zou hebben. Klik ik er op, kom ik hier, is het niet eens waar
Juh, is wel vaker, maar mss slaapgebrek oidquote:
Ik doe ook net of ik dit snapquote:
Ja. Arme Geert.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Echt?
R.I.P. aan de nabestaanden, waaronder Jhali.
Heel misschien ben ik wel aan het kloten met de user-ID's?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Juh, is wel vaker, maar mss slaapgebrek oid
Dat heb ik een keer met yvonne gehadquote:Op donderdag 19 december 2013 16:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Danny heeft mij een keer gequote, ik kwam een klein beetje.
Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 16:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heel misschien ben ik wel aan het kloten met de user-ID's?
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #88]
Klik eens op "DonnieDarkno".
Er gebeurt niks o.óquote:Op donderdag 19 december 2013 16:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #88]
Klik eens op "DonnieDarkno".
Deed ik ook bij jou, maar volgens mij was je nog in het topic, en dan krijg je geen quote alert.quote:
Was ff aan de telefoon, maar ben pas net begonnen met Tumblr welquote:Op donderdag 19 december 2013 16:16 schreef Bitterlemon het volgende:
Interessante plek wel.
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
Yo, Geert Glas, dat engeltje uit de OP ([ afbeelding ]
= familie van user "Jhali"
Wij wachten met smart.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was ff aan de telefoon, maar ben pas net begonnen met Tumblr weldus hij moet nog helemaal vol komen te staan met bazige plaatjes
Dea...quote:Op donderdag 19 december 2013 16:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij dus.
En voor de recooord, Jhali = Fairy...
Dealen is niet oké.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
En Donnie, jij bent ook gemeen.
Mijn brein is al in de war lately, en hier kan ik nu gewoon niet mee dealen.
Oké voor the moneh.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal nooit het tegendeel beweren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |