Dat heb ik ook een keer gehadquote:Op donderdag 19 december 2013 13:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik weer briefjes gaan staan schrijven bij het afrekenen omdat ik niet durf te praten.
En dan gaan die rare figuren je ook nog eens zo moeilijk aankijken.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad
Ik zou het niet weten, ik durf mensen niet in het gezicht aan te kijken.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En dan gaan die rare figuren je ook nog eens zo moeilijk aankijken.
Ja, FireRed.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je spelt LeafGreen weer verkeerd. Mystery dungeon vond ik ook wel leuk.
Ik ook niet, ik gebruik een spiegeltje.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik durf mensen niet in het gezicht aan te kijken.
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:34 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moest gisteren ook boodschappen doen. Toen heb ik m'n portemonnee met contant geld gewoon op de lopende band gelegd, en ben direct doorgelopen om alles in m'n karretje te schuiven en door te lopen
Nu moet ik weer een nieuwe portemonnee bestellen.
Waarschijnlijk heeft de caissere hem?quote:Op donderdag 19 december 2013 13:34 schreef BBQSausage het volgende:
Ik moest gisteren ook boodschappen doen. Toen heb ik m'n portemonnee met contant geld gewoon op de lopende band gelegd, en ben direct doorgelopen om alles in m'n karretje te schuiven en door te lopen
Nu moet ik weer een nieuwe portemonnee bestellen.
Ja, die had hem gepakt. Maar ik heb hem natuurlijk niet terug gevraagd.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de caissere hem?
roflmaoquote:Op donderdag 19 december 2013 13:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, die had hem gepakt. Maar ik heb hem natuurlijk niet terug gevraagd.
Piemol, ga terugquote:Op donderdag 19 december 2013 13:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, die had hem gepakt. Maar ik heb hem natuurlijk niet terug gevraagd.
Doe wat met je leven!quote:Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dit komt me zó bekend voor
R&P / Ik verkeer in een crisis
Dat wel, maar als je achteraf nog eens terug kijkt zie je dat het eigenlijk helemaal niet zo heel moeilijk was om gewoon je mindset te veranderenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan
Ik doe m'n best.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je achteraf nog eens terug kijkt zie je dat het eigenlijk helemaal niet zo heel moeilijk was om gewoon je mindset te veranderen
Is dat jouw pols?quote:Op donderdag 19 december 2013 14:27 schreef Moira. het volgende:
In de categorie R&P reacties (en dat het me niet boeit wat voor reacties ik hierop krijg) :
Als klein gebaar/kleine bijdrage voor de stichting zelfbeschadiging een bandje gekocht wat nu binnen is
[ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |