Dat Ryan Higa gifjequote:Op donderdag 19 december 2013 16:16 schreef Bitterlemon het volgende:
http://moirahuana.tumblr.com/
Interessante plek wel.
Netjes ^^ Ik moet morgen nog, daarna vakantiequote:Op donderdag 19 december 2013 16:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja, vandaag laatste dagje school dit jaar, nu kerstvakantie
Oh?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dit is verwarrend voor Donnie.
wanneer?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Of was je nog in het topic?
Wat?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:31 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo vaak he, nep quote alerts.
Lemon quote dit en dat van je..klik..niks o.ó
Net, krijg ik een quote alert dat jij mij gequote zou hebben. Klik ik er op, kom ik hier, is het niet eens waarquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
Yo, Geert Glas, dat engeltje uit de OP ([ afbeelding ]
= familie van user "Jhali"
Apart.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Net, krijg ik een quote alert dat jij mij gequote zou hebben. Klik ik er op, kom ik hier, is het niet eens waar
faka dan ik quote jequote:Op donderdag 19 december 2013 16:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Net, krijg ik een quote alert dat jij mij gequote zou hebben. Klik ik er op, kom ik hier, is het niet eens waar
Juh, is wel vaker, maar mss slaapgebrek oidquote:
Ik doe ook net of ik dit snapquote:
Ja. Arme Geert.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Echt?
R.I.P. aan de nabestaanden, waaronder Jhali.
Heel misschien ben ik wel aan het kloten met de user-ID's?quote:Op donderdag 19 december 2013 16:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Juh, is wel vaker, maar mss slaapgebrek oid
Dat heb ik een keer met yvonne gehadquote:Op donderdag 19 december 2013 16:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Danny heeft mij een keer gequote, ik kwam een klein beetje.
Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 19 december 2013 16:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heel misschien ben ik wel aan het kloten met de user-ID's?
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #88]
Klik eens op "DonnieDarkno".
Er gebeurt niks o.óquote:Op donderdag 19 december 2013 16:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ-SC #88]
Klik eens op "DonnieDarkno".
Deed ik ook bij jou, maar volgens mij was je nog in het topic, en dan krijg je geen quote alert.quote:
Was ff aan de telefoon, maar ben pas net begonnen met Tumblr welquote:Op donderdag 19 december 2013 16:16 schreef Bitterlemon het volgende:
http://moirahuana.tumblr.com/
Interessante plek wel.
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:32 schreef Toto69 het volgende:
Yo, Geert Glas, dat engeltje uit de OP ([ afbeelding ]
= familie van user "Jhali"
Wij wachten met smart.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was ff aan de telefoon, maar ben pas net begonnen met Tumblr weldus hij moet nog helemaal vol komen te staan met bazige plaatjes
Dea...quote:Op donderdag 19 december 2013 16:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij dus.
En voor de recooord, Jhali = Fairy...
Dealen is niet oké.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:39 schreef Lt.Surge het volgende:
En Donnie, jij bent ook gemeen.
Mijn brein is al in de war lately, en hier kan ik nu gewoon niet mee dealen.
Oké voor the moneh.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 19 december 2013 16:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zal nooit het tegendeel beweren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |