de enige tent waar ik ooit ben geweest die de burgers net zo maakt als ik thuis. Burgermeester is ook lekker, schijntquote:
Elke redelijke weldenkende smulpaap laat deze zaak links liggen want het eten is smaakloos,te duur voor wat je krijgt en veelal doorkookt.(met name de pasta's)quote:
Burgerbar is ook crap, meer een veredelde Burger King, je kan beter naar de Burgermeester voor een goede hamburger.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef fespo het volgende:
ik vond de Burger bar een beetje tegenvallen.
had de black agnus van 200 gram.
vlees/brood verhouding was teveel brood, beetje droog en weinig smaak.
patatjes daarin tegen erg lekker.
nice die ga ik volgende keer proberen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Burgerbar is ook crap, meer een veredelde Burger King, je kan beter naar de Burgermeester voor een goede hamburger.
Ga naar de butcher op de albert cuyp.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:04 schreef fespo het volgende:
[..]
nice die ga ik volgende keer proberen.
ja vond ik ook een beetje.
al moet ik wel zeggen, dat de verzorging e.d. prima zijn.
Ga naar het leger des Heils .quote:Op woensdag 18 december 2013 22:15 schreef fespo het volgende:
ik ga wel eens naar Amsterdam en ga dan tevaak naar fastfood ketens
vaak omdat ik die kleine tentjes er shady uit vind zien.
nu zoek ik gewoon iets fijns waar ik voor een normaal bedrag 7 - 15 euro alleen kan eten.
iemand tips?
Als je van de Surinaamse keuken houd wel ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
In de bijlmer, amsterdamse poort, barst van de tentjes waar je goed en betaalbaar kan eten
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:17 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.destadskantine.nl/
Met gratis wifi, alleen pinnen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:23 schreef computergirl het volgende:
De Stadskantine in de van Woustraat
Even linkje opgezocht: http://www.destadskantine.nl
Erg lekker. Ik mis dat hierquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Als je van de Surinaamse keuken houd wel ja.
quote:
Zijn er mensen die niet van Surinaams houden?!quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Als je van de Surinaamse keuken houd wel ja.
Jaquote:Op zondag 13 april 2014 11:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Zijn er mensen die niet van Surinaams houden?!
Burgermeester dan?quote:Op zondag 13 april 2014 16:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lol de burgerbar... Voor een goede burger ga je naar the butcher.
Oh, die was nog niet eerder genoemd. Goed dat je het zegtquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:44 schreef habitue het volgende:
La Perla in de Jordaan heeft echt heerlijke houtoven pizza's.
Ik vond de Thrill Grill erg tegenvallen. Prima burger, maar echt niet heel bijzonder.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:28 schreef Tarbot het volgende:
Burgermeester is ook crap. Voor een burger moet je natuurlijk naar Thrill Grill gaan.
Maar Zeedijk is zeker een goede straat om alleen te eten. I raad aan: New King.
Dat kan ik wel begrijpen. Het bljift een burger. Van welke burger ben jij dan wel gecharmeerd?quote:Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik vond de Thrill Grill erg tegenvallen. Prima burger, maar echt niet heel bijzonder.
B&B vind ik niet bepaald goedkoop, kun je veel beter naar De Laatste Kruimel gaan, ben je voor de helft van de prijs klaar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:39 schreef Koral het volgende:
Goedkoop & goed
Albina - albert cuypstraat
Saigon - leidsestraat
B&B - max euweplein
Redelijk goedkoop & goed
Bird - zeedijk
Rodizio - zeedijk
Sumo - leidse dwarsstraat
Humpreys - spuistraat
TS had een budget van 7-15 euro in de OP. Daarmee kom je bij B&B wel uit voor een lunch. Vind zelf hun hamburger een aanrader. Ik houd helemaal niet van groente maar de combinatie die ze bij het vlees doen gaat er prima in.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
B&B vind ik niet bepaald goedkoop, kun je veel beter naar De Laatste Kruimel gaan, ben je voor de helft van de prijs klaar.
Saigon tegenvallen? Ik kom er bijna wekelijksquote:Saigon vond ik ook een beetje tegen vallen, was Xinh beter maar die is opeens opgedoekt
Deze vond ik nu weer minder (maar misschien had ik pech?). Dan toch liever Asian Kitchen naast Pathe op de vijzelstraat.quote:edit: En Shanghai Noodle vind ik ook best lekker op Rokin, goedkoop en het lijkt een beetje shabby maar wel lekker en je kunt er zeker alleen zitten.
Weet je misschien of je bij Asian Kitchen verplicht drinken moet nemen of dat het gewoon een soort Eazie is?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef Koral het volgende:
Deze vond ik nu weer minder (maar misschien had ik pech?). Dan toch liever Asian Kitchen naast Pathe op de vijzelstraat.
Asian kitchen heeft een echt menu. Niet zo'n kies wat van dit dat en dat concept zoals Eazie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:37 schreef Yiwei het volgende:
La Vita, Italiaanse tent in Jordaan ofzo.
http://restaurantlavita.nl/menu
---------------------
[..]
Weet je misschien of je bij Asian Kitchen verplicht drinken moet nemen of dat het gewoon een soort Eazie is?
Net opgezocht op internet, Spang Makandra heeft 3 filialen en alles is daar halal. Wel een pluspunt dat het eten halal isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:21 schreef Tarbot het volgende:
We hebben het over goedkoop. Volgens mij butcher niet goedkoop. Ken je net zo goed naar thrill grill gaan dan.
Maar goedkoop eten. Spang Makandran in de buurt van de Albert Cuyp
Yes! zeker als je rond 18.00 uur komt. Het is niet een plek om lekker uit eten te gaan met je date. Maar het kan een springplank zijn voor een leuke avond. Snel eten en daarna naar Heinekenplein.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:24 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Net opgezocht op internet, Spang Makandra heeft 3 filialen en alles is daar halal. Wel een pluspunt dat het eten halal isMaar is het daar druk dat je moet vechten voor een zitplek?
Hoor regelmatig dat mensen naar Nam Kee zijn gegaan. Ik dacht altijd dat zulk soort eten heel duur was in Amsterdam, dus random uit Amsterdam Centraal naar de dichtsbijzijnde gegaan. De boot bij Oosterdokskade, het was daar echt duur en niet lekker.quote:
Ik ga altijd naar die op de Zeedijk, tegenover die tempel.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:57 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Hoor regelmatig dat mensen naar Nam Kee zijn gegaan. Ik dacht altijd dat zulk soort eten heel duur was in Amsterdam, dus random uit Amsterdam Centraal naar de dichtsbijzijnde gegaan. De boot bij Oosterdokskade, het was daar echt duur en niet lekker.
De volgende keer ga ik inderdaad naar Nam Kee dan, zag ook dat ze een prijs hadden gewonnen. Naar welke gaan jullie? Prijzen verschillen per filiaal ofzo.
ik kon alleen bij die daar links vanaf cs ja, kom er regelmatig, immer goed etenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:57 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Hoor regelmatig dat mensen naar Nam Kee zijn gegaan. Ik dacht altijd dat zulk soort eten heel duur was in Amsterdam, dus random uit Amsterdam Centraal naar de dichtsbijzijnde gegaan. De boot bij Oosterdokskade, het was daar echt duur en niet lekker.
De volgende keer ga ik inderdaad naar Nam Kee dan, zag ook dat ze een prijs hadden gewonnen. Naar welke gaan jullie? Prijzen verschillen per filiaal ofzo.
New King bedoel je? Glad vergeten. Die is goed ja. Stervens druk, maar wel good food.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:03 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar die op de Zeedijk, tegenover die tempel.
haha ja ik kom ook van buiten de stad. Slechte buurt niet echt gemerkt, voor buitenstedelingen is Amsterdam zowiezo een gevaarlijke stadquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik kon alleen bij die daar links vanaf cs ja, kom er regelmatig, immer goed eten
als ik met iemand ben buiten de stad willen ze dr vaak niet eten want 'slechte buurt en raar zaakje'![]()
Ja klopt, in Den Haag kunnen mensen vaker voor redelijke/goedkope prijs chinees eten. Tegenover Full Moon is nu Full Moon Express geopend, die heeft deze week nog Groupon actie lopen ter opening. Van een collega had ik gehoord dat je bij Full Moon moet betalen voor thee. Dit hoeft niet bij Ming dynastie op het plein van de bibliotheek en stadhuis. In de middag dimsum is veel goedkoper dan in Amsterdam; E2,50 per dish ofzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:01 schreef Tarbot het volgende:
Voor goedkoop chinees moet je mi sws niet meer in Amsterdam zijn.
Wil je goedkoop, ga naar de lange muur rotterdam of full moon den haag.
Kwaliteit in Amsterdam is basically overal hetzelfde. Overal dezelfde hoeveelheid msg.
Nee Nam Keequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef Tarbot het volgende:
[..]
New King bedoel je? Glad vergeten. Die is goed ja. Stervens druk, maar wel good food.
Of het goedkoop is weet ik niet maar Oriental City in Amsterdam (vlak bij Dam) staat bekend om hun goede dim-sum. Zit verder altijd stampvol met Chinese mensen. Dat is een goede graadmeter voor authentiek Chinees eten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:47 schreef Yiwei het volgende:
[..]
haha ja ik kom ook van buiten de stad. Slechte buurt niet echt gemerkt, voor buitenstedelingen is Amsterdam zowiezo een gevaarlijke stadMaar de zaak lijkt wel een beetje toeristisch; wat draken enzo. Redelijk interieur met een paar planten is al genoeg voor mij.
Ik wou die dag gaan dimsummen, maar het was al 7pm, dan maar 2 gerechten daar besteld. Eentje was wel lekker, de andere niet. Maar de andere was ook niet op de menu, ik had aan de ober gevraagd, ik dacht ieder chinees kok kan die gerecht goed maken, zeg maar basic iets. Of misschien was dat een oerhollander in de keuken. Ik had gezien, dimsum daar was echt duur; E7,50 voor 4x Ha Kau
[..]
Ja klopt, in Den Haag kunnen mensen vaker voor redelijke/goedkope prijs chinees eten. Tegenover Full Moon is nu Full Moon Express geopend, die heeft deze week nog Groupon actie lopen ter opening. Van een collega had ik gehoord dat je bij Full Moon moet betalen voor thee. Dit hoeft niet bij Ming dynastie op het plein van de bibliotheek en stadhuis. In de middag dimsum is veel goedkoper dan in Amsterdam; E2,50 per dish ofzo.
Pakhuys:quote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef miss_sly het volgende:
Het pakhuys in de voetboogsteeg.
Burgerbar is inderdaad ook een goede.
Vapiano:quote:
TS vroeg dit in december 2013 en heeft zich de laatste tijd weinig laten zien in dit topic. Daarom leek me het offtopic gaat niet zo erg, en waarschijnlijk meerdere mensen met mij gezien reacties van andere mensen over andere plaatsen dan Amsterdam.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:41 schreef Tarbot het volgende:
Alle input is welkom natuurlijk. Maar TS vraag om goedkoop en alleen eten in Amsterdam.
Oriental is echt niet goedkoop en alleen zitten daar is niet echt fijn.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:57 schreef Rev- het volgende:
Eat-Mode aan de Zeedijk, heb je voor 6euro een bord met lekker eten.
Naar Kee Lun was ik ook ooit 1x geweest in de avond, was inderdaad lekker. Vooral veel seafood dishes besteld. Dit restaurant is inderdaad enorm bekend.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:04 schreef Koral het volgende:
In Den Haag ken ik vrij weinig restaurants, maar Kee Lun aan de wagenstraat was wel behoorlijk goed.
In Rotterdam zit mijn all-time (chinese) topper: sansan (vlakbij de koopgoot) Sichuan gerechten zijn me meestal wat te pittig maar hier was het zo perfect![]()
![]()
Je opties niet echt goedkoop, dan kunnen mensen ook een kijkje nemen bij de Thaise Siam Cafe. Voor hetzelfde bedrag meer dan sate of burger. http://thaiseetcafe.nl/wp/menukaart/quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 11:47 schreef Tarbot het volgende:
[..]
Pakhuys:
Alleen eten: ja, genoeg dode hoekjes, waar je niet aangestaard wordt.
Budget: ja, 10 eur voor een sateschotel. Met drank 12,50.
Burgerbar
Alleen eten: jazeker, als je aan de grote tafel zit. Dan lijkt het alsof je met een grote groep bent.
Budget: ja, afhankelijk van vlees en toppings met friet en drank. Kan je onder de 10 eur uitkomen.
Is echt goed eten, vond het beter dat het overhypte New-King.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:55 schreef Yiwei het volgende:
[..]Dit klinkt echt goed
Hier moet ik een keer geweest zijn
![]()
Hun menu gevonden
http://www.amsterdam-red-(...)amRestaurants27.html
De prijzen zijn ook ongeveer hetzelfde als bij Wok-to-go ofzo. Mijn vrienden nemen mij altijd mee naar Wok-to-go en ik wil daar altijd van wegrennen haha.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:02 schreef Rev- het volgende:
[..]
Is echt goed eten, vond het beter dat het overhypte New-King.
Tja als je alleen kan staan. Dan kan ik ook de lokale Febo aanbevelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:59 schreef Yiwei het volgende:
Ik ga meestal naar MaozAl die veggies die je zelf kan scheppen, wat een feest
Hun concept is gewoon geweldig
En hoe is die bevallen?quote:Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef Yiwei het volgende:
Net via Groupon te weten gekomen dat er een nieuwe tent is geopend in Amsterdam Noord; Surinaams Javaans Tjalim Inn Food & Lounge.
Dat doet elke Chinees ook, zij noemen ze het vetsin, wel jammer.quote:Op zondag 13 april 2014 13:20 schreef quirina het volgende:
Surinaams eten is lekker alleen ik kan niet tegen ajin no moto.
En helaas helaas gooien ze het overal in![]()
Dus als ik zin heb in Surinaams maak ik het zelf klaar.
Ze doen dit niet bij elke Chinees hoor. Bovendien als ik Chinees ga eten geef ik het meteen aan dat ik er geen vetsin in wil hebben. Houden ze keurig rekening mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:01 schreef Manke het volgende:
[..]
Dat doet elke Chinees ook, zij noemen ze het vetsin, wel jammer.
leukquote:Op zondag 3 juli 2016 23:03 schreef Yiwei het volgende:
Yu Family Kitchen
Kolksteeg 1A
1012PT Amsterdam
Is in het centrum, vlakbij station, damrak, Nieuwezijds Voorburgwal, Spuistraat, Singel enzo. Je kan binnen en buiten bij de tafeltjes zitten, perfect in de zomer. Het wordt geserveerd met bord en bestek. Dezelfde prijzencategorie als Eazie. Ook Wi-Fi sticker gezien.
Ik had een beef maaltijd besteld, het vlees was echt lekker mals![]()
Terecht prijzen gewonnen. Ik kom zeker terug
dit is een topperquote:Op zondag 3 juli 2016 23:03 schreef Yiwei het volgende:
Yu Family Kitchen
Kolksteeg 1A
1012PT Amsterdam
Is in het centrum, vlakbij station, damrak, Nieuwezijds Voorburgwal, Spuistraat, Singel enzo. Je kan binnen en buiten bij de tafeltjes zitten, perfect in de zomer. Het wordt geserveerd met bord en bestek. Dezelfde prijzencategorie als Eazie. Ook Wi-Fi sticker gezien.
Ik had een beef maaltijd besteld, het vlees was echt lekker mals![]()
Terecht prijzen gewonnen. Ik kom zeker terug
Die hadden lekkere Roti's daar..... ik kom er nooit meer, vroeger woonde ik in de Bijlmer.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
In de bijlmer, amsterdamse poort, barst van de tentjes waar je goed en betaalbaar kan eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |