de enige tent waar ik ooit ben geweest die de burgers net zo maakt als ik thuis. Burgermeester is ook lekker, schijntquote:
Elke redelijke weldenkende smulpaap laat deze zaak links liggen want het eten is smaakloos,te duur voor wat je krijgt en veelal doorkookt.(met name de pasta's)quote:
Burgerbar is ook crap, meer een veredelde Burger King, je kan beter naar de Burgermeester voor een goede hamburger.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:26 schreef fespo het volgende:
ik vond de Burger bar een beetje tegenvallen.
had de black agnus van 200 gram.
vlees/brood verhouding was teveel brood, beetje droog en weinig smaak.
patatjes daarin tegen erg lekker.
nice die ga ik volgende keer proberen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Burgerbar is ook crap, meer een veredelde Burger King, je kan beter naar de Burgermeester voor een goede hamburger.
Ga naar de butcher op de albert cuyp.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:04 schreef fespo het volgende:
[..]
nice die ga ik volgende keer proberen.
ja vond ik ook een beetje.
al moet ik wel zeggen, dat de verzorging e.d. prima zijn.
Ga naar het leger des Heils .quote:Op woensdag 18 december 2013 22:15 schreef fespo het volgende:
ik ga wel eens naar Amsterdam en ga dan tevaak naar fastfood ketens
vaak omdat ik die kleine tentjes er shady uit vind zien.
nu zoek ik gewoon iets fijns waar ik voor een normaal bedrag 7 - 15 euro alleen kan eten.
iemand tips?
Als je van de Surinaamse keuken houd wel ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:18 schreef Pietverdriet het volgende:
In de bijlmer, amsterdamse poort, barst van de tentjes waar je goed en betaalbaar kan eten
quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:17 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.destadskantine.nl/
Met gratis wifi, alleen pinnen.
quote:Op woensdag 18 december 2013 22:23 schreef computergirl het volgende:
De Stadskantine in de van Woustraat
Even linkje opgezocht: http://www.destadskantine.nl
Erg lekker. Ik mis dat hierquote:Op zaterdag 12 april 2014 22:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Als je van de Surinaamse keuken houd wel ja.
quote:
Zijn er mensen die niet van Surinaams houden?!quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Als je van de Surinaamse keuken houd wel ja.
Jaquote:Op zondag 13 april 2014 11:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Zijn er mensen die niet van Surinaams houden?!
Burgermeester dan?quote:Op zondag 13 april 2014 16:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Lol de burgerbar... Voor een goede burger ga je naar the butcher.
Oh, die was nog niet eerder genoemd. Goed dat je het zegtquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:44 schreef habitue het volgende:
La Perla in de Jordaan heeft echt heerlijke houtoven pizza's.
Ik vond de Thrill Grill erg tegenvallen. Prima burger, maar echt niet heel bijzonder.quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:28 schreef Tarbot het volgende:
Burgermeester is ook crap. Voor een burger moet je natuurlijk naar Thrill Grill gaan.
Maar Zeedijk is zeker een goede straat om alleen te eten. I raad aan: New King.
Dat kan ik wel begrijpen. Het bljift een burger. Van welke burger ben jij dan wel gecharmeerd?quote:Op maandag 14 april 2014 14:11 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik vond de Thrill Grill erg tegenvallen. Prima burger, maar echt niet heel bijzonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |