abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134422520
Naar aanleiding van een topic waarbij iemand aangaf dat ze pas na 1,5 maand van de man in kwestie had gehoord, vroeg ik mij af hoe lang de mannen hier maximaal hebben gewacht tot ze een vrouw uit hebben gevraagd en waarom. Verder vroeg ik mij af of je ook bewust wacht met daten tot bijv. kerst/nieuwjaar voorbij is.

En hoe zit het met iemand die je alleen van social media kent en verder niet irl? zou je die zomaar uitvragen?

[ Bericht 14% gewijzigd door MangoLotion op 18-12-2013 21:35:17 ]
pi_134422868
Als het je te lang duurt vraag je het toch zelf :|W
pi_134422927
Ik zal nooit een vrouwtje mee uit kunnen vragen in verband met mijn selectief mutisme.
pi_134423102
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef jatochneetoch het volgende:
Ik heb al een relatie, dus hoef niks aan niemand te vragen ;)

Als ik niet in een relatie zou zitten, dan weet ik niet of ik het durf om zomaar een man mee uit te vragen. Want als het lang duurt, zou ik denken dat hij geen interesse heeft.
  woensdag 18 december 2013 @ 21:31:13 #5
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_134423114
Als ik met iemand wil daten vraag ik het zelf wel ;)
Ik ga echt geen 1,5 maand op een man wachten totdat hij iets vraagt.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_134423198
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:31 schreef Luxuria het volgende:
Echt? :D
Respect voor jouw lef dan! Ben je tot nu toe succesvol geweest?
  woensdag 18 december 2013 @ 21:36:25 #7
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134423508
Vanaf welk moment bedoel je dat. Vanaf het eerste chatcontact of ontmoeting in de bar dus? En dan hoelang totdat je vraagt of ze een drankje willen drinken dus? Weet wel dat het bij een ex minimaal 3 maanden heeft geduurd maar die had nog een vriend toen. Voor de rest over het algemeen vrij vlot volgens mij wel. Misschien een keer een maand als ze verder weg woonde. Of tijdens het uitgaan dat het langer duurde voordat ik haar weer zag daar.
we dan
pi_134423618
Ik ben echt slecht in het opvangen van signalen en ik vind het moeilijk als ik een relatie zou aangaan met een lekkere collega. Not Sure if i would take the risk...

Bij sommige vrouwen duurt het ook soms ook maanden zelfs jaren voordat ze verliefd worden omdat ze de betreffende persoon dan beter kennen.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  woensdag 18 december 2013 @ 21:37:55 #9
206580 Luxuria
pi_134423629
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Echt? :D
Respect voor jouw lef dan! Ben je tot nu toe succesvol geweest?
Ja ik heb nog nooit een afwijzing daarop gehad :) maar ik heb ook altijd goed in de gaten of de ander me leuk vindt of niet.

Ik weet nog een paar maanden geleden had ik een date gehad met iemand, wat ik had gevraagd, daarop wilde ik afwachten of hij mij voor een tweede keer zou vragen. Maar na een week had ik al geen geduld meer en heb ik het zelf maar weer gevraagd :P
pi_134423643
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Vanaf welk moment bedoel je dat. Vanaf het eerste chatcontact of ontmoeting in de bar dus? En dan hoelang totdat je vraagt of ze een drankje willen drinken dus? Weet wel dat het bij een ex minimaal 3 maanden heeft geduurd maar die had nog een vriend toen. Voor de rest over het algemeen vrij vlot volgens mij wel. Misschien een keer een maand als ze verder weg woonde. Of tijdens het uitgaan dat het langer duurde voordat ik haar weer zag daar.
Nou in principe maakt het niet uit, al was ik wel nieuwsgierig naar het uitvragen van volstrekt vreemden op social media als facebook, linkedin etc :P
pi_134423709
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ja ik heb nog nooit een afwijzing daarop gehad :) maar ik heb ook altijd goed in de gaten of de ander me leuk vindt of niet.

Ik weet nog een paar maanden geleden had ik een date gehad met iemand, wat ik had gevraagd, daarop wilde ik afwachten of hij mij voor een tweede keer zou vragen. Maar na een week had ik al geen geduld meer en heb ik het zelf maar weer gevraagd :P
Haha echt goed! :D
pi_134423770
Je kunt ook aan de man vragen om iets leuks te gaan doen. Het hoeft niet steeds van een kant te komen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 18 december 2013 @ 21:41:25 #13
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134423899
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:38 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Nou in principe maakt het niet uit, al was ik wel nieuwsgierig naar het uitvragen van volstrekt vreemden op social media als facebook, linkedin etc :P
Volstrekt vreemden heb ik alleen via paiq en vroeger via een chatprogramma aangesproken en uitgevraagd. Nooit via facebook e.d., dan was dat contact er al als ze daar wel in stonden. Maar het is gewoon het simpele riedeltje meestal van: kijken of hij/zij interesse heeft en als dat zo lijkt dan gewoon redelijk direct vragen. En als dat niet zo is dan kijken of dat nog kan omslaan en anders afhaken imo. Via internet is zoiets juist heel simpel. Of kan simpel zijn in ieder geval.
we dan
  woensdag 18 december 2013 @ 21:42:10 #14
206580 Luxuria
pi_134423955
En op je tweede vraag, ik heb wel met iemand contact gezocht via Facebook, die ik in het echt wel eens gezien had maar nooit gesproken.
Heb in een bericht o.a. gezegd dat hij me een leuke vent leek. Dat was wederzijds en na 1 of 2 weken contact had ik gevraagd of hij een keer wilde afspreken.

Ik vind dat zelf juist erg leuk om te doen als ik echt interesse in iemand heb.
Met iemand afspreken van internet die ik nog nooit in het echt gezien heb zal ik niet snel doen.

En jij dan?
  woensdag 18 december 2013 @ 21:46:11 #15
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_134424222
Zojuist iemand uitgevraagd (via Facebook) die ik ooit 8 jaar geleden op een feestje heb ontmoet en dat is gelukt.

Hij likete wel veel van mijn posts...
pi_134424632
Vraag het zelf, opgelost
  woensdag 18 december 2013 @ 21:52:26 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_134424736
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_134425278
quote:
10s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef Luxuria het volgende:
En op je tweede vraag, ik heb wel met iemand contact gezocht via Facebook, die ik in het echt wel eens gezien had maar nooit gesproken.
Heb in een bericht o.a. gezegd dat hij me een leuke vent leek. Dat was wederzijds en na 1 of 2 weken contact had ik gevraagd of hij een keer wilde afspreken.

Ik vind dat zelf juist erg leuk om te doen als ik echt interesse in iemand heb.
Met iemand afspreken van internet die ik nog nooit in het echt gezien heb zal ik niet snel doen.

En jij dan?
Nee, heb het nooit zelf direct gevraagd, te schijterig en vaak denk ik: als hij zoveel interesse heeft dan vraagt hij het zelf wel en anders heeft hij geen interesse... :@

Bij mijn huidige vriend (ken ik via via) stuurde ik het juiste berichtje op facebook op het juiste moment (Ik stelde hem een vraag over iets) en vanaf toen raakte we aan de praat en toen vroeg hij het zelf. :P
pi_134425903
quote:
Dit :D! :')
Ja doei.
  woensdag 18 december 2013 @ 22:11:12 #20
206580 Luxuria
pi_134426091
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:59 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Nee, heb het nooit zelf direct gevraagd, te schijterig en vaak denk ik: als hij zoveel interesse heeft dan vraagt hij het zelf wel en anders heeft hij geen interesse... :@

Bij mijn huidige vriend (ken ik via via) stuurde ik het juiste berichtje op facebook op het juiste moment (Ik stelde hem een vraag over iets) en vanaf toen raakte we aan de praat en toen vroeg hij het zelf. :P
Haha dat vind ik altijd wel mooi dat laatste, het juiste bericht op het juiste moment :P

Ik heb altijd zoiets van: nee heb je, ja kun je krijgen. En ik vraag het alleen als ik iemand echt leuk vind. Mocht diegene nee zeggen, is dat wel duidelijk, dan weet ik waar ik aan toe ben en kan ik hem loslaten.
pi_134434614
Dus stereotypen jegens vrouwen zijn seksistisch en achterhaald, maar de man moet zich nog wel steeds aan het klassieke rolmodel houden?

*iets met hypocrisie enzo*
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134434726
Ik raak in paniek wanneer een vrouw me uitvraagt :')
  donderdag 19 december 2013 @ 00:28:31 #23
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_134434975
ik vroeg mijn.vriendin die ik via social media ken al na een week uit. na een maand hadden we officieel iets.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_134435884
Zo lang ze geen duidelijke interesse toont durf ik het niet.
sd
  donderdag 19 december 2013 @ 02:53:07 #25
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_134438251
Toen ik in een dating fase zat, chatte ik een uurtje, max. anderhalf, en daarna vroeg ik of ze zin hadden om af te spreken. Ik denk dat driekwart dan zei: nee, ik ken je niet goed genoeg. Die kapte ik af, en wenste ze succes verder. Met de rest sprak ik af.

Ik wil gewoon zo snel mogelijk een vrouw zien, kan met een biertje of koffie, na het werk of zo. Want ik wil snel weten of het klikt of niet.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_134438743
Het is voor mannen net zou moeilijk of makkelijk om iemand uit te vragen als voor vrouwen.
Having said that, de langste tijd die ik ooit gewacht heb zal een van die keren zijn dat ik het nooit gevraagd heb. Stille liefde.

Zoals Sausagin zegt, zolang ik niet het idee heb dat ze interesse hebben in mij zal ik het niet snel vragen. Meestal staat de andere persoon dicht bij me en wil ik de relatie met hen ook niet op het spel zetten.
Ook wanneer ik weet dat ze een relatie hebben, net hebben verbroken of aan het daten zijn zal ik me daar niet snel in mengen.

De keren dat ik iemand mee uitvroeg was dat meestal vrij snel, maar dat heeft er ook alles mee te maken dat er dan ook al regelmatig contact is. Wanneer je iemand meerdere keren per week spreekt is 2-3 weken wachten nog vrij lang.
Ik doe mijn best.
pi_134439656
Ik wacht eigenlijk nooit ergens mee wat dat betreft...

Een aangezien ik nu bijna vakantie heb zou ik niet wachten tot na de kerst en jaarwisseling aangezien je dan toch al beide je eigen plannen hebt en ik die dagen ook sws niet gelijk met met een date oid zou willen spenderen maar liever met vrienden/fam.
pi_134443539
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:22 schreef tjoptjop het volgende:
Ik raak in paniek wanneer een vrouw me uitvraagt :')
Aww :D Geen keihard rationeel financieel besef wat er binnenkomt om te beseffen dat dat een goed iets is?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 19 december 2013 @ 12:41:41 #29
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_134445709
Als die vent jouw signalen niet oppikt is hij er waarschijnlijk nog niet helemaal zeker van.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_134448198
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Aww :D Geen keihard rationeel financieel besef wat er binnenkomt om te beseffen dat dat een goed iets is?
Het ergste is nog dat sommige vrouwen het schattig vonden :'(
pi_134452805
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:51 schreef sausagin het volgende:
Op zich is het bij mij niet echt een kwestie van niet durven, als ik een vrouw zie waar ik echt direct een wow gevoel van krijg, dan zal het me worst wezen en stap ik gewoon op haar af. Maar meestal is dat dan wel iemand die ik niet ken. Dan boeit het allemaal niet zo, blauwtje lopen, jammer dan. Been there, done that. Echter is het iemand uit mijn (directe) omgeving, dan wordt het toch een ander verhaal. Dan wil ik toch liever eerst de kat uit de boom kijken, voordat ik een stap zet. Maar dat is dan dus meer om bijvoorbeeld awkward situaties in de toekomst te vermijden, als je diegene regelmatig ziet. Als ik in zo'n geval het idee heb dat de interesse niet geheel wederzijds is dan hou ik het gewoon voor me.
pi_134452978
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:55 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Het ergste is nog dat sommige vrouwen het schattig vonden :'(
Zolang het maar een goede afloop heeft ;).
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_134458315
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Zolang het maar een goede afloop heeft ;).
Niet significant anders dan wanneer ik het initiatief neem. Dus in zoverre maakt het niet zoveel uit nee :P
pi_134475943
wel grappig dat her voor iedereen zo verschillend is...maar in principe ook wel op hetzelfde neerkomt
  vrijdag 20 december 2013 @ 01:41:57 #35
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_134476200
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:28 schreef jatochneetoch het volgende:
nee

want vrouwen "behoren dat niet te doen" :') _______________________________________!
pi_134476536
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 01:41 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

nee

want vrouwen "behoren dat niet te doen" :') _______________________________________!
Ik zeg niet dat vrouwen dat niet behoren te doen, maar dat ik het niet DURF te doen
pi_134481426
Nou TS, anderhalve maand is niet erg lang hoor. Ik heb er 2 jaar over gedaan voordat ik mijn crush uit durfde te vragen. In de tussentijd hadden we dagelijks enkele uren contact via whatsapp, deden we allerlei dingen samen, waren we hele goede vrienden, we knuffelden vaak en lang en op een gegeven moment zoenden we ook. Toch durfde ik het pas 3 maanden geleden aan om haar uit te vragen. Gelukkig zei ze ja. O+
  vrijdag 20 december 2013 @ 10:43:50 #38
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_134481471
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 02:00 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat vrouwen dat niet behoren te doen, maar dat ik het niet DURF te doen
Tja als hij er ook zo over denkt dan heb je een vicieuze cirkel.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
  zaterdag 21 december 2013 @ 10:19:37 #39
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134518707
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef BenX_95 het volgende:
Nou TS, anderhalve maand is niet erg lang hoor. Ik heb er 2 jaar over gedaan voordat ik mijn crush uit durfde te vragen. In de tussentijd hadden we dagelijks enkele uren contact via whatsapp, deden we allerlei dingen samen, waren we hele goede vrienden, we knuffelden vaak en lang en op een gegeven moment zoenden we ook. Toch durfde ik het pas 3 maanden geleden aan om haar uit te vragen. Gelukkig zei ze ja. O+
Christ 2 jaar lamg dagelijks contact, waar geb je het al die tijd over gehad?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 21 december 2013 @ 10:36:03 #40
206580 Luxuria
pi_134518971
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 december 2013 10:42 schreef BenX_95 het volgende:
Volgens mij heb jij het over een ander soort uitvragen dan TS. Je hebt in die twee jaar toch met haar afgesproken?
pi_134522272
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 10:19 schreef fathank het volgende:

[..]

Christ 2 jaar lamg dagelijks contact, waar geb je het al die tijd over gehad?
Van alles en nog wat, dat weet ik echt niet meer.
pi_134522298
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 10:36 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij het over een ander soort uitvragen dan TS. Je hebt in die twee jaar toch met haar afgesproken?
Niet echt, weleens winkelen ofzo, maar dat was op haar initiatief.
pi_134524198
Uitvragen, direct.

Feestdagen, I care not.
  zaterdag 21 december 2013 @ 15:23:12 #44
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134525159
Meestal blijft het bij mij bij eeuwig wachten omdat ik er vanuit ga dat de interesse niet wederzijds is. Zo heel soms raap ik mijn cohones bij elkaar en vraag ik het, maar dat is vaak bij mensen die ik minder goed ken (en wel wil leren kennen) en waarvan de kans dat ik later tegen awkward situations aanloop klein is...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 22 december 2013 @ 12:18:09 #45
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_134554093
1 a 2 weken max tussen het praten door en wanneer de tijd er rijp voor is.
pi_134567938
Ik zou nooit zelf een man mee uitvragen, zou wel overduidelijke hints geven maar nooit zelf vragen.

Te lui voor, te onzeker voor, weet ik veel waar het aan ligt. Vooral als ik zelf toch nog niet echt verliefd ben en hij onderneemt maar niks, voor hem duizend anderen. En dit bedoel ik niet arrogant :') ik ben een vrouw en vrouwen ontbreekt het nooit aan aandacht geloof ik. Er is altijd wel een man die wat wil.
  zondag 22 december 2013 @ 17:47:11 #47
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_134568206
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:40 schreef vera166 het volgende:
Ik zou nooit zelf een man mee uitvragen, zou wel overduidelijke hints geven maar nooit zelf vragen.

Te lui voor, te onzeker voor, weet ik veel waar het aan ligt. Vooral als ik zelf toch nog niet echt verliefd ben en hij onderneemt maar niks, voor hem duizend anderen. En dit bedoel ik niet arrogant :') ik ben een vrouw en vrouwen ontbreekt het nooit aan aandacht geloof ik. Er is altijd wel een man die wat wil.
Maar is dat ook de man waar jij wat van wil moet je jezelf afvragen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 22 december 2013 @ 17:55:35 #48
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134568521
Ik ben een maal door een dame uitgevraagd na haar een keer even gezien te hebben en enkele uurtjes gewhatsappt te hebben. Had geen flauw idee wat ik er mee aan moest, schrok me kapot. Ging ineens wel heel erg hard allemaal, maar t was wel makkelijk.
pi_134568834
quote:
14s.gif Op zondag 22 december 2013 17:47 schreef fathank het volgende:

[..]

Maar is dat ook de man waar jij wat van wil moet je jezelf afvragen.
Ja klopt.

Maar ik ben nog maar 18 en als ik word uitgevraagd door een man die achteraf helemaal niet zo leuk blijkt te zijn, dan is dat geen ramp. Heb nog tijd zat. En als we een leuke tijd met elkaar hebben gehad, dan is het goed ja :) het hoeft niet tot iets te leiden
  zondag 22 december 2013 @ 18:21:41 #50
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_134569535
Vind dat sommige mensen niet zo moeilijk moeten doen. Nee heb je, ja kun je krijgen :P Niets van aantrekken als je 'zogenaamd' voor aap staat.
  zondag 22 december 2013 @ 18:23:10 #51
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_134569599
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 18:21 schreef Nemeosis het volgende:
Vind dat sommige mensen niet zo moeilijk moeten doen. Nee heb je, ja kun je krijgen :P Niets van aantrekken als je 'zogenaamd' voor aap staat.
Yes dat is een drempel de eerste paar keer in je leven
  zondag 22 december 2013 @ 18:30:30 #52
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_134569907
quote:
1s.gif Op zondag 22 december 2013 18:23 schreef jelfrikandel het volgende:
Yes dat is een drempel de eerste paar keer in je leven
Klopt, ik had hetzelfde. En vandaar het advies 'gewoon doen' :P Heeft mij een stuk zekerder gemaakt.
pi_134589963
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:28 schreef Nemeosis het volgende:
ik vroeg mijn.vriendin die ik via social media ken al na een week uit. na een maand hadden we officieel iets.
Zo snel :o Je vriendin zal wel dolgelukkig zijn :D

Een kennis van mij zag hem voor het eerst toen ze nog een kind was, toen dacht ze: later ga ik met hem trouwen! In haar tienerjaren, dus 4-8 jaar later zag ze hem weer, toen dacht ze weer: later ga ik met hem trouwen! Toen ze daarna jongvolwassene werd, dus weer 5 jaar later ofzo iets, zag ze hem weer -> later ga ik met hem trouwen! Dat was dus - even denken - 7 jaar terug. Ongeveer 2 jaar terug waren ze getrouwd, nu hebben ze een kind van 1 jaar. _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:51 schreef sausagin het volgende:
Wat is duidelijk interesse volgens jou?

quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:41 schreef Maargoed. het volgende:
Als die vent jouw signalen niet oppikt is hij er waarschijnlijk nog niet helemaal zeker van.
Is dit dan de groep die random uit het niets aan de vrouw vraagt of ze hem leuk vindt? Want dit fenomeen heb ik nooit begrepen.
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:53:04 #54
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_134653823
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 00:26 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Zo snel :o Je vriendin zal wel dolgelukkig zijn :D

Een kennis van mij zag hem voor het eerst toen ze nog een kind was, toen dacht ze: later ga ik met hem trouwen! In haar tienerjaren, dus 4-8 jaar later zag ze hem weer, toen dacht ze weer: later ga ik met hem trouwen! Toen ze daarna jongvolwassene werd, dus weer 5 jaar later ofzo iets, zag ze hem weer -> later ga ik met hem trouwen! Dat was dus - even denken - 7 jaar terug. Ongeveer 2 jaar terug waren ze getrouwd, nu hebben ze een kind van 1 jaar. _O_

[..]

Wat is duidelijk interesse volgens jou?

[..]

Is dit dan de groep die random uit het niets aan de vrouw vraagt of ze hem leuk vindt? Want dit fenomeen heb ik nooit begrepen.
Haha ja, het was zomervakantie en we verveelde ons iedere dag dus we spraken veel af. Na een maand dachten we: Waarom niet gewoon officieel? Praktisch gezien zijn we al zoveel bij elkaar dat het al een relatie is :P
pi_134770017
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:53 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

Haha ja, het was zomervakantie en we verveelde ons iedere dag dus we spraken veel af. Na een maand dachten we: Waarom niet gewoon officieel? Praktisch gezien zijn we al zoveel bij elkaar dat het al een relatie is :P
Zeker gelukkig :D Ze boft met jou :D Zeker een voorbeeld voor bepaalde groepen mannen _O_

Wat ik om me heen zo vaak zie en helaas zelf ook meegemaakt -> je hoeft niet altijd een label op iets te plakken 8)7 Eerst gaan ze je benaderen, dan gaan ze versnellen, dan zeggen ze dat ze geen labels willen, maar ondertussen wel alles willen hebben, dan zeggen ze dat jullie samen vrienden zijn terwijl niet veel op vriendschap leek 8)7 Echt vervloekt om zulke mensen tegen te komen :(

Zeker die groep mannen die beginnen te denken aan settelen als ze richting 40 jaar zijn om daarna erachter te komen dat hun ware al voor hun neuzen voorbij zijn gelopen. In de trein tegen een vriend/collega zeggen ze dan: zij herinnert mij dat ik heb zo'n spijt heb dat ik haar heb laten gaan 8)7
pi_134771513
quote:
Dit. Zou zonde van m'n tijd zijn als het toch niks blijkt te zijn.
Live for now, forget forever
pi_134775998
Oke TS ik vraag je uit }:|
graag op anoniem
  zaterdag 28 december 2013 @ 18:41:38 #58
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_134795080
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:43 schreef Yiwei het volgende:
Zeker gelukkig :D Ze boft met jou :D Zeker een voorbeeld voor bepaalde groepen mannen _O_

Wat ik om me heen zo vaak zie en helaas zelf ook meegemaakt -> je hoeft niet altijd een label op iets te plakken 8)7 Eerst gaan ze je benaderen, dan gaan ze versnellen, dan zeggen ze dat ze geen labels willen, maar ondertussen wel alles willen hebben, dan zeggen ze dat jullie samen vrienden zijn terwijl niet veel op vriendschap leek 8)7 Echt vervloekt om zulke mensen tegen te komen :(

Zeker die groep mannen die beginnen te denken aan settelen als ze richting 40 jaar zijn om daarna erachter te komen dat hun ware al voor hun neuzen voorbij zijn gelopen. In de trein tegen een vriend/collega zeggen ze dan: zij herinnert mij dat ik heb zo'n spijt heb dat ik haar heb laten gaan 8)7
Ja ik kan je vertellen dat ik vaker dat soort verhalen hoor uit mijn omgeving. Maar ik ben ook geen doorsnee man/jongen :P Ik hoor ook vaak dat veel andere mannen slecht zijn in vertellen wat ze voelen, terwijl ik hier dus totaal geen moeite mee heb. Ik heb een hekel aan overal omheen draaien en niet gewoon to-the-point komen. Ik ken een meisje (mijn ex toevallig) die al een jaar met een jongen bezig is zonder dat het officieel wordt. Beetje te erg vind ik :P
  zaterdag 28 december 2013 @ 18:55:35 #59
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134795644
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:43 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Dat laatste hebben vrouwen toch echt meer last van. Ik heb regelmatig van bevriende vrouwen gehoord dat ze 'hun ware liefde' hebben laten lopen doordat ze dachten bij een ander iets beters te vinden en ze vervolgens als ze richting de 30 gaan daarover behoorlijk spijt hebben. Via de broer van mijn ex heb ik ook gehoord dat ze de laatste maanden behoorlijk spijt begint te krijgen dat ze heeft toegegeven aan de '7 year itch'. Helaas voor haar ga ik ook door met mijn leven...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_134821879
Ben nu een autobiografisch boek van David Mitchell(Engelse komiek) aan het lezen. Hierin vertelt hij de anekdote dat hij uit eten is met een vriendin.
Die vriendin begint te vertellen dat het zo vaak voorkomt dat ze uit eten wordt gevraagd door een man en dan niet zeker weet of dat gewoon uit eten is of dat het een date is. Het is moeilijk om dat van tevoren te vragen en het levert aan het einde van de avond een lastig gesprek op.

Mitchell schrijft dat hij op dat moment al om de rekening vroeg omdat hem dat makkelijker leek dan de verkorte versie van dit verhaal nog een keer maar dan met z'n lul al uit z'n broek.

Het is wel een herkenbare situatie voor mij en misschien voor velen. Voor mij zou als een vrouw mee uit eten zou vragen al een teken zijn dat ik haar leuk vind(het vragen op zich is vaak al moeilijk genoeg), ik merk dat dat bij vrouwen vaak toch niet helemaal zo werkt.
pi_134954154
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:41 schreef Nemeosis het volgende:
Ik hoor ook vaak dat veel andere mannen slecht zijn in vertellen wat ze voelen, terwijl ik hier dus totaal geen moeite mee heb. Ik heb een hekel aan overal omheen draaien en niet gewoon to-the-point komen. Ik ken een meisje (mijn ex toevallig) die al een jaar met een jongen bezig is zonder dat het officieel wordt. Beetje te erg vind ik :P
Gewoon crisis dus voor dat meisje :P Sommige mannen gaan/willen gewoon nooit vertellen wat ze voelen. Een keer bij mijn situatie werd het zo'n crisis, dat mijn moeder mij moest hereduceren -> denk je echt jongens gaan jou zo romantisch vertellen wat ze voelen?! jongens doen dat gewoon niet, je moet kijken wat hij doet ...

Ik dacht bij mezelf, maakt op een gegeven moment niks meer uit wat hij doet, als ik niks hoor, geldt het gewoon niet. Sommige mannen, die willen/gaan nooit zeggen - alsof je ze aan het beroven bent ofzo 8)7 - en anderen, die willen/maken gewoon nooit officieel tenzij ze realiseren dat ze bejaard gaan worden ofzo 8)7 Als je ze tegenkomt, heb je gewoon pech gehad :'(

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:55 schreef yats het volgende:
Dat laatste hebben vrouwen toch echt meer last van. Ik heb regelmatig van bevriende vrouwen gehoord dat ze 'hun ware liefde' hebben laten lopen doordat ze dachten bij een ander iets beters te vinden en ze vervolgens als ze richting de 30 gaan daarover behoorlijk spijt hebben. Via de broer van mijn ex heb ik ook gehoord dat ze de laatste maanden behoorlijk spijt begint te krijgen dat ze heeft toegegeven aan de '7 year itch'. Helaas voor haar ga ik ook door met mijn leven...
Als je nog wat voor haar voelt, kan je net zo goed een tweede leven in blazen :P

quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:42 schreef Derfel het volgende:
Ben nu een autobiografisch boek van David Mitchell(Engelse komiek) aan het lezen. Hierin vertelt hij de anekdote dat hij uit eten is met een vriendin.
Die vriendin begint te vertellen dat het zo vaak voorkomt dat ze uit eten wordt gevraagd door een man en dan niet zeker weet of dat gewoon uit eten is of dat het een date is. Het is moeilijk om dat van tevoren te vragen en het levert aan het einde van de avond een lastig gesprek op.

Mitchell schrijft dat hij op dat moment al om de rekening vroeg omdat hem dat makkelijker leek dan de verkorte versie van dit verhaal nog een keer maar dan met z'n lul al uit z'n broek.

Het is wel een herkenbare situatie voor mij en misschien voor velen. Voor mij zou als een vrouw mee uit eten zou vragen al een teken zijn dat ik haar leuk vind(het vragen op zich is vaak al moeilijk genoeg), ik merk dat dat bij vrouwen vaak toch niet helemaal zo werkt.
Dit moet ik ook steeds aan mezelf herinneren, want velen denken: als hij mij echt leuk vond, was ik nu al aan het praten met hem. En dan lopen we gewoon weg. En dan gelukkig corrigeren anderen mij regelmatig -> nee, is niet zo. Voor mannen naar een dame lopen, uit het niks, is het moeilijkste wat er is. Hoe leuker hij je vind, des te meer hij faalangst heeft. En soms de meest goodlooking man in de zaal is juist degene die het meeste faalangst heeft.

Dus als vrouw zijnde, moet je screenen naar de meest bescheiden persoon in de zaal die je blijkbaar geeneens heeft gezien :? :')
pi_134956851
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 17:02 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Gewoon crisis dus voor dat meisje :P Sommige mannen gaan/willen gewoon nooit vertellen wat ze voelen. Een keer bij mijn situatie werd het zo'n crisis, dat mijn moeder mij moest hereduceren -> denk je echt jongens gaan jou zo romantisch vertellen wat ze voelen?! jongens doen dat gewoon niet, je moet kijken wat hij doet ...

Ik dacht bij mezelf, maakt op een gegeven moment niks meer uit wat hij doet, als ik niks hoor, geldt het gewoon niet. Sommige mannen, die willen/gaan nooit zeggen - alsof je ze aan het beroven bent ofzo 8)7 - en anderen, die willen/maken gewoon nooit officieel tenzij ze realiseren dat ze bejaard gaan worden ofzo 8)7 Als je ze tegenkomt, heb je gewoon pech gehad :'(

[..]

Als je nog wat voor haar voelt, kan je net zo goed een tweede leven in blazen :P

[..]

Dit moet ik ook steeds aan mezelf herinneren, want velen denken: als hij mij echt leuk vond, was ik nu al aan het praten met hem. En dan lopen we gewoon weg. En dan gelukkig corrigeren anderen mij regelmatig -> nee, is niet zo. Voor mannen naar een dame lopen, uit het niks, is het moeilijkste wat er is. Hoe leuker hij je vind, des te meer hij faalangst heeft. En soms de meest goodlooking man in de zaal is juist degene die het meeste faalangst heeft.

Dus als vrouw zijnde, moet je screenen naar de meest bescheiden persoon in de zaal die je blijkbaar geeneens heeft gezien :? :')
Het is voor mij niet eens zozeer faalangst maar je kwetsbaar op moeten stellen. En natuurlijk is dat moeilijker naarmate je iemand leuker vind, want als die persoon jou niet leuk vind dan raakt je dat het meeste. Dan is het soms makkelijker om te mijmeren naar what could have been. Dan heb je altijd nog de illusie dat als er werk van gemaakt was dat het dan wel allemaal gelukt zou zijn.

Daarnaast vraag ik me wel af waarom de mannen dit altijd moeten doen, als jij iemand leuk vindt, waarom stap je dan niet zelf op hem af, in plaats van af te wachten.
pi_134956937
Direct, ik waardeer mijn tijd en heb geen zin om het te verspillen door te wachten. Zeker niet op iets als een willekeurig vrouwtje.
Alles moet ROOD.
  woensdag 1 januari 2014 @ 21:26:28 #64
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134963118
quote:
Als je nog wat voor haar voelt, kan je net zo goed een tweede leven in blazen
Mijn gevoelens zijn vrijwel volledig weg. Op dit moment heb ik meer een afkeer van haar dan dat ik denk 'laat ik maar weer een relatie met haar beginnen'.
pi_134969185
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:48 schreef Wazzim het volgende:
Direct, ik waardeer mijn tijd en heb geen zin om het te verspillen door te wachten. Zeker niet op iets als een willekeurig vrouwtje.
Goede instelling :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 18:45 schreef Derfel het volgende:
Het is voor mij niet eens zozeer faalangst maar je kwetsbaar op moeten stellen. En natuurlijk is dat moeilijker naarmate je iemand leuker vind, want als die persoon jou niet leuk vind dan raakt je dat het meeste. Dan is het soms makkelijker om te mijmeren naar what could have been. Dan heb je altijd nog de illusie dat als er werk van gemaakt was dat het dan wel allemaal gelukt zou zijn.

Daarnaast vraag ik me wel af waarom de mannen dit altijd moeten doen, als jij iemand leuk vindt, waarom stap je dan niet zelf op hem af, in plaats van af te wachten.
Dus normaal stel je je niet kwetsbaar op? Of wanneer stel je jezelf eigenlijk kwetsbaar op?

Anyway de ideale situatie is waarschijnlijk dat de vrouw een onmerkbare stap maakt en hij de zichtbare _O- Een vrouw wilt tenslotte vrouw voelen en een man wilt ook als een man voelen :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 21:26 schreef yats het volgende:

[..]

Mijn gevoelens zijn vrijwel volledig weg. Op dit moment heb ik meer een afkeer van haar dan dat ik denk 'laat ik maar weer een relatie met haar beginnen'.
Hoeveel tijd zat er tussen het moment van breken en nu? Vind het wel interessant, want hetzelfde geval bij een vriend van mij, alleen zijn ze weer bij elkaar en hoopt hij te trouwen met haar :) Echt interessant hoe alles zo divers kan verlopen.

[ Bericht 31% gewijzigd door Yiwei op 01-01-2014 23:29:08 ]
  woensdag 1 januari 2014 @ 23:28:36 #66
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134969535
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:22 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Goede instelling :)

[..]

Hoeveel tijd zat er tussen het moment van breken en nu? Vind het wel interessant, want hetzelfde geval bij een vriend van mij, alleen zijn ze weer bij elkaar en hoopt hij te trouwen met haar :) Echt interessant hoe alles zo divers kan verlopen.
Iets meer dan een jaar nu. In het begin was het ontzettend lastig en ik heb echt een maand of vier/vijf gedacht dat het leven verder weinig nut had. Daarna kreeg ik eerst een gigantische hekel aan haar (en eigenlijk in vrouwen in het algemeen) en nu heb ik juist meer zoiets dat ik verdomd graag wil daten/leuke vrouwen wil ontmoeten (wat helaas nog erg tegenvalt). Wellicht scheelt het dat we nu een kleine 100 kilometer uit elkaar wonen zodat ik haar eigenlijk niet meer tref.
pi_134969796
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:28 schreef yats het volgende:

[..]

Iets meer dan een jaar nu. In het begin was het ontzettend lastig en ik heb echt een maand of vier/vijf gedacht dat het leven verder weinig nut had. Daarna kreeg ik eerst een gigantische hekel aan haar (en eigenlijk in vrouwen in het algemeen) en nu heb ik juist meer zoiets dat ik verdomd graag wil daten/leuke vrouwen wil ontmoeten (wat helaas nog erg tegenvalt). Wellicht scheelt het dat we nu een kleine 100 kilometer uit elkaar wonen zodat ik haar eigenlijk niet meer tref.
Oh, dan is het wel opmerkelijk dat ze nu na 10-12 maanden pas spijt begint te krijgen hmmm. Kan goed begrijpen waarom je nu na een jaar haar niet zo meer ziet zitten, een jaar is best wel lang. Maar tussendoor was er minimaal contact?
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:26:00 #68
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134976409
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 23:31 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Oh, dan is het wel opmerkelijk dat ze nu na 10-12 maanden pas spijt begint te krijgen hmmm. Kan goed begrijpen waarom je nu na een jaar haar niet zo meer ziet zitten, een jaar is best wel lang. Maar tussendoor was er minimaal contact?
Ik heb nog een keer bij haar gegeten toen ik toevallig in mijn oude woonplaats moest zijn. Dat was op zich wel ok, maar toen merkte ik ook al dat mijn gevoel gewoon weg is. Verder heel af en toe contact via app gehad.
pi_137716621
Weken terug heb ik de vraag gehoord na 1,5 jaar; anderhalve maand is dus niks vergeleken met deze 1,5 jaar _O-

Anderhalf jaar terug zei deze man dat we iets zouden moeten doen, maar hij heeft nooit gevraagd. We hadden ook al elkaars telnr, maanden erna zei hij hetzelfde, maar de vraag werd niet gesteld. Net na nieuw jaar 2014, ben ik hem weer tegengekomen. Nog steeds zei hij hetzelfde, maar hij heeft nog steeds niet gevraagd. Hij had een afspraak, dus moest snel weg. Ik stelde voor dat we verder zouden kunnen praten via facebook, dus heb ik hem vriend uitnodiging gestuurd. Na een maand heeft hij deze geaccepteerd. En weer na een maand geen contact heeft hij de vraag na anderhalf jaar gesteld via facebook dus _O_

Ik heb zijn facebook pagina bekeken, de reden was dat hij een vriendin had/heeft en recentelijk een baby _O_
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:00:25 #70
355337 Conjopaard
1 halen 2 betalen
pi_137725272
Ligt eraan hoe goed de klik is, maar ik probeer het nooit langer uit te stellen dan 1 of 2 weken.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:41:16 #71
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_137726384
Heb al vaak genoeg gewoon een paar minuutjes leuk gepraat met iemand, waarna ik haar mee uitvroeg. Meestal kreeg ik een ja, zeker tijdens mijn verblijf in het buitenland.

Aan alle vrouwen, veel mannen zijn onzeker, dus als je die verlegen technische student leuk vind, go for it. Veel kunnen het waarderen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_137732352
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2013 17:40 schreef vera166 het volgende:

definieer een overduidelijke hint? :P

edit: oh, fuck. ik zie nu pas hoe oud dit topic is :+
pi_137735551
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:41 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb al vaak genoeg gewoon een paar minuutjes leuk gepraat met iemand, waarna ik haar mee uitvroeg. Meestal kreeg ik een ja, zeker tijdens mijn verblijf in het buitenland.

Aan alle vrouwen, veel mannen zijn onzeker, dus als je die verlegen technische student leuk vind, go for it. Veel kunnen het waarderen.
Kan wel waar zijn ja, een vriendin van mij ging actief achter hem aan voor anderhalf jaar. Maar hij had helemaal niks door en het kwam ook niet bij hem naar boven. Na anderhalf jaar was ze zo moe en had de hoop al opgegeven. Nu, 4 jaar later wanneer hij een relatie heeft met een vriendin van haar, kan hij pas geloven dat zij gevoelens voor hem had. Zijn vriendin kwam erachter dat die vriendin jaren terug gevoelens voor hem had en ging over het rooie. Zij ging verhaal halen bij hem. Aan zijn reactie kon ze pas geloven dat er niks geweest was en nu zegt ze steeds dat hij een idioot was om haar te laten gaan. Maar ja, hij zag niks :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:54 schreef Biekuh het volgende:

[..]

definieer een overduidelijke hint? :P

edit: oh, fuck. ik zie nu pas hoe oud dit topic is :+
Een overduidelijke hint kan zijn -> vlakbij hem zijn in een straal van 3m of minder :) Of gewoon naast hem staan of tegenover :D Achter hem een beetje onhandig _O-
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:58:51 #74
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_137736540
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:26 schreef Yiwei het volgende:

Een overduidelijke hint kan zijn -> vlakbij hem zijn in een straal van 3m of minder :) Of gewoon naast hem staan of tegenover :D Achter hem een beetje onhandig _O-
Ha ja, dat had ik destijds goed door, probeer ik een lekker jointje te roken en een gesprekje met haar te voeren. komt ze steeds dichterbij staan terwijl ik zoiets heb van meid; ik wil geen rook in je gezicht blazen :')...
To doom or not to doom
pi_137738048
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:26 schreef Yiwei het volgende:
Als wat jij zegt klopt dan heb ik heel wat hints gemist. :+ Alhoewel op minder dan 3m afstand van iemand niet zo gek is, althans in een gesprek. Anders praat het zo moeilijk. :P Maar wellicht bedoel je wat anders. Er achter staan is wat handiger wanneer de man in kwestie dat doet. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')