nja, ik kocht laatst bij de Xenos een blikje zuurzaksap, uit nieuwsgierigheid. was lekkerquote:
Oh vandaar..quote:
Bart-Jan 'sensatie' Cunequote:
Verse is ook erg lekker, maar moeilijk te vinden hier.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik kocht laatst bij de Xenos een blikje zuurzaksap, uit nieuwsgierigheid. was lekker
Niet hatenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:02 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wat wil je.. Het is freiesland![]()
verder van de ontwikkelde beschaving kan bijna niet
Ook bij 3FM hebben ze blijkbaar een pauze-knopquote:Op woensdag 18 december 2013 21:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ook gewoon verder gaan met die plaat van Bastille
Gewoon even op pauze gedrukt.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:02 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ook gewoon verder gaan met die plaat van Bastille
Eensch.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:02 schreef WebHawk het volgende:
Mag ik even zeggen dat ze t huis leuker hebben aangekleed dan voorgaande jaren? Die houtprint op de achtergrond maakt een hoop goed
Het was geen NOS op 3.quote:
Tja, Wehkamp is eruit gegooid.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:02 schreef WebHawk het volgende:
Mag ik even zeggen dat ze t huis leuker hebben aangekleed dan voorgaande jaren? Die houtprint op de achtergrond maakt een hoop goed
ah, dat weet ik nietquote:Op woensdag 18 december 2013 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Verse is ook erg lekker, maar moeilijk te vinden hier.
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Maar. Ik denk echt dat dat haar van Paul zo achterlijk lang is zodat het er nog af kan voor geld. Net als toen met Waylon.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |