quote:
Ey uccquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
ok fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Echtquote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Coen heeft iedere keer dat ie in het Glazen Huis zat een andere vriendin die 'm opwachtte gehad volgens mij.
Valt mee joh, 2.02 meter.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Oerbeer het volgende:
Wat is die Coen eigenlijk ook een boom van een kerel.
Die had het dan fout.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat zei iemand 35 minuten ook al
zo\n beetje heel Leeuwarden noemt het Zaailand...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef Pandaplint het volgende:
Ah, Rabbering zei Zaailand
10e in de boetepot!
VERBOTEN!!!!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er mis met Zaailand zeggen?
gelijkquote:
Die kan echt niet, Dat is toch geen herenjas?quote:
waarom?quote:
Nog nooit iemand Wilhelminaplein horen zeggen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo\n beetje heel Leeuwarden noemt het Zaailand...
Ze drinken gewoon sap enz. Zo bijzonder is het ook weer nietquote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef D. het volgende:
Dan 'niet eten' mogen ze ook weleens achterwege laten
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef Pandaplint het volgende:
Giel heeft noodgedwongen de jas van z'n vriendin moeten aantrekken?
Moet ook een stuk weggezaagd worden uit zn bed...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Oerbeer het volgende:
Wat is die Coen eigenlijk ook een boom van een kerel.
Sowieso dat gejank van die vriendinnen/vrouwen...alsof ze 6 maanden gegijzeld waren in Syrië ofzo.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Coen heeft iedere keer dat ie in het Glazen Huis zat een andere vriendin die 'm opwachtte gehad volgens mij.
Jup.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat Bastille klinkt live niet best, was dat al gezegd?
ja hoeveelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |