En deze week 2 broden, 4 biefstukken en een bloemkool.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar bewaart ie z'n brillen in.
Zwarte Paulquote:
Of dit artikel van de Australische versie van De Speld:quote:Op woensdag 18 december 2013 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hebben ze gelijk in. Was afgelopen donderdag bij Tenacious D. Was een of andere doos de foto's gelijk aan het bewerken op haar mobiel
of Pompe2quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
En deze week 2 broden, 4 biefstukken en een bloemkool.
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef Moody het volgende:
Bastille is live echt zo slecht. Op CD trouwens ook. Die trommel
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever Pompeii dan Of The Night
Hier niet. Moest even kijken waar SR op tv nou als extra zender zit deze dagenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef Snowballed het volgende:
is iedereen opeens pissen ofzo..?
ja, als je niet de hele 3d-ervaring wil, wil je vast ook niet het hele geluid...quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of dit artikel van de Australische versie van De Speld:
http://theshovel.com.au/2(...)hrough-his-own-eyes/
Stilte voor de storm!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef Snowballed het volgende:
is iedereen opeens pissen ofzo..?
Duh!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Liever Pompeii dan Of The Night
Pompe2quote:
Ik zal jóu eens...quote:
3D maakt me misselijk en hoofdpijnquote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, als je niet de hele 3d-ervaring wil, wil je vast ook niet het hele geluid...
geintje. ik vind 3D ook stom.
20.41.52quote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik luister weer mee![]()
wanneer ging de deur ook alweer op slot ?
Bijnaquote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik luister weer mee![]()
Negen uur denk ik.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik luister weer mee![]()
bij de ingangquote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik luister weer mee![]()
Binnen nu en 2 minuten.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik luister weer mee![]()
quote:
Geen woord gelogen.quote:
Ja Ja toe maar hoor...quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef Pandaplint het volgende:
Ah, Rabbering zei Zaailand
10e in de boetepot!
Ok! Van dat laatste denk ik altijd maar dat iemand anders dat veel beter kanquote:Op woensdag 18 december 2013 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van concerten waar ik ben geweest kijk ik soms wel eens wat terug, als iemand het hele concert heeft gefilmd is het ook handig als de setlist niet bekend is. Dan kan ik hem op setlist.fm zetten.
quote:
Ey uccquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
ok fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Echtquote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Coen heeft iedere keer dat ie in het Glazen Huis zat een andere vriendin die 'm opwachtte gehad volgens mij.
Valt mee joh, 2.02 meter.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Oerbeer het volgende:
Wat is die Coen eigenlijk ook een boom van een kerel.
Die had het dan fout.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat zei iemand 35 minuten ook al
zo\n beetje heel Leeuwarden noemt het Zaailand...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:34 schreef Pandaplint het volgende:
Ah, Rabbering zei Zaailand
10e in de boetepot!
VERBOTEN!!!!quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er mis met Zaailand zeggen?
gelijkquote:
Die kan echt niet, Dat is toch geen herenjas?quote:
waarom?quote:
Nog nooit iemand Wilhelminaplein horen zeggen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zo\n beetje heel Leeuwarden noemt het Zaailand...
Ze drinken gewoon sap enz. Zo bijzonder is het ook weer nietquote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef D. het volgende:
Dan 'niet eten' mogen ze ook weleens achterwege laten
quote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef Pandaplint het volgende:
Giel heeft noodgedwongen de jas van z'n vriendin moeten aantrekken?
Moet ook een stuk weggezaagd worden uit zn bed...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Oerbeer het volgende:
Wat is die Coen eigenlijk ook een boom van een kerel.
Sowieso dat gejank van die vriendinnen/vrouwen...alsof ze 6 maanden gegijzeld waren in Syrië ofzo.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:35 schreef Cee het volgende:
Coen heeft iedere keer dat ie in het Glazen Huis zat een andere vriendin die 'm opwachtte gehad volgens mij.
Jup.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:36 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat Bastille klinkt live niet best, was dat al gezegd?
ja hoeveelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |