Niet die alleen de prijs laten zien.quote:
Ah, zondequote:Op woensdag 18 december 2013 20:54 schreef govert_goudglans het volgende:
[..]
Cool!Was helaas te laat met pre-orderen (always too late to the party enzo).
Ben wel benieuwd naar het toestel, voelt het een beetje als een volwassen product aan buiten het OS?quote:Op woensdag 18 december 2013 20:54 schreef µ het volgende:
[..]
Ah, zonde. Je kan voor ronde 2 gaan
.
Ik probeer het nu nauwgezet te volgen.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:54 schreef µ het volgende:
[..]
Ah, zonde. Je kan voor ronde 2 gaan
.
Device: absoluut. Mooi ding, zeer zeker. OS nog absoluut niet. Hoop scherpe randjes. Maar dat had ik wel verwachtquote:Op woensdag 18 december 2013 20:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar het toestel, voelt het een beetje als een volwassen product aan buiten het OS?
OS is inderdaad te verwachten, in feite ben je de betatesterquote:Op woensdag 18 december 2013 20:57 schreef µ het volgende:
[..]
Device: absoluut. Mooi ding, zeer zeker. OS nog absoluut niet. Hoop scherpe randjes. Maar dat had ik wel verwacht. Kijk nu al uit naar de updates
.
Ik vind het echt zielig dat telkens als ze onderhoud plannen, de prijs keihard crasht. Zo kunnen ze toch geen winst maken?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Verkoop tijdelijk offline
Wegens technisch onderhoud is het helaas op dit moment even niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, we werken er hard aan en verwachten snel weer terug te zijn!
gg
Daarom Kraken. Bankoverschrijvingen duren een dag, terugboeken kost 9 cent.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Verkoop tijdelijk offline
Wegens technisch onderhoud is het helaas op dit moment even niet mogelijk om nieuwe bestellingen te plaatsen.
Onze excuses voor het ongemak, we werken er hard aan en verwachten snel weer terug te zijn!
gg
Kraken is raar, 5 euro goedkoper dan btc-e maar 25 dollar hoger dan BTC-e op BTC.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daarom Kraken. Bankoverschrijvingen duren een dag, terugboeken kost 9 cent.
Kraken klinkt ook lekker anarchistisch.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Wijnbo het volgende:
Volgens mij heb ik heel BIT met dit account meer gepost dan met mijn oude, kwijt geraakte account in heel mijn FOK bestaan!
Volgens mij zijn ondertussen >75% van al mijn posts in BITquote:Op woensdag 18 december 2013 21:32 schreef Wijnbo het volgende:
Volgens mij heb ik heel BIT met dit account meer gepost dan met mijn oude, kwijt geraakte account in heel mijn FOK bestaan!
kraken doet aan euro/btc?quote:Op woensdag 18 december 2013 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jippie, gokken met 0,000323 centquote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
weet nog niet hoe t werkt maar t is iets van gokken https://doge-dice.com/
Verkopen zou ik zeggenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:36 schreef Wijnbo het volgende:
Daar gaat ie dan : 75 LTC gekocht @ 14.11.
LTC naar 12.57 in 3,2,1...
Zelfde als satoshidice.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:37 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
weet nog niet hoe t werkt maar t is iets van gokken https://doge-dice.com/
15.3quote:Op woensdag 18 december 2013 21:40 schreef Wijnbo het volgende:
Eerste walletje ligt op 15.2 ff kijken hoe hard ie botst of er doorgaat...
Ik durf 100% garantie te geven dat de koers nog BTC/USD koers op btc-e nog 3-500 USD gaat bewegen voor 03:00 uur in de ochtend.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nu kopen, of morgenvroeg?Zo spannend ik weet het niet
Ja maar welke kant opquote:Op woensdag 18 december 2013 21:48 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Ik durf 100% garantie te geven dat de koers nog BTC/USD koers op btc-e nog 3-500 USD gaat bewegen voor 03:00 uur in de ochtend.
Ik roeptoeterde eerst tegen iedereen die het maar aan wou horen over Bitcoin. Ben er mee opgehouden, mensen die er zelf interesse in hebben gokken meestal toch wel dat ik er al mee bezig ben.quote:Op woensdag 18 december 2013 21:53 schreef SosuaCafe het volgende:
2 mensen in m'n directe omgeving weten ervan. Voor de rest gaat niemand het aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |